skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:18:30
24.06.2003
24.06.2003
TUNER
Thank you Tommi S
11:23:03
24.06.2003
24.06.2003
Tommi S
10 points...nice wheels
09:19:12
16.05.2003
16.05.2003
Bery
Technická není problém,vím,že mám na autě všechno v pořádku a jakou cestou se k ní dostanu je mi jedno,hlavně,že je.A že spousta úprav není povolených-éra třídní jednotnosti skončila,soudruzi...
Jediný co může být problém je,že až se něco s takovým autem někomu na silnici přihodí-jak to budou řešit a co pojišťovna atd...
Jediný co může být problém je,že až se něco s takovým autem někomu na silnici přihodí-jak to budou řešit a co pojišťovna atd...
16:21:02
15.05.2003
15.05.2003
rOMAN
JA mam taky tred po technickej a kdybyste videli cim jsem tam jel
14:39:46
15.05.2003
15.05.2003
Milda
2Luboš: No tak to je jasny, ja sem resil ze kdyz uz mas trmeny vzadu tak je jedno z ceho, normalni technickou neprojdes
14:21:37
15.05.2003
15.05.2003
TUNER
Pokud mas znamy tak neeee
14:43:01
14.05.2003
14.05.2003
Milda
2Max: A ty myslis ze kotouce vzadu se jim libit budou jo? To uz je jedno jestli mas trmeny z Oktavky nebo z ceho chces, kdyz budes na normalni technickou tak te vyhodi stejne
10:19:53
14.05.2003
14.05.2003
Max
jo jasně....to taky....já to myslel obecně....vono pak i na technický by se jim to asi nelíbilo...ikdyž to by šlo tak obejít....Prostě tam chci lana :o)
10:05:12
14.05.2003
14.05.2003
wekky
2Max: ono nejde ani tak o nádobku, jako spíš, že je nevhodná pro delší čas zatažení, protože trochu ztrácí časem tlak. takže stát 2 dny v kopci bez klínu, tak je jisté, že svůj vůz najdeš v údolí.
09:20:39
14.05.2003
14.05.2003
Max
no....tuhle jsme se o to m U-Geenem bavili.....ani jeden nechcem nádobku za ručkou :o))))
Tak už se těšim na sraz,až to předvedeš !!!!
Tak už se těšim na sraz,až to předvedeš !!!!
14:31:15
13.05.2003
13.05.2003
TUNER
Upravoval jsem jak trmeny,tak lanka k brzde,samotnou rucni brzdu,zadni naboj a krome kotouce proste asi vsechno.Nekde na srazu rad vysvetlim a ukazu,ale tady to vysvetlovat je asi na dlouho.Ja osobne jsem si s tim stejne musel pohrat a vsechno nekolikrat predelat.......Nic neni hned
14:11:08
13.05.2003
13.05.2003
MATTESS
Pisu kotouce, myslim trmeny , to je jasny
10:19:30
13.05.2003
13.05.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Kotouče tam má z feliny a pouze třmeny z octavie. Co vím tak největší problém je aby se tam vešly a nevadily pružině zadní nápravy - nějak to vypodkládal pod nábojem aby třmen dostal víc ven a dál od pružiny, ale taky nevím přesně jak. Jinak udělat držáky prý nebyl problém.
08:17:44
13.05.2003
13.05.2003
MATTESS
Pokud se nepletu, neni tam kapalinova rucni brzda. Proto tam Lubos daval kotouce z Octavie. Ale rikam, pokud se nepletu.
10:30:32
12.05.2003
12.05.2003
U-Geen
Mě by to taky zajímalo, z přesně stejných důvodů jako Dvordyho.
09:00:20
12.05.2003
12.05.2003
Dvordy
Zajímalo by mě, jak tam máš napasované ty třmeny z Octavie, já chci dávát kotouče taky, ale nechci kapalinovou ruční brzdu.
21:08:03
28.04.2003
28.04.2003
VOJTA ATC 175
DAl bych 11, le nejde to - tak 10. Mazel jako sviňe
20:22:27
08.04.2003
08.04.2003
Milda
Tož só pěkné .
18:23:29
08.04.2003
08.04.2003
TUNER
Hurááá,sedačky jsou tam
17:50:53
07.04.2003
07.04.2003
tina
Chtěl sem něco, aby me to pořádně brzdilo, páč taky nemam zrovna žádnýho lenocha, ale to tam rači dam jenom chlazený kotouče a předělam to podle úprav na 130-třícu...:-)
díky za odpověď a hodně zdaru - bude třeba :-))))))
díky za odpověď a hodně zdaru - bude třeba :-))))))