Škoda 130LR (č. 2) Škoda 130LR (č. 2)

komentáře | popis | fotky | Peklo-Evo-Luboš | 01.06.12 07:26 | 185x v oblíbených
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009

- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).

- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3



Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:

karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.

_________________________ __________________________ _________________

ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena



Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D



JAK ŠEL ČAS:

2004:

Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.

2005:

Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.

2006:

Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.

2007:

Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)

2008:

Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.

První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.

2009:

První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.

2010:

1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.



KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:

Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,

+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)



Specialni podekovani:

Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))



www.peklorallyeteam.cz/



130LR na TV Prima dne 20.9.2007

Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:

www.rta.cz/index2.html?re gion=k08...
V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)



Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)



PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)

Takze: NEDELEJTE TO :-D



Video sestřih sezóny 2008:

www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008



Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:

eBRÁNA Rallye Team - Sezóna 2011




Staňte se našimi fanoušky na facebooku:

www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566

Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:

09:49:20
26.09.2007
Peklo-Evo-Luboš
130LR na TV Prima dne 20.9.2007

Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:

www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
15:39:10
23.09.2007
gabo000000 - zrušená registrace
tie posledne vety su mocneeeee3 3 3
09:35:52
23.09.2007
maca
bomba,libí se mi že jsou stále nadčenci kteří se do toho pustí25
09:15:24
23.09.2007
Maxx
-> Peklo-Evo-Luboš: pekne LR5
16:44:38
18.09.2007
WMA - navigátor :)
Peklo-Evo-Luboš 12.09.07 22:58:38 napsal:

-> Saky: To bude naprosto skvely, cekame na to jak na smilovani ! Dame ti reklamu na auto :-)




Saky - pozdě ale přece :)

(nic ve zlým kluci) 1 3
22:58:38
12.09.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Saky: To bude naprosto skvely, cekame na to jak na smilovani ! Dame ti reklamu na auto :-)
22:57:07
12.09.2007
Saky
-> Peklo-Evo-Luboš: ale me skutecne neprisly.. jinak bych si je vyzvedl.. ale ted uz je to fuk.. ty nabojky bys mel pristi tejden mit hotovy.. sice za uplne jinou cenu nez od toho puvodniho soustruznika kterej asi umrel nebo co je s nim.. ale ja ti to dam jako sponzorskej dar..
22:22:45
11.09.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Saky: 4 1 Vis jak sem te proklinal, kdyz mi ty nevyvalcovany srouby putovaly na postach? Predstavoval jsem si jak to vsechno budu vybehavat a vyrabet znova...aspon ze se vratily 6
21:40:40
11.09.2007
Saky
se divim ze se vsichni na toho sakyho nevykaslete kdyz je to slibotechna-)
23:46:23
10.09.2007
WMA - navigátor :)
jeeee, uz je venku na svetle autí 1
21:05:44
09.09.2007
Gabriel
-> Peklo-Evo-Luboš: dík4
19:31:27
09.09.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Pavel P@nkáč: kdyz ti nic jinyho nezbyde, tak nemas na vyber. Kdyz to takhle delas skoro kvuli kazdymu dilu na aute, tak uz ses otrlej...

-> Gabriel: www.zatocz.cz/
12:25:32
09.09.2007
Gabriel
-> Peklo-Evo-Luboš: když si nakousl to válcování, můžu se zeptat která firma? taky bych potřeboval nechat udělat pár věcí
12:24:11
09.09.2007
Pavel P@nkáč
-> Peklo-Evo-Luboš: no ja jsem zvyknutej na ledacos ale aby kvuli stevtum sem oblital 5 mist je docela ostre1
12:22:21
09.09.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Pavel P@nkáč: to je normalni kdyz takhle neco delas :-) Ja uz jsem si zvyknul ..
10:57:22
09.09.2007
Pavel P@nkáč
-> Peklo-Evo-Luboš: ty jo tak to je k zblazneni a jeste teda pecka cena9
09:46:36
09.09.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Pavel P@nkáč: Postup pri vyrobe: 1) Zajel jsem do ferony pro ocelovou tyc 15260. 2) Nakreslil jsem steft a dal to s tou tyci soustruznikovi 3) Nesehnal jsem nikde valcovani tak dlouhyho zavitu,jen u Sakyho tak posilam Sakymu 4) Za mesic se mi vratila zasilka jako nevyzvednuta, tak jsem to strcil na dilnu jedny velky fabriky a prosil a prosil 5) Za tyden to vyzvedavam vyvalcovany a davam ke znamymu na zuslechteni. 6) Za dalsi tyden jsou stefty doma, cena jednoho cca 220,-Kc 6

-> Tuner#2: nevypada to ale uz tam jsou brzdy a trubky chlazeni 6
23:08:14
08.09.2007
Pavel P@nkáč
-> Peklo-Evo-Luboš: Od koho mas dlouhe stevty?
21:47:16
08.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: A je "to" venku 9 vypadá to dobře a ještě moře práce, tak makat a makat4
21:44:02
26.08.2007
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš:

Tak co je noveho?
Extreme Tyres