Škoda 130LR (č. 2) Škoda 130LR (č. 2)

komentáře | popis | fotky | Peklo-Evo-Luboš | 01.06.12 07:26 | 185x v oblíbených
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009

- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).

- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3



Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:

karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.

_________________________ __________________________ _________________

ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena



Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D



JAK ŠEL ČAS:

2004:

Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.

2005:

Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.

2006:

Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.

2007:

Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)

2008:

Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.

První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.

2009:

První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.

2010:

1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.



KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:

Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,

+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)



Specialni podekovani:

Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))



www.peklorallyeteam.cz/



130LR na TV Prima dne 20.9.2007

Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:

www.rta.cz/index2.html?re gion=k08...
V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)



Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)



PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)

Takze: NEDELEJTE TO :-D



Video sestřih sezóny 2008:

www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008



Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:

eBRÁNA Rallye Team - Sezóna 2011




Staňte se našimi fanoušky na facebooku:

www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566

Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:

15:41:44
16.10.2007
Max
no ale pevnostní šrouby nejsou na střih
08:35:33
16.10.2007
Jára
nebo na netu si mužu ojednat štefty 100 dlouhí jeden stojí 91kč a víde to nastejno co je vyrábět

08:33:39
16.10.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: nn žádní bláta tam nebudu dáva nejsem blázen zase ale stačí pevnostní sřoub a udělat ho bez rádlování udělat ho jako šteft z oboustran závit a do náboje se našroubuje já to budu dělat jen an zkoušku jestli se třeba ten závit na soustruhu nebude štípat jak je to tvrdý
23:57:35
15.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> simír: je to drahy protoze to je na zavody. Tam se vyzaduje kvalitni a uslechtilej (=bezpecnej) material. Jestli si tam das nejaky blato, a jako bonus jeste treba nejaky podlozky, ses na nejlepsi ceste do skarpy. ..To si rovnou kup v zelezarstvi 12tky srouby, urizni jim hlavu, navar je do naboje abys nemusel delat radlovani a mas to uplne nejlevnejsi, pokud ti jde jen o cenu.
13:36:28
15.10.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: dík koukal sem nato detkopn a pěkně drahí to je to mně ty šrouby vídou na dost + soustružení já sem to vymyslel jinak koupím v kebeku šrouby dlouhí a znich nechám ty štefty vyrobyt a víde mně do myslím levnějc ale dík za snahu ty soi ty štefty mněl složitější no 6
09:51:53
15.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> simír: Ja sem bral tusim tuhle: 62.168.27.92/arbo/obj_ks. asp?id=9611839... ale je silnejsi, pac z ni mam jeste vahadlo. Mrkni se tam po tom tvym prumeru. Nejlepsi si tam zavolej, oni ti poradi.
15:22:19
13.10.2007
Kapřík
Moc pěkná práce2Ať se daří 4
12:58:03
13.10.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: prosímtě mohl by si to tam přesně najít?? přesně ten druh nějak to tam nemužu najít tak kdyby si byl tak hodněj a pak sem dal jen odkaz díky moc jo a prumněr potřebuji 12 dík

19:44:23
12.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> simír: to ti bohuzel uz nereknu, nenasel sem od toho doklad. To si spocitej, podle toho jak dlouhy srouby budes potrebovat + neco na upnuti do soustruhu..v tom neni zadna veda. Mrkni na www.ferona.cz tam maji i ceny.
19:21:13
12.10.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: jo kolik sis kupoval metru?? a kolik stál přibližně metr ty tyče??

12:49:27
12.10.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: 3 3 ježiš já sem to uplně přehlíd
09:09:28
12.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> simír: dyt to je taky napsany nahore 3 3
08:36:09
12.10.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: jj tak o tom sem uvažoval že bych je vyrobyl ale nevím z jakého materiálu muhl by si my napsat z jakího matroše to máš a hlavně číslo a pevnost
21:24:53
11.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> simír: Tyhle maji zesileny drik na prumer 16mm takovy tezko sezenes, museji se delat. Pravdepodobne myslis obycejny na normalni skodu, ty sezenes bezne pohledej na netu.
20:54:43
11.10.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: jj už sem to tam našel tykoví schánim taky nemněl by si na prodej 8 kousku??
22:12:43
10.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> simír: je to napsany v popisu auta

-> MerHanz: Po domluve a zhodnoceni situace v cely nasi parte jsme se dohodli ze zavodit nepojedeme nikdo, ale pojedeme tam zavzpominat jako divaci.
21:08:25
10.10.2007
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: pojedeš ten memoriál za Martina?
20:50:53
10.10.2007
Jára
čau hele prosímtě jak máš dlouhí ty štěfty v zádu na kolech??
10:52:42
26.09.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> deathcat: 3 no je fakt ze uz sem chtel neco nafotit ale mobilem to neni nic moc, pujcim si fotacek a loupnu to sem :-) vyhledove 6
10:45:24
26.09.2007
deathcat
-> Peklo-Evo-Luboš: Sakra další mediální hvězda 1

Tak šup sem s novýma fotkama, v té reportáži vypadala už kompletněji než tady4
Extreme Tyres