skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
16:27:10
22.03.2004
22.03.2004
Happy
-> liguere: psal jsem ti maila tak si to vyzvedni.....kdyby ti to nepřišlo tak je to do kulatých budíků....budu rad když mi to pošleš ja se mrknu a dám ti vědět díky
11:16:44
22.03.2004
22.03.2004
liguere
-> Happy: ozvi sa mi na mail a napis ci do okruhlych alebo hranatych pristrojov,poslem ti ukazku a mnou pouzitu technologiu.ak sa ti to bude pacit,dohoda ista
19:23:43
19.03.2004
19.03.2004
Milda
Cau, nemel bys podrobnejsi info o tech zadnich perech? staci mi volna delka a sila potrebna ke stlaceni na nakou dylku. Dik
21:30:44
16.03.2004
16.03.2004
Happy
mohl by si dodat nejake foto přístrojovky????? teda jestli maš ja ji chci dat bíle polepy a nevim jak na na to a nevím kde je sehnat dikec
21:04:59
13.03.2004
13.03.2004
U-Geen
-> Niky: dyk je to pravda :-)
21:01:09
13.03.2004
13.03.2004
Niky
-> TUNER: Vole!
09:43:54
12.03.2004
12.03.2004
Saky
ale to je se vsim, proste nekdo chce sundat treba kolo-) 1. zpusob tady dost castej napisu dotaz do fora jak se sundava kolo a cekam na odpoved.. (tam si prectu nejdriv deset komentaru o tom ze sem magor ze to neumim, pak nejaky chztracky reci atd a kdyz budu mit stesti tak me mozna neco nekdo polovicate odpovi) 2, poste na to pujdu stylem pokus omyl a kdyz to nepujde tak se zeptam, vezmu klic povolim matice protoze asi logicky to kolo drzej ale kolo nepujde sundat-) tak se zeptam ze sem povolil matice a kolo nejde sundat a zase si vyslechnu ze sem magor a nakonec se mozna dozvim ze jsem zapomnel jeste jeden krok dat tam hever.. a pak je moznost 3, podivat se do literatury a jit podle toho a bezpecne v pohode nejrzychlejsi reseni a nikdo z tebe magora neudela..
bohuzel moznosti 3 asi moc neni..
bohuzel moznosti 3 asi moc neni..
09:36:59
12.03.2004
12.03.2004
Bery
-> Saky: nojo,to by jsi chtěl ale po některých moc...Je to pohodlnější,koukneš na fotky, hmm, dobrý, hele nějakej text...zdlouhavý,nezájem.
.. jdeme radši na zbytečný otázky...
09:34:02
12.03.2004
12.03.2004
TUNER
2 Saky : máš paměť jako slon...
09:32:49
12.03.2004
12.03.2004
TUNER
Rám je duralovej a mám ho od NIKYHO,protože tomu už nestačil a raději si tam dal prolejzačku pro děti...... Kola byli nový na vše s roztečí 4*100..Motor je 1,8 T padnul tam jak ulitej..
09:32:09
12.03.2004
12.03.2004
Saky
kdyby se clovek nez se zepta zacetl do komentaru tak by to zjistil hned. .jenze tak je to se vsim kazdej se zepta na vsechno aniz by cokoliv udelal pro zjisteni info, ale abych tady nemoralizoval tak ten ram je od NIkyho a motor z oktavky. ale urcite je to v tech komentarich, tohle sem vylovil z pameti.
09:21:51
12.03.2004
12.03.2004
aDAm
motor je tuším z Š Octavie;-)
08:51:35
12.03.2004
12.03.2004
Bery
Taky ze slitiny...
08:14:58
12.03.2004
12.03.2004
Happy
Chtěl jsem se zeptat kde si sehnal ten rám do auta? nebo sis ho nechal udělat??? a kolik stál.....................
......................dává
m ti 10 bodů.......z čeho to je motor????
15:20:30
11.03.2004
11.03.2004
Ampér
Typoval bych,že jsou ze slitiny hliníku ješťe z něčim P.S. jsou to funglovky za pěkný ranec chechtáků
19:55:44
10.03.2004
10.03.2004
Tomina
Máš to fakt parádu bez chyby!!!dávam 10!Můžu se zeptat z čeho jsou kola!
14:48:54
04.03.2004
04.03.2004
tense - zrušená registrace
TO RS: Nečetl jsem starší komentáře,díky za radu...Jdu na to!!!
19:18:33
03.03.2004
03.03.2004
"Lubis" - zrušená registrace
Super škodovka dávám 10 bodů.
12:08:53
03.03.2004
03.03.2004
Rosta
to tense: přečti si starší komentáře bylo toto téma rozebíráno
12:04:38
03.03.2004
03.03.2004
tense - zrušená registrace
TO JE BRUTUS MOTOR!!!...DáVáM TI 10 BODů!!...ZAJíMALO BY Mě,ZDA TEN MOTOR NENí MOC TěžKý,NA TO žE VZADU,JíZDNí VLASTNOSTI MUSí BýT O HODNě HORší NEž S ORIGO MOTOREM!!..ALE O TO NEJDE HLAVNě žE TO JEDE!!!!!!!!!