skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:54:59
30.03.2004
30.03.2004
TUNER
Napsal jsem jim průměr drátu z čeho to chci,počet závitů a ještě asi něco.Mam doma ještě někde výkresy podle kterejch to dělali,ty si kreslily oni a pak mi je ktomu dali....
22:04:35
29.03.2004
29.03.2004
Milda
-> TUNER: No a jak te je teda udelali? si prines origo na vlecku a rek ze chces presne takovou akorat ze 14 dratu?
08:20:03
29.03.2004
29.03.2004
TUNER
No mě je dělali taky v INWELU a oficiální cestou by vyšli něco přes 3000-3500....bez barvy...
19:46:30
27.03.2004
27.03.2004
Milda
-> Tom: No cekal sem leccos ale todle prekonalo moje ocekavani . Tak za takovou cenu si je muzou strcit do pr.......
20:10:32
25.03.2004
25.03.2004
Tom
-> Milda: Kdyby tě zajímaly ceny z Invelu tak sada zakázkovejch pružin v barvě je necelých 5000Kč včetně DPH.
15:39:06
25.03.2004
25.03.2004
aDAm
-> Milda: btw PERA by se vam tam celkem blbě davaly;-) zkuste radši PRUŽINY;-)))))
15:29:02
25.03.2004
25.03.2004
Milda
-> TUNER: No bohuzel stavit se nemam kdy tak bych potreboval naky blizsi udaje po netu. Jestli myslis nechat udelat v Plzni v perovne tak tam nikoho neznam a oficialne to bude pocitam takova palka ze radsi budu podporovat Sakyho s jeho kurevskyma ziskama a furt to bude pocitam tak pulka toho co by to stalo oficialne, kdyz vemu ze PJovo pera byla velka serie a staly kolem litru, tohle bude jeden par a to pero je jednpou tak dlouhy nez na predek tak si radsi netroufam odhadnout cenu.
12:34:46
25.03.2004
25.03.2004
TUNER
Výfuk je prozatimní,do budoucna jsem chtěl něco TICHÉHO a možná i nějakou jinou koncovku....
Jinak držet bude jak na svodu tak bude ještě nějaký uchycení na tlumiči.....Teď jsem už 3 tejdny bohužel nemocnej a nemůžu na tom dělat.....
> Milda : tak se stavte a můžeš jí omrknout osobně,když jsem byl mladší,tak jsem jezdil za bratránkem do SEČE na chatu a pak do NEZVĚSTIC na koupák A vyrobit si je můžeš nechat i tady v Plzni.......
Jinak držet bude jak na svodu tak bude ještě nějaký uchycení na tlumiči.....Teď jsem už 3 tejdny bohužel nemocnej a nemůžu na tom dělat.....
> Milda : tak se stavte a můžeš jí omrknout osobně,když jsem byl mladší,tak jsem jezdil za bratránkem do SEČE na chatu a pak do NEZVĚSTIC na koupák A vyrobit si je můžeš nechat i tady v Plzni.......
11:55:31
25.03.2004
25.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Výfuk je moc pěkný - ale už aby z něj něco taky vycházelo
20:07:56
24.03.2004
24.03.2004
U-Geen
ten vejfuk je fakt peknej, DTM mam rad. A vzhledem k tomu ze bude asi pruchozi tak to bude mit asi adekvatni zvukovy projev :-)
19:33:40
24.03.2004
24.03.2004
Granger
Supeeer výfuk to bude randááááál
19:23:40
24.03.2004
24.03.2004
Milda
-> TUNER: On to chce jeden manik ze Zdemyslic co bastli nkayho rapida a nacpal tam taky 1,8 Turbo tak abych vedel co mam chtit po Sakym vyrobit
19:22:32
24.03.2004
24.03.2004
Milda
-> Tuner#2: V besinech budu ale se sedivakem, a daleko sem asi takle
www.hobby2.wz.cz/prestavb a/page_04.htm
takze moc ne
www.hobby2.wz.cz/prestavb a/page_04.htm
takze moc ne
18:56:37
24.03.2004
24.03.2004
BlackSUN
Tady musim nesouhlasit, nelibi se mi jakykoliv vyfuk ktery smeruje nahoru nebo je velky jak roura od kamen..
16:12:15
24.03.2004
24.03.2004
Happy
-> TUNER: dobrej výfuk vypadá to moc dobře-to máš zavěšené jen na svodech a te harmonice???????
14:22:15
24.03.2004
24.03.2004
TUNER
Kouknu doma do papírů,ale pokud nechceš dávat stejnej motor bude ti to na prd...Tenhle je těžší a zkrátil jsem je až podle toho když tam byl a jak si to sedlo.....Ale písnu to sem.
12:02:39
24.03.2004
24.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milda: Tak to nevím, budeš muset počkat na Luboše. A co Ty jak auto?? Budeš už v Běšinách?
20:50:06
23.03.2004
23.03.2004
Milda
-> Tuner#2: No ale podle neceho mu je museli udelat ne? nebo sou jako origo akorat z ty 14ky dratu? A pak zkracovany?
13:09:36
23.03.2004
23.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milda: Tak to asi mít Luboš nebude, protože je nechal udělat a pak je ještě zkracoval dle potřeby.
20:52:08
22.03.2004
22.03.2004
Tom
Tak už vrčíme?