
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> Tuner#2: vydrz trapi photoshop

-> TUNER: Tak gde je ta fotka?!
-> TUNER: Jo tak já nevěděl že sis tam dal 120kový poloosy

-> VeTëV: dyť se zelená i přes ten červenej hadr

-> TUNER: cece ze se ti to oplati porad tady takhle vykladat - se musis zelenat

-> Labros: Tak pro tebe spešl...
1.sundam středovou plastovou pokličku od kola
2.povolím šroub číslo 1 - 4
3.zvednu auto aby kolo bylo ve vzduchu
4.dopovolím a vyndám šrouby číslo 1 - 4
5.sundám kolo
6.sundám podložku
7.odmontuji šroub číslo 1 a 2 co drží brzdič
8.sundám brzdič
9.sundam středovou pokličku
10.vyndam závlačku
11.povolim matku co drží náboj s kotoučem
12.vyndam matku+podložku+ložisko
13.po výměně třmenu můžu opačnym způsobem namontovat zpět....
1.sundam středovou plastovou pokličku od kola
2.povolím šroub číslo 1 - 4
3.zvednu auto aby kolo bylo ve vzduchu
4.dopovolím a vyndám šrouby číslo 1 - 4
5.sundám kolo
6.sundám podložku
7.odmontuji šroub číslo 1 a 2 co drží brzdič
8.sundám brzdič
9.sundam středovou pokličku
10.vyndam závlačku
11.povolim matku co drží náboj s kotoučem
12.vyndam matku+podložku+ložisko
13.po výměně třmenu můžu opačnym způsobem namontovat zpět....


-> TUNER: No podle mě to právě problém je, sundat kolo,povolit jednu matku a vyměnit komplet náboj.... Pokud nejdřív povolíš matku a pak uděláš to ostatní, tak to už asi problém není

-> CHIP: ja ti to reknu - vozidlo nezpusobile k provozu

-> TUNER: No ne ja to myslel tak, ze kdyz me tam zapsali bily svetla ktery se jim na aute nelibili ... pritom je cely auto dle predpisu ... tak co by tam asi tak vsechno zapsali tobe kdyby to auto prohlizeli ... ale neresme .. budme radi ze jsi to ziskal ..
-> Vita ze Sudet: Vždyť to nic neni.Jeden den práce.Je to skoro jednodužší než když měnim převodofku...
-> VeTëV: S jakou barvou? Myslíš zelenou?
-> CHIP: Zadní čelo mam doma zelený,rapiďácký na origo světla...
-> Zdany: Asi jseš přepracovanej...
-> VeTëV: To nejsou zbytky známky,ale poškozený místo v laku SPZetky..
-> Hanuš: O víkendu bych se možná stavěl.....Už mam nějaký rozměry tak to můžeme konečně vyzkoušet...co sobotka? šlo by to?

-> CHIP: Zadní čelo mam doma zelený,rapiďácký na origo světla...

-> Zdany: Asi jseš přepracovanej...

-> VeTëV: To nejsou zbytky známky,ale poškozený místo v laku SPZetky..
-> Hanuš: O víkendu bych se možná stavěl.....Už mam nějaký rozměry tak to můžeme konečně vyzkoušet...co sobotka? šlo by to?

-> TUNER: jak jsi to udělal je jedno,hlavně že je na dva roky pokoj....
Ale budeš muset mít štěstí,aby tě nelapli horlivý policisti,kteří budou uplatňovat nový zákon...
Ale budeš muset mít štěstí,aby tě nelapli horlivý policisti,kteří budou uplatňovat nový zákon...
-> TUNER: tu zelenou znamku si spatne sundal jsou tam jeste videt zbytky

-> TUNER: Panaček by si mohl otevřít soukromej krmelec a nobo navijárnu. :)) Takghle nás tady motat :)))
No u nas pokud ma nekdo takhle upravene vozidlo, tak ma na technicke znameho a nebo ma znameho ktery ma znameho ..
Odmontuje se zadni znacka preda se hotovost, ktera cita cenu za STK + prislusny "poplatek" za vyrizeni technicke bez shlednuti vozu ... neni v tom veru zadny problem ...
Akorat bych Tunere chtel videt ten protokol s vypisem lehkych zavad ... kdyz me tam napsali zadni bila svetla ... nedokazu si predstavit co bys tam musel mit napsano ty ..

Akorat bych Tunere chtel videt ten protokol s vypisem lehkych zavad ... kdyz me tam napsali zadni bila svetla ... nedokazu si predstavit co bys tam musel mit napsano ty ..

-> TUNER: nedelej vytacky a Zagorku a s barvou ven

-> TUNER: Tak to ti tak žeru, žes motor a ostatní vymontoval.....

-> Borin: Není bedna

-> TUNER: Proč ?
-> Borin: vypadá to že ne....

-> TUNER: Bude v Hrocháči JL ???