skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:39:27
24.03.2003
24.03.2003
Bery
Taky jsem tam tu příčku nechával a sedáky vypadají jako by tam patřili už z výroby.Akorát jsem tam dovářel takový rámeček.
18:08:12
22.03.2003
22.03.2003
Zazaa
ta pricka tam muze zustat ja sem ji tam nechal a sedacka (ta podpera pod stehnama) je tesne nad ni a ta vana jakoby za prepazkou a dolu krasne se to vejde a i ja se 185cm si pripadam chvilema az moc nizko celkove sedim proti rapidskejm sedackam ktere sem mel uplne dole jeste tak o 10cm niz
21:02:56
21.03.2003
21.03.2003
Dan
Jo ?!
Tak proč to skládal vevnitř ?
Dybych si nětso řezal vevnitř, tak tam nebudu dávat čerstvje vypraný kobertse, neeee ?!
Ta příčka tam určitě zvostane. Ale dyby se ufikla, musí se to ňák hustě vyztužit, páč ta příčka jest mohutná jak howado a neni to pro srandu králíkům
Lubka je určitě dá na ní neb za ní, ale asi bez kolejnitšek, bo se uvidí. Snat sem Tunéř2 nětso napíše neb sám fšemotsný TUNER sám........
Tak proč to skládal vevnitř ?
Dybych si nětso řezal vevnitř, tak tam nebudu dávat čerstvje vypraný kobertse, neeee ?!
Ta příčka tam určitě zvostane. Ale dyby se ufikla, musí se to ňák hustě vyztužit, páč ta příčka jest mohutná jak howado a neni to pro srandu králíkům
Lubka je určitě dá na ní neb za ní, ale asi bez kolejnitšek, bo se uvidí. Snat sem Tunéř2 nětso napíše neb sám fšemotsný TUNER sám........
20:24:12
21.03.2003
21.03.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
asi prijde k slovu flexa
19:24:12
21.03.2003
21.03.2003
Dan
Se mu nedivim.....
Ale mě by pak zajímalo, jak je bude implantovat na tu příčku, kerá je v šáde kurewsky vysoko......
Ale mě by pak zajímalo, jak je bude implantovat na tu příčku, kerá je v šáde kurewsky vysoko......
17:21:58
21.03.2003
21.03.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Teplý bonz: Luboš už má sedačky - Sparco EVO a kromě spánku a práce ho najdete - no hádejte kde?? No v sedačkách na gauči
19:36:42
06.03.2003
06.03.2003
Rapid
19:08:38
06.03.2003
06.03.2003
wekky
Rapide, cos pil tentokrát?
17:08:13
06.03.2003
06.03.2003
U-Geen
Dan: a pak se ozve rana a další převodovka bude v pánu.
02:32:00
06.03.2003
06.03.2003
Rapid
tak sem prae úprysel z putiky ale semj akž taý v pohodš.... ja sem rykal, jak pudz jednoz tak budu furt,,, JE TO TAdy sorař...že tu tsle kazim pryspecky pro zelenju
22:31:38
05.03.2003
05.03.2003
Dan
To je jasný, musí brutelně aXelerovat, páč to jest jediná vjets, vo kerou tu vlastně de.
Maximelní spíd jest vedlejší produkt. Prostě pětka musí opřít do sedaček (nejlíp Sparco EVO)
A hotovo.
aXeleratijón maximus forever !!!
Maximelní spíd jest vedlejší produkt. Prostě pětka musí opřít do sedaček (nejlíp Sparco EVO)
A hotovo.
aXeleratijón maximus forever !!!
17:25:34
05.03.2003
05.03.2003
TUNER
Čus lidi,jasně že mi nejde o MAXIMÁLKU,ale o to aby to auto slušně sedělo a slušně zrychlovalo.
Budu spokojenej když to pojede lehce přes 200 ale abych to tam nemusel honit půl dne
.Je mi jasný že ŠKODOVKA není nijak aerodinamické vozidlo tak se podle toho zařídim.
Jednu Markétku znam a je to nádherná slečna!!!!!.........
To Luděk : hřídel převodovky by to měla zvládat bez problému,ale horší to je s těma kolečkama uvnitř ,hlavně diferák dostane co proto!!!Taky už scháním nějakou převodovku na výměnu....
To máma : Čau mami to čubrníš cooooo,hoť sem nějakej příspěvek nééé
Budu spokojenej když to pojede lehce přes 200 ale abych to tam nemusel honit půl dne
.Je mi jasný že ŠKODOVKA není nijak aerodinamické vozidlo tak se podle toho zařídim.
Jednu Markétku znam a je to nádherná slečna!!!!!.........
To Luděk : hřídel převodovky by to měla zvládat bez problému,ale horší to je s těma kolečkama uvnitř ,hlavně diferák dostane co proto!!!Taky už scháním nějakou převodovku na výměnu....
To máma : Čau mami to čubrníš cooooo,hoť sem nějakej příspěvek nééé
12:25:47
05.03.2003
05.03.2003
Rapid
a to sem vyrazil na jedno a pokecat vim ze sme davali naky teqily, mno, a piv nevim kolik bylo... pri 8smym sem prestal pocitat ale vzhledem k tomu ze to 8smý bylo ve 12hod a sel sem spat ve 4ri, tak to muselo bejt asi zajímavý
12:20:51
05.03.2003
05.03.2003
Rapid
ha co sem to sem psal vubec si nevzpominam no to sem blazen...
12:20:19
05.03.2003
05.03.2003
U-Geen
A nebyly vubec spatny. Vcera jenom pět... zato Krušovickejch
12:15:17
05.03.2003
05.03.2003
Petkar
U-Geen: Pedofile....
19:35:18
04.03.2003
04.03.2003
U-Geen
Hm mi šli včera na kafe a já dal 6 12tek :-)
19:31:12
04.03.2003
04.03.2003
Dan
Tak ten byl hustě sťatej, to tu eště nebylo !
=>
=>
03:50:22
04.03.2003
04.03.2003
Rapid
kua tedi srm prysl z hospos a sm pekne nachcam!§§§ ale to co tz kecatr je nskx divny. to swm prece nepatra.. kujjjjjjjjdfnIO ale mizns jo, nwvum
18:48:18
03.03.2003
03.03.2003
Dan
A pokud možno, ňáké odvážné, že ?! *1001*