skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> Dušan: tak tak staci bubon
-> rsvancara: to by snad slo strcit do bubnu nebo ne ? Srat se s tim navlikanim apod 

-> peter13789: Nojo, ale s matičkama a šroubkama by mě asi vyhodili (dělal jsem to 3 večery)

-> rsvancara: to si si musel sám dávať na drátiky?? u nás to urobia všetko pekne sami
Tak, konečně komplet šroubky namotaný na drátkách, po novém roce necháma vydělat zinkovnu :-)
-> Toni 20.12.13 21:59:24: Já ho jen barvičkuju a kontroluju, jestli to udělali na automobilním učilišti dobře (a jo, až na pár drobností bez připomínek) 

-> rsvancara: no také mám stejné přání mít to už v jednom kuse všude se mi válej kusy škodovky.
Ps. Asi si u tebe taky nechám složit startér to je nad moje schopnosti naoplátku ti složím přední nápravnici to už umím poslepu
Ps. Asi si u tebe taky nechám složit startér to je nad moje schopnosti naoplátku ti složím přední nápravnici to už umím poslepu

-> Antony - zrušená registrace 15.12.13 12:19:10: Spíš by bylo fajn, aby to už bylo celý jako jeden kus v garáži 

-> rsvancara 22.11.13 21:10:38: moc pěkný, krásná dekorace 

-> ondie: Je to mírně jiný odstín (světlejší) :)
Ti zbylo hodně barvy viď ? :) aneb Apollo Red hydraulika
hezký!

-> ondie: Jo a až odrezíš, tak to klidně vylej do záchodu. Výborně to ničí vodní kámen 

Měl bych z tohoto modelu řídící jednotku s el. instalací i se vším co je zabudováno v pravé časti motorového prostoru,pokud by byl zájem.
-> rsvancara: díky,zkusim :)
-> DEKODOVAC: No ať to taky vypadá :). Mělo by to být dobře přilepený a těžký, aby to nedrnčelo :-). Jinej účel to tam nemá :-D
Edit: Pokud tam teda ráno nenajdu vysílenou přilepenou kočku :-D
Edit: Pokud tam teda ráno nenajdu vysílenou přilepenou kočku :-D
-> ondie:
Ano, přesně ta. 35 korun za litr, sehnat jde dobře. Spíš než rukavice je nutný pracovat v dobře větraných prostorech.
A pozor, líp než rez žere hliník :-D
Ano, přesně ta. 35 korun za litr, sehnat jde dobře. Spíš než rukavice je nutný pracovat v dobře větraných prostorech.
A pozor, líp než rez žere hliník :-D
-> rsvancara: ty jo hezký.. :) taková vrstva,to bude určo i dobrá zvuková izolace..budeš mít ticho jako v pokojíčku.
Ještě prosim tě,jakže odrezuješ ? (třeba ten plášť výfuku?) ..vypadá to super!
Tuhle v jiným tematu si psal kyselina chlorovodíková? To je nějaký echt svinctvo? = rukavice?
Normálně v drogerii k dostání,kolik to tak stojí? ..nejsem zrovna chemik :)
Ještě prosim tě,jakže odrezuješ ? (třeba ten plášť výfuku?) ..vypadá to super!
Tuhle v jiným tematu si psal kyselina chlorovodíková? To je nějaký echt svinctvo? = rukavice?
Normálně v drogerii k dostání,kolik to tak stojí? ..nejsem zrovna chemik :)