skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
23:29:13
30.08.2003
30.08.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
No sedum talířů mi teda taky vyrazilo dech. Kdyz to tak poslouchám, tak se mi z plánů stávaj sny...
18:43:37
30.08.2003
30.08.2003
Milda
2TUNER: Ups to je teda palka, to si to raci nabastlim sam pac se mi nechce investovat do spotrebaka takovy dardy, holt to nejak dopadne
16:34:17
30.08.2003
30.08.2003
TUNER
Lemy jsou z vnitřních lemů,akorát jsou navařený z venku a dělal to tady u nás (plzeňsko) jeden klempíř kterej si za to řekl asi kolem 7000.-....Dneska by mi to udělal známej levnějc ale nevim jestli tak kvalitně.....Jinak podzim to jistí Večer budu zase obvolávat motoráře jestli zítra přijede tak mi držte palce
20:26:31
29.08.2003
29.08.2003
Milda
2juris: Beres mi slova z huby, me ale zajima pouze cena a co to obnaselo
17:31:00
29.08.2003
29.08.2003
juris
kdo ti dělal ty lemy a kolik tě to stálo?
23:21:04
28.08.2003
28.08.2003
U-Geen
2TUNER: Staci do PODZIMu
23:05:08
28.08.2003
28.08.2003
R@ZOR
2TUNER: Tak se snaž to stihnout, opravdu rád bych Zelenku viděl na vlastní bulvy!!
12:50:40
28.08.2003
28.08.2003
TUNER
2 MILDA: Noooo,na mě to už moc nezáleží,čekam už jen na zapojení motoru který by se snad mělo uskutečnit tenhle víkend,tak uvidíme....Chtěl jsem do Štilce ale nevim nevim Přijedu určitě ale ještě nevím jakym vozem....
22:58:25
27.08.2003
27.08.2003
rOMAN
2u-geen: JAko bych to psal ja
22:52:45
27.08.2003
27.08.2003
U-Geen
Vypadá to moc pěkně. Jediná výtka - zadní čelo (na mě moz prázdný ale proti gustu) a polský ala kapkoidni zrcátka ...
22:50:36
27.08.2003
27.08.2003
R@ZOR
Opravdu noblesní cár!!! Akorát to zadní čelo bych udělal jinak! Ale každýmu podle gusta..
20:25:11
27.08.2003
27.08.2003
Milda
No vypada to moc pekne, co Besiny budou uz s novym vozem?
18:44:19
27.08.2003
27.08.2003
Dušan
zepredu z boku to vypada jako nadherna skovka
14:03:07
27.08.2003
27.08.2003
MATTESS
hmmm,uz to vypada jako auto, zadni celo, narazniky, zrcadla...Jupiii
13:34:25
27.08.2003
27.08.2003
TUNER
Přidal jsem pár nových aktuálních fotek.
ps. jsou nafocené Ericsonem T68.
ps. jsou nafocené Ericsonem T68.
11:54:33
22.08.2003
22.08.2003
TUNER
Nazdar "Vééééčko",dlou
ho jsi u mě v garáži nebyl tak se nech překvapit.....už jsem osadil zrcátka tak je ještě musím zapojit a příští tejden se možná bude makat na motoru.....mam 14 dní dovču tak uvidíme co se za tu dobu dá udělat.Až budu jezdit tak se stavim,do tý doby se měj....asta la vista
12:31:06
18.08.2003
18.08.2003
KamilX
Nazdar NINJOOO, už se na to nemůžu koukat. Pořát žádnej komentář... Tady už to vypadá jak u tebe v garáži...(mrtvo) Plánuješ letos Štílec?
12:34:54
24.07.2003
24.07.2003
Dave - ten pátý
Fakt dost vostrá kára
17:40:02
18.07.2003
18.07.2003
TUNER
2 NIKI : pro každodení ježdění to určitě nebude,ale dík za nabídku časem pokud se něco bude předělávat se určitě ozvu...Jinak máš super kočár a mrzí mě že jsem "tu příhodu" v Hradci neviděl,to asi lidi čučeli!!!!!!
12:13:44
14.07.2003
14.07.2003
Saky
silenbloky z cepu jsou podle me dost maly, resp na zavodak kde neni odhlucneni atd je to uplne jedno-) ale na seriovej provoz to bude hlucny, ja dal z vodni pumpy z fava ale jeste jsem to nenahodil takze sem na to zvedavej, nekdo pry daval z prevodovky fackovy a prej je to OK