TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

20:14:40
05.04.2003
Honzik
Mě by spiš zajimalo, kde v Praze dělaj to pokovení oken a za kolik?
14:27:48
04.04.2003
TUNER
No já tam mam jenom třmeny s "trosky",né komplet brzdy.A pokud by jsi na to chtěl nějakej popis,tak by sis musel koupit i jiný kotouče (HPR) na který jsem to spasovával.Stojí kolem 7 litrů.....Jinak jsou tam jiný držáky a předělaný náboje a ůplně jsem odstanil vnitřní krycí plech.Na origoš kotouče jsem to nezkoušel takže nevím co by bylo třeba aby to spolu fungovalo,ale minimálně ty držáky určitě jooooo90
13:22:23
04.04.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
tina: já mám dvoupísty a teď budu dávat čtyřpísty, ale z Rapida.47 Ty třmeny z 1203 má Tuner( Luboš ). Myslím, že se musí udělat nový držáky, ale nevím to jistě. Luboš to sem určitě napíše. 52
20:05:09
02.04.2003
tina
zdar Tuner#2, tady píšeš, že máš vepředu brzdy z trosky. Chtěl bych vědět esli se musí ňák předělávat, aby tam pásli nebo je to jak prdel na hrnec...... díkec
19:23:50
28.03.2003
U-Geen
Voni origoš přední mkový lemy taky nejsou žádný střízlíci.
17:20:58
28.03.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Vemu šupléru a jedu Ti to přeměřit 62
17:10:03
28.03.2003
TUNER
Se svejma odhadama se můžeš jít klouzat....Je to jak jsem řekl a basta fidli2 Jdi na chat!!!
17:03:09
28.03.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
To bych řekl že je to víc - tipoval bych to tak 5 cm - ale je to můj odhad...
16:58:34
28.03.2003
TUNER
Hmmm,přesně Ti to neřeknu,ale mělo by to bejt něco kolem 3 centimetrů na každej straně.....9
09:15:13
27.03.2003
Milda
Tak sem ti to hodnocení zaokrouhlil na rovných 300 4. Měl bych malou technickou otázku - nevíš o kolik cm šířky ti ten klempíř navařil lemy? Já chci dělat něco podobnýho ale poněkud užší, pač tam nebudu mít tak pěkný kola
11:58:00
26.03.2003
U-Geen
Vici je velkej hoch. Ale Zazaa taky :-) Ja s tim problemy nemam :-)
10:21:40
26.03.2003
Zazaa
ja sem cele odpoledne meril, rezal, svarel, brousil a vysledkem je ze mam ridicovu sedacku nastavitelnou
09:00:26
26.03.2003
Vici
ja mam vsecky sedacky ve vsech autech moc v predu:o(( recara sem si schvalne posunul dozadu :o)))

20:11:10
25.03.2003
Dan
Souhlasim, taky jí mam nalepenou vepředu......

Jezdit na dlouhý rutse jest pitomost, pak sportovní jízda neni možná 51
19:57:43
25.03.2003
TUNER
Tak tak,sedačka už tam je a na zkoušku i pásy....Je to na normálních držácích a dopředu se kouká těsně nad přístrojovkou,takže si yslím že je dostatečně nízko....Svou si nastavim o něco vejš a víc dopředu protože rád jezdim ve vzpřímenější poloze s pokrčenejma rukama...už jsem poslal fotky U-GEENOVI ta teď je to jen a jen na něm kdy je zobrazí1
19:55:08
25.03.2003
Dan
To mi něco řiká...... Jééééé, můžu se posadit ?! 18

Hele, Honzo, a jaký pásy k tomu bude mít ?

Jaký má Zazaa ?
08:08:47
25.03.2003
U-Geen
To jo. Ja se tam sice zapresoval ale teda nic moc :-) Ale divim se ze se po tom srazu na Rozkosi neroztahly...
07:14:59
25.03.2003
Zazaa
jj vcera sem pridelal i druhou takze tim sem si definitivne zrusil pristup dozadu :)))

teda ne uplne mam to udelane tak ze sou vsecny 4 srouby pekne pristupne takze ji dystak budu sundavat i s drzakem

pod ridicovou mam specialni konstrukci aby sla posunovat takze ta se sundava ponekud hur ........



a vyresil sem i dalsi problem a to ze nikdo po me nebude chtit pucit auto atd pac se do tech sedacek malokdo vejde :)))
17:25:54
24.03.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
No tak posezení je v tom suprový - za jízdy to bude žrádlo a přichycený je má k sériovým nosníkům (tu příčku má vyztuženou vzpěrou) a je to na takových lyžinách - v podstatě plech ohnutý do L ve kterém jsou díry a sedačka je z boku přišroubovaná napevno a ta spolujezdcovo je docela nízko - k řidiči bude dle slov Luboše výš a více ve předu.
15:50:33
24.03.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
okej, okej.
Extreme Tyres