-> Vici : tak to nevim,az tam pojedu tak se jich na to zeptam ....ale šikovný jsou dst.
Pořád mi nepřivezli jednotku a tak se to zase jako obvykle protahuje
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
18:20:50
03.06.2004
03.06.2004
TUNER
09:48:55
02.06.2004
02.06.2004
Vici
-> TUNER: tak to asi kluci umi oblbnout RJ aby nepotrebovala imobilizer:o) umi to same i u jednotky 1,3 mpi?:o)
09:46:43
02.06.2004
02.06.2004
Vici
turbo nafta rulez! partner v nafte bez turba mi zere 10 a k tomu jeste hovno jede, felda zrala 9.......
20:15:28
01.06.2004
01.06.2004
U-Geen
-> TUNER: jojo, nafta rulez...
20:07:44
01.06.2004
01.06.2004
Rapid
HURÁ :o)
18:25:46
31.05.2004
31.05.2004
TUNER
Tak jsem tuhle sobotu odvezl auto na zapojení motoru,ale nevim přesně kdy bude hotový.Dam sem nějaký fotky když jsme jí naložily na podval....Překvapila mě spotřeba s očiplou OCTAVIJI a vlekem s autem za sebou.Tam jsme jeli pořád 70,víc vlek nedovolil.Ale zpátky jsme to drandily 130 a na přes 300 km dlouhej cestě si řekla v průměru 5,3 litru naftičky...velice pěkný.
No a po zapojení už jen pár dnů testování,zkoušení a ladění a hurá na srazy
> SAKY : Desky mam nový oktávacký a v pohodě tam šli.
> VICI : tak původně musela bejt řídící jednotka,budíky a klíček aby se to všechno sladilo....Teď už to prej kluci vymysleli líp a tohle nebudu potřebovat.Takže se to jen nastaví a bude to v pohodě...
No a po zapojení už jen pár dnů testování,zkoušení a ladění a hurá na srazy
> SAKY : Desky mam nový oktávacký a v pohodě tam šli.
> VICI : tak původně musela bejt řídící jednotka,budíky a klíček aby se to všechno sladilo....Teď už to prej kluci vymysleli líp a tohle nebudu potřebovat.Takže se to jen nastaví a bude to v pohodě...
19:04:56
25.05.2004
25.05.2004
Saky
no a pak taky nemuzes pouzit novy desticky z oktavky co?-) musis kupovat z Audiny a nebo jety-)
17:34:49
25.05.2004
25.05.2004
TUNER
Jak píše SAKY.....Musel jsem upravit ještě třmen na sílu kotouče....Nevim přesně o kolik ale asi tak o necelej 1 mm na každej straně se to muselo ubrousit aby se tam vešli.....
16:25:25
24.05.2004
24.05.2004
Saky
technickej dotaz k tem zadnim brzdam, pises trmeny z oktavky a kotouce z feldy-) myslim ze nam ctenare mates.. -) nebot zadni kotouc z oktavky ma prumer 9mm a kotouc z feldy ma 12mm dira v trmenu u oktavky je asi 11mm tzn ze tam proste ten kotouc nedas.. bud ho musis nejdriv zuzit na soustruhu na silu cca 10mm a nebo nemas brzdic z oktavky-) jeste se totiz delaji ty same (podobne) a ma je treba Audi a ty maji silnejsi kotouc a tam uz by se asi dal teoreticky kotouc sirky 12mm nacpat a nebo je vsechno jinak a ty si upravil jeste brzdic takze jak je to? Kdyztak se daji pouzit kotouce treba z Ibizi ty maji silu 10mm a hodne podobne rozmery..
16:16:30
24.05.2004
24.05.2004
Vici
tak to jo, preju hodne zdaru :o) nic sloziteho to nebude, jen to chce mit sehnane ty spravne veci a rozumet tomu :o)
09:57:28
24.05.2004
24.05.2004
TUNER
Čau Vici,tak to ti ještě nepovim páč čekam na veškerou kabeláž a řídící jednotku už dost dlouho a ani nevim co si všechno přivezu.Mělo by to bejt někdy tenhle tejden ale to už jsem psal jednou a taky z oho sešlo.... Takže až to bude dam ti vědět jak jsme to řešily....
13:46:53
23.05.2004
23.05.2004
Gryzly
hel co budeš dávat za světla do těch vnitřních děr vzadu? Věděl bych o kulatých světlech trojdílných s bílou couvačkou dole a blinkrem uprostřed. Kdyžtak se ozvi na mail.
14:35:44
18.05.2004
18.05.2004
Vici
Ogare a jak resis elektroniku? pouzijes i pristrojovy stit, a veskerou kabelaz z Octavky, nebo to bude nejak "nabastlene" aby RJ nevadilo ze nema imobilizer (v pristr. stitu) ?
13:47:56
20.04.2004
20.04.2004
TUNER
> RS : Nárazníky budou,jak říka Tuner 2 a MATTESS.Jinak teď čekam víceméně už asi měsíc na zprovoznění motoru.Když pánbůh dá tak by se mělo dít něco tenhle víkend,uvidíme....Jinak ty světla budou určitě super.Jestli mě bude bavit na tom autě ještě někdy něco dělat,tak to bude ohledně motoru,převodovky a světel.Anejde jen o to jestli mě to bude bavit ale taky o prachy,a to ví asi každej kolik se v takovym autě dá utopit peněz.Ford už bude skoro splacenej,ale teď si zařizuju byt a prachy půjdou zase jinam..Krom toho jsem už přes měsíc nemocnej a od pojišťovny se toho asi taky moc nedočkam ......
20:02:18
18.04.2004
18.04.2004
Ilbient - zrušená registrace
no bratu tá škodovka je fasa. gratulujem
10:36:48
16.04.2004
16.04.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RS: Foto č. 7,8,9 to jsou jedny z posledních fotek z venku.
07:02:26
16.04.2004
16.04.2004
MATTESS
-> RS: Ma seriovy.....
18:33:59
15.04.2004
15.04.2004
Rosta
A co nárazníky budou? Nebo to zůstane tak krásně holé
17:55:46
15.04.2004
15.04.2004
TUNER
Noo,ještě nevim.Dělal jsem pro to všechno...Teď už jen čekam Byl jsem domluvenej na velikonoční pondělí,kvůli motoru,ale bohužel z toho sešlo a ten člověk je teď v německu a přijede až za 14 dní tak uvidíme....Nechtěl bych to dát do kupy a hned někam ject.Napřed budu muset všechno odzkoušet a doladit....Aled dal bych za to nevim co kdybych už to měl jen testovat a dolaďovat!!!
15:54:00
13.04.2004
13.04.2004
Vladislav
Tak co bude Zelenka hotová do srazu? Už se nemůžu dočkat až ji uvidim naživo.