Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

01:24:26
02.03.2012
ondie
-> rsvancara: ty tripody s jehličkama by měly bejt stejný s FA do 93´,ale co sem se párkrát ptal,tak je nikde neměli.. budeš nechávat starý nebo si sehnal ?
15:23:10
26.02.2012
rsvancara
Dneska dokončeno rozebírání. Tondovi děkuji za včerejší návod jak rozebrat kyneťáky :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 26.02.2012 15:23:10
19:47:20
18.02.2012
rsvancara
Po dnešní kontrole kvality zásob koupím následující :



- plastovou nádrž Š105-136 (klidně použitou)

- párek poloos do šikmého ramene na širokou vlečku (jen nové)
06:36:25
15.02.2012
rsvancara
Tak dneska mám v garáži poprvé za celou zimu sníh (mrcha vítr) :-D
14:14:17
11.02.2012
rsvancara
No a v neposlední řadě bude v elektronické podobě i toto : skoda-virt.cz/cz/.../4084 -richard-135gli?gotopost=2 ...



Taktéž A4 (i když se to nezdá :-))
upraveno 1x, naposled 11.02.2012 14:15:27
14:13:24
11.02.2012
rsvancara
Toto již hotovo (někteří vědí), formát A4 :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 11.02.2012 14:13:24
upraveno 1x, naposled 11.02.2012 14:15:02
14:11:29
11.02.2012
rsvancara
Opět něco chystám (formát A5) :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 11.02.2012 14:11:29
upraveno 1x, naposled 11.02.2012 14:14:45
05:37:38
06.02.2012
rsvancara
-> ondie: já právě taky, ale zeptal jsem se :-D
23:36:10
05.02.2012
ondie
myschaak AZNP K.Hora 05.02.12 16:08:32 napsal:

tohle je úžasnej příběh)
..hehe :) já zas myslel,že myslíš ten knižní bestseller z 05.02.12 13:54:30 ...napínavý příběh s vyvrcholením v závěru 3
21:09:52
05.02.2012
rsvancara
-> myschaak AZNP K.Hora: je to jen plán. Třeba skončí v hutích nebo na aukru za pár kaček :-)
19:55:35
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> rsvancara: příběh tý renovace přece)
16:23:32
05.02.2012
rsvancara
-> myschaak AZNP K.Hora: Příběh? Kde? 3
16:08:32
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
tohle je úžasnej příběh)
13:54:30
05.02.2012
rsvancara
Musím poděkovat uživateli su.tech za upozornění, fakt mám velkou radost :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 05.02.2012 13:54:30
17:54:52
29.01.2012
rsvancara
-> m8rinek: ale zase opatrně, cín není titan :-D
16:51:53
29.01.2012
m8rinek
-> rsvancara: myslel jsem si to, někde jsem měl i takovej rašplovitej hoblík...
16:25:54
29.01.2012
rsvancara
-> m8rinek: hrubej pilník a potom 80tka šmirgl :-D
16:22:15
29.01.2012
m8rinek
-> rsvancara: a ještě jedna otázka, jak to hodláš tvarovat? Přecijen cín se při broušení zahřeje a pak se maže.



Vybavení kupovat asi nebudu, ale mám známého topenáře, tak by to snad neměl být takový problém :).
16:15:31
29.01.2012
rsvancara
-> m8rinek: lampu mám z Baumaxu, na ty malý propan-butanový kartuše. Velká spokojenost.



Dál je potřeba cínovací pasta (natře se to na čistej plech a zataví se to plamenem - vznikne z toho cínová vrstva)



a cín bez kalafuny. Oboje posledně jmenované jsem koupil v potřebách pro topenáře.



Ale pozor, všechno dohromady stojí cca 1000,-5
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 29.01.2012 16:15:31
15:55:19
29.01.2012
m8rinek
-> rsvancara: Co používáš za lampu na cínování? Taky mě to čeká, na erku je cínu cca půl centimetru vrstva (originálně)
Extreme Tyres