Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 19.06.23 19:47 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook

Richard / 135GLi - komentáře:

19:29:55
28.10.2010
rsvancara
Dnes se dovařovala výztuha a zadní blatník
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 28.10.2010 19:29:55
19:21:59
21.10.2010
rsvancara
-> petr s: není přivařenej, jen jsem musel přemluvit (hlavně) druhovýrobní lem, aby k tomu blatníku sedl.

Samozřejmě až to budu vařit, tak se dveřma ;-)
upraveno 1x, naposled 21.10.2010 19:22:51
18:48:19
21.10.2010
petr s
-> rsvancara: To děláš bez namontovaných dveří?
18:46:30
21.10.2010
rsvancara
Došel plyn, tak jsem pasoval blatník
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 21.10.2010 18:46:30
21:53:50
19.10.2010
rsvancara
-> Toni: no, tak nějak. Musím to zkulturnit abych tam za týden neměl metr sněhu :-)
20:59:04
19.10.2010
Toni
-> Toni: že by vrata?4
19:36:05
19.10.2010
rsvancara
-> Toni: a to jsi ještě neviděl, co jsem udělal za poslední dva dny (a není to o autě :-D)
19:20:35
19.10.2010
Toni
-> rsvancara: parada je to radost se koukat1
19:36:29
17.10.2010
rsvancara
-> petr s: to bych nezvládl, snad až příště :-D
19:31:50
17.10.2010
rsvancara
Vepředu také včetně díry
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 17.10.2010 19:31:50
19:30:49
17.10.2010
petr s
-> rsvancara: To jsi mohl zrovna poskládat novou karoserii
19:30:36
17.10.2010
rsvancara
Ačkoli druhoovýrobní prahy, úchyty jsem zachoval
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 17.10.2010 19:30:36
19:28:54
17.10.2010
rsvancara
Tak, koroze pryč
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 17.10.2010 19:28:54
06:45:13
15.10.2010
rsvancara
Levačka už je v pohodě.

Jedno místo s korozí už bylo vyřezáno a už je tam vevařený zdravý plech. Takže strana řidiče už trpí jen povrchovou korozí.

Dnes to dodělám a přes sobotu / neděli určitě připravím vnitřní práh (potřebuje pár úprav, aby výsledek vypadal jako při použití prvovýroby a ne druhošky) a vevařím ho tam.
upraveno 1x, naposled 15.10.2010 06:47:03
20:06:41
10.10.2010
Toni
-> rsvancara: copak máš s levačkou?
19:46:47
10.10.2010
rsvancara
Ještě tohle musí ven a dobrý :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 10.10.2010 19:46:47
19:44:59
10.10.2010
rsvancara
Koroze téměř minulostí, jen jedno místo :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 10.10.2010 19:44:59
19:16:00
09.10.2010
rsvancara
-> Toni: v pondělí se asi pojede k doktorovi. Ta levačka se zase ozvala, je to v řiti :-)
17:57:03
09.10.2010
Toni
-> rsvancara: ty ses do toho tedy opřel náhera a v pondělí se bude lakovat4
Extreme Tyres