skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
00:09:18
13.07.2003
13.07.2003
Niky
No nevím jesli to je řesení pro každodení ježdění ale ja na svém zavodáku mám místo tech seriových hrůz /silenbloků/ silenblok z prředních svislých čepů, samozřeje že to znmená jiné držáky /nechat si vytočit kus trubky o vnitřním průmeru silenbloku ze svisláku,nalisovat a do původního držáku udělat díru pro náš nový silenblok/ No je to super.Je to stará zavodnická finta,kterou jsem pocytil někde dávo ale funguje to perfektne.To byste nevěřili jak se projeví špatné,unavené silenbloky na okmažité akceleraci.Tak si to představte že jste motor a máte jistý Kw potencial a co se stane když první co můsíte udělat je to že svou energii opřete do bláta /silenbloky/...ZTRÁTA... a pak až se přenese točivý moment na ostatní komponety....2. kapitolou je uchycení převodovky.Pokuď má někdo zájem ať mne kontaktuje na niky@volny.cz
10:46:58
11.07.2003
11.07.2003
Saky
ono drzak bude v pohode spis ti budou hodne rychle odchazet silenbloky, ja kdyz sem narval do rapida motor z fabky kterej muze bejt tak o 20kg tezsi (tezsi klika, rost...) tak sem dal novy silenbloky a po roce uz sou zase dost proveseny, mozna to vyresej ty tvrdsi ale spis ne ja to vyresil pouzitim uplne jinejch silenbloku a uz to musi byt OK
21:20:27
10.07.2003
10.07.2003
TUNER
Možný je všechno a proto se to musí nejprve otestovat..... Neni problem potom udělat silnější nebo vyztuženější držák,to je pro mě sranda
14:52:03
10.07.2003
10.07.2003
Wilím - zrušená registrace
Zdá se mi ten levej závěs motoru u silentbloku trochu chatrnej, podle mě se to bude kroutit.
07:44:32
02.07.2003
02.07.2003
KamilX
Kamil je u všeho obsazenej a tak na mě zbejvá většinou KamilX.
ps. mám u sebe digiták a tak sem snad taky přidám ten můj "STŘEP".
ps. mám u sebe digiták a tak sem snad taky přidám ten můj "STŘEP".
07:39:04
02.07.2003
02.07.2003
MATTESS
to KamilX: me to bylo hned jasny, uz podle e-mailu
07:19:04
02.07.2003
02.07.2003
KamilX
Zdravím, no konečně jste mě odhalili... Teď se vám tu budu motat každý den....
21:10:56
01.07.2003
01.07.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Ha že by se už konečně zaregistroval?? Jestli jo, tak vítaj kolego
18:57:45
01.07.2003
01.07.2003
TUNER
Srandičky srandičky na to vás užije...:-)Kdopak je ten KamilX???Je to ten co si myslim??
13:40:08
01.07.2003
01.07.2003
mikee
Z tych slabsich, po V6-kach co sa montovali v 80-tych rokoch.
12:05:00
01.07.2003
01.07.2003
MATTESS
Cili standartni motor
12:01:26
01.07.2003
01.07.2003
KamilX
Tak, je to Octavia 1.8 20V Turbo.
08:46:03
01.07.2003
01.07.2003
CHIP
2MaSo: JA bych rekl Octavia 1.8 ... ale jistej si nejsem...
22:44:25
30.06.2003
30.06.2003
MaSo
v motorech se nevyznám a proto se ptám, co je to zač?
10:56:17
26.06.2003
26.06.2003
Simi
2Tuner#2: A to ja bych zas rad videl, nez budu zvedat. Este se na tom da dost zkurvit. Navic chci videt, jakbudou ladit ty vytazeny lemy s ustrojenym autem... bez toho ani bodik navic
14:23:11
25.06.2003
25.06.2003
TUNER
Jo,jo,zatim je tam jen naraznik a maska....Včera jsem vyměnil brzdovej válec za (už asi po 3) tak snad už budu i brzdit..Bohužel nemam digital tak nemůžu všechno fotit a hned to sem posílat
15:02:30
24.06.2003
24.06.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Simi: bodování můžeš zvednout hned, protože když si přimyslíš nový sériový nárazníky a masku, tak je to nynější a asi zatím koncová podoba z venku - jestli je to jinak, tak mě TUNER opraví
14:31:51
24.06.2003
24.06.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
TUNER: co tam budes davat za zrcatka?
14:31:21
24.06.2003
24.06.2003
mikee
JA som uz sice hlasoval,ale tiez by ma zaujimalo v akom stadiu sa auto momentalne nachadza
14:25:26
24.06.2003
24.06.2003
Simi
2TUNER: Jak to vubec vypada s touhle kaarou? Cekam, cekam, kdy uvidim kompletni fotky ustrojeneho vozu, abych moh zvednout sve hlasovani na plno a vono furt nic...