Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 19.06.23 19:47 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook

Richard / 135GLi - komentáře:

16:26:31
15.11.2017
rsvancara
No a mě to vrčelo takhle, ale motor nebyl dobře složenej (voda ve válci a trochu problém s mazáním na volnoběh) www.facebook.com/richard. svancara/.../1315666408471 237
16:07:39
15.11.2017
rsvancara
-> minno: Souhlas, na tom mým videu mu to jede na tři válce :-D

Když není něco špatně, tak by to mělo být cca takto (když dojede ke křižovatce, tak tam je slyšet přerušovač blinkru a motor se ozve jen když mu dupneš na krk):
Skoda Rapid 135 RiC Drive Out
upraveno 3x, naposled 15.11.2017 16:16:52
08:56:04
14.11.2017
minno
-> Tom Troll: No fakt. Zvuk akoby to šlo na 3 valce :)
20:49:41
13.11.2017
Tom Troll
-> minno: Tady je další video od samýho člověka, zvenku... zvuk je na šade dost nezvyklej.. to bude asi esíčkem na vejfuku s katem, odporem, dělá to spíše takový jednotlivý rázy něž plynulejší bafání normální.
Škoda 135 GLi sees first sunlight of 2015
19:33:46
13.11.2017
Rudá Máňa
-> rsvancara: Díky za upřesnění
19:15:43
13.11.2017
minno
-> rsvancara 13.11.17 19:08:03: To je sériová 135GLi takto hlučná? :) Znie to ako traktor. Traktor s nelicujúcimi panelmi palubky3
19:08:03
13.11.2017
rsvancara
-> Rudá Máňa: Tady je i v akci na videu z Kanady
Škoda 135 GLi Drive
19:05:56
13.11.2017
rsvancara
-> Rudá Máňa: Výplně dveří a koberce jsou tovární, sedačky a plato je přečalouněné. V prospektu ke GLi je tento interiér vyfocen, tak jsem ho tam dal. Černý s proužkem si nechávám "na potom".
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 13.11.2017 19:05:56
20:33:30
04.11.2017
Rudá Máňa
Ten interiér má být takhle béžový ?
20:04:03
16.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 16.10.17 17:11:29: A co Te na to rekli? Chtel bych pripadne vedeni a pokud bych neuspel, tak jiny urad.
17:11:29
16.10.2017
rsvancara
-> Tuner#2: Hele, já to zkoušel i fikaně... napsal jsem, že "pokud se dobře dívám, akreditovaný zástupce (což bude zřejmě v mém případě přímo výrobce vozu Škoda auto a.s.) se již k alternativním litým diskům Apollo i Jupiter 5Jx13 na voze Š135 kladně vyjádřil v TZH/080 viz. část "B) technicky možné nejčastější přestavby dle zákona 56/2001Sb., §73, odst. 2) s použitím :" a dále obsah z bodu 6)" 3 3
15:34:15
15.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 15.10.17 13:54:02: Napis jourinovi, ten na tom Apolla ma. 4 Jinak v tom fakt nevidim problem, pokud jo zkusil bych jinej urad...
13:54:02
15.10.2017
rsvancara
-> Pavel P..: Žádná GLi nemá původní techničák. Protože se tu žádná neprodala. Všechny byly vyvezené a poprvé prihášené v zahraničí.

Teoreticky bych je mohl požádat, aby se mi podívali do složky na původní techničák z Rakouska, jestli to tam je a když tak je poprosit, aby mě to tam dopsali :-D
upraveno 1x, naposled 15.10.2017 13:54:37
12:32:41
15.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 15.10.17 09:18:28: Taky jsem 5" rafky nemel zapsany a v ramci prestavby na 136tku pred dvema lety stacil predlozit technicak ze 136tky + to stare vyjadreni aby to opsali. Na to nemusis jezdit do zkusebny. Navic na Apollech to chce mit 185/70 R13, je to daleko stabilnejsi guma nez 165/80...
12:10:55
15.10.2017
Pavel P..
-> rsvancara: a co takhle sehnat někoho kdo má 135gli s origo starym techničákem a zapsanýma kolama a zajít na dopravku aby ti to tam dopsali?
11:57:02
15.10.2017
rsvancara
-> Pavel P..: Ne, už jsem se tu s tím chlubil :-).

Pokud by to tam bylo, tak bych neměl problém (protože na 5Jx13 je dle TZH dovolenej rozměr 165x80 - což mám a to měnit nechci) :-D
11:46:56
15.10.2017
Pavel P..
Ty nemáš v papírech zapsanej i druhej rozměr 5x13" ? to snad maj všechny škodovky...
11:40:15
15.10.2017
rsvancara
-> havlik: Tohle mám, ale není tam žádný razítko, podpis a s tím "in 70s and 80s" to mám taky s modelovým rokem "89" hodně nahraně :-D :-D
09:22:06
15.10.2017
havlik
-> rsvancara: atest máš tady to zase neni taková kovbojka img.skoda-virt.cz/soubory /.../147504-knkola2.pdf
09:18:28
15.10.2017
rsvancara
-> Tuner#2:
- výrobce se už 10 let nevyjadřuje
- typový list na Apolla nemám
- jediná možnost je postupovat podle TZH/080 (z roku 2007) bod 6). tj. nechat auto s těmito koly otestovat akreditovanou zkušebnou abych získal "protokol k posouzení rychloměru vozidla z hlediska tolerance měřícího mechanizmu rychloměru dle EHK 39"
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 15.10.2017 09:18:28
upraveno 1x, naposled 15.10.2017 09:19:10
Extreme Tyres