Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 03.06.19 04:45 | 392x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 742.135 (742.135 Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Aleco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / Pierburg PG 7.21440.51.0
Lambda sonda : NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka : S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi : Renault 7700737572
Snímač otáček motoru : FAE 79026
Snímač teploty motoru : Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů : 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů : 0,20 mm

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.515952058442680.10 73741825.100000836714936&a mp;type=1&l=f9e436c732

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.564057096965509.10 73741826.100000836714936&a mp;type=1&l=1a0c0ebd76

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400001320037745.1 073741833.100000836714936& amp;type=1&l=08b56b3e0 f

Dokončené akce :
- auto rozebrano
- bla, bla, bla :-)
- ...
- GO převodovky (Vrba)
- prodloužit povinné ručení z 3 měsíců v roce na provozní sezónu :-D

Aktuálně probíhá :
- GO motoru (zpracovává se) :)

Dlouhodobější plány a cíle :
- udělat si garáž a dílnu
- geometrie
- emise
- STK
- zajet motor a převodovku
- výměna oleje po 5 tisících
- občas se projet a hlídat korozi :-)

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Richard / 135GLi - komentáře:

18:18:36
20.12.2017
minno

-> rsvancara 20.12.17 17:44:09: Tak toto sú presne tie bubny, o ktorých som písal v predošlom príspevku, že som ich kupoval pred 2 rokmi a boli naprd, OMC Italy.
18:15:40
20.12.2017
rsvancara

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ne, za kus, prodej ale pouze v páru :-)
18:10:37
20.12.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod

-> isti: za pár 4 cena dobrá
17:50:25
20.12.2017
isti

-> rsvancara: Za jeden kotúč 800kč?To je trošku vela nie?
17:44:09
20.12.2017
rsvancara

-> isti 20.12.17 11:03:35: Nepřišlo mě to cenově tak strašný a vzal jsem je spíš do zásoby (když tak koukám na svůj druhý projekt Tatra 613 :-D)...

Cena je za kus, celkem to vyšlo tuším nějak okolo 3400,-

www.autopotreby-liska.cz/ ?1147,buben-brzdovy-s130

www.autopotreby-liska.cz/ ?2087,kotouc-brzdovy-s130
14:26:24
20.12.2017
minno

-> isti: To by som netvrdil, ja bubny s týmto označením mám, dával som ich nové pri zástavbe vlečky pred cca 110 tis. km a sú stále OK (teda v rámci možností na škodovku - nikdy to nie je ideálne). Mám doma aj origo nové CS bubny a tie hádzali fest, ale to možno len preto, že to boli zmetky (kúpené vo výpredaji BAZ), dával som ich aj sústružiť a aj tak je povedal by som jeden na krivo zobratý, proste ani sústruh nie je výhra, pokiaľ sa to dokonale a správne neupne, resp. voči náboju na aute to potom aj tak môže vychádzať inak. Kupoval som asi pred 2 rokmi aj ďalšie nové bubny nejakej druhovýroby (ale nie A73) a tie boli tiež zlé, takže za mňa zatiaľ najlepšie tie A73.
14:05:14
20.12.2017
isti

-> minno: Viem že CS bubny sú so slepicou,mám aj také.Podla predajcu sú tieto české,tak asi nie.To sú bubny z krabice rovno do sústruhu3
12:29:50
20.12.2017
minno

-> isti: bubny s označením A73 nie je origo, je to nejaký talian, druhovýroba, mám ich aj ja na aute. Origo sú so slepicou.
upraveno 1x, naposled 20.12.2017 12:34:01
11:03:35
20.12.2017
isti

-> rsvancara: Kolko ťa stáli bubny a kotúče?Ja som nedávno kúpil sadu za 80€,vraj originál české.Na bubnoch je označenie A73 a oproti H
19:34:11
16.11.2017
rsvancara

-> minno: Nebo tři válce plus díra ve výfuku :-D
08:26:40
16.11.2017
minno

-> rsvancara 15.11.17 16:07:39: -> rsvancara 15.11.17 16:26:31: No tak toto je už lepší zvuk teda :) Tam to musí ísť isto na tri valce.
16:26:31
15.11.2017
rsvancara

No a mě to vrčelo takhle, ale motor nebyl dobře složenej (voda ve válci a trochu problém s mazáním na volnoběh) www.facebook.com/richard. svancara/.../1315666408471 237
16:07:39
15.11.2017
rsvancara

-> minno: Souhlas, na tom mým videu mu to jede na tři válce :-D

Když není něco špatně, tak by to mělo být cca takto (když dojede ke křižovatce, tak tam je slyšet přerušovač blinkru a motor se ozve jen když mu dupneš na krk):
Skoda Rapid 135 RiC Drive Out
upraveno 3x, naposled 15.11.2017 16:16:52
08:56:04
14.11.2017
minno

-> Tom Troll: No fakt. Zvuk akoby to šlo na 3 valce :)
20:49:41
13.11.2017
Tom Troll

-> minno: Tady je další video od samýho člověka, zvenku... zvuk je na šade dost nezvyklej.. to bude asi esíčkem na vejfuku s katem, odporem, dělá to spíše takový jednotlivý rázy něž plynulejší bafání normální.
Škoda 135 GLi sees first sunlight of 2015
19:33:46
13.11.2017
Rudá Máňa

-> rsvancara: Díky za upřesnění
19:15:43
13.11.2017
minno

-> rsvancara 13.11.17 19:08:03: To je sériová 135GLi takto hlučná? :) Znie to ako traktor. Traktor s nelicujúcimi panelmi palubky3
19:08:03
13.11.2017
rsvancara

-> Rudá Máňa: Tady je i v akci na videu z Kanady
Škoda 135 GLi Drive
19:05:56
13.11.2017
rsvancara

-> Rudá Máňa: Výplně dveří a koberce jsou tovární, sedačky a plato je přečalouněné. V prospektu ke GLi je tento interiér vyfocen, tak jsem ho tam dal. Černý s proužkem si nechávám "na potom".
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 13.11.2017 19:05:56
20:33:30
04.11.2017
Rudá Máňa

Ten interiér má být takhle béžový ?
20:04:03
16.10.2017
Tuner#2

-> rsvancara 16.10.17 17:11:29: A co Te na to rekli? Chtel bych pripadne vedeni a pokud bych neuspel, tak jiny urad.
17:11:29
16.10.2017
rsvancara

-> Tuner#2: Hele, já to zkoušel i fikaně... napsal jsem, že "pokud se dobře dívám, akreditovaný zástupce (což bude zřejmě v mém případě přímo výrobce vozu Škoda auto a.s.) se již k alternativním litým diskům Apollo i Jupiter 5Jx13 na voze Š135 kladně vyjádřil v TZH/080 viz. část "B) technicky možné nejčastější přestavby dle zákona 56/2001Sb., §73, odst. 2) s použitím :" a dále obsah z bodu 6)" 3 3
15:34:15
15.10.2017
Tuner#2

-> rsvancara 15.10.17 13:54:02: Napis jourinovi, ten na tom Apolla ma. 4 Jinak v tom fakt nevidim problem, pokud jo zkusil bych jinej urad...
13:54:02
15.10.2017
rsvancara

-> Pavel P..: Žádná GLi nemá původní techničák. Protože se tu žádná neprodala. Všechny byly vyvezené a poprvé prihášené v zahraničí.

Teoreticky bych je mohl požádat, aby se mi podívali do složky na původní techničák z Rakouska, jestli to tam je a když tak je poprosit, aby mě to tam dopsali :-D
upraveno 1x, naposled 15.10.2017 13:54:37
12:32:41
15.10.2017
Tuner#2

-> rsvancara 15.10.17 09:18:28: Taky jsem 5" rafky nemel zapsany a v ramci prestavby na 136tku pred dvema lety stacil predlozit technicak ze 136tky + to stare vyjadreni aby to opsali. Na to nemusis jezdit do zkusebny. Navic na Apollech to chce mit 185/70 R13, je to daleko stabilnejsi guma nez 165/80...
12:10:55
15.10.2017
Pavel P..

-> rsvancara: a co takhle sehnat někoho kdo má 135gli s origo starym techničákem a zapsanýma kolama a zajít na dopravku aby ti to tam dopsali?
11:57:02
15.10.2017
rsvancara

-> Pavel P..: Ne, už jsem se tu s tím chlubil :-).

Pokud by to tam bylo, tak bych neměl problém (protože na 5Jx13 je dle TZH dovolenej rozměr 165x80 - což mám a to měnit nechci) :-D
11:46:56
15.10.2017
Pavel P..

Ty nemáš v papírech zapsanej i druhej rozměr 5x13" ? to snad maj všechny škodovky...
11:40:15
15.10.2017
rsvancara

-> havlik: Tohle mám, ale není tam žádný razítko, podpis a s tím "in 70s and 80s" to mám taky s modelovým rokem "89" hodně nahraně :-D :-D
09:22:06
15.10.2017
havlik

-> rsvancara: atest máš tady to zase neni taková kovbojka img.skoda-virt.cz/soubory /.../147504-knkola2.pdf
09:18:28
15.10.2017
rsvancara

-> Tuner#2:
- výrobce se už 10 let nevyjadřuje
- typový list na Apolla nemám
- jediná možnost je postupovat podle TZH/080 (z roku 2007) bod 6). tj. nechat auto s těmito koly otestovat akreditovanou zkušebnou abych získal "protokol k posouzení rychloměru vozidla z hlediska tolerance měřícího mechanizmu rychloměru dle EHK 39"
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 15.10.2017 09:18:28
upraveno 1x, naposled 15.10.2017 09:19:10
09:07:49
15.10.2017
Tuner#2

-> rsvancara 15.10.17 06:57:01: za Apolla? Nech si je zapsat.
06:57:01
15.10.2017
rsvancara

-> Tuner#2: Plechy proto, protože bych letěl z STK :-D
19:58:07
14.10.2017
Tuner#2

-> rsvancara: Proč plecháče? Jinak předělej ty bubny, takhle to tam hrozně svítí. Mají být z větší části černé 4
12:11:43
04.08.2017
castrol

-> rsvancara: na prezimovanie dobre 1
09:35:19
04.08.2017
rsvancara

20:11:57
03.08.2017
rsvancara

-> castrol: Tam už jich skončilo dost :-D
19:49:37
03.08.2017
castrol

-> rsvancara: plechy do kovosrotu 1
18:36:47
03.08.2017
rsvancara

Další věc bude zítra z krku :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 03.08.2017 18:36:47
16:13:08
21.07.2017
rsvancara

-> Vojťas: To máš pravdu, nemá se to rádo :-D
Extreme Tyres
so 22.06. Hanácké Škoda sraz 2019 | pá 05. - ne 07.07. Pohofest 2019 | další akce...