skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
00:50:24
26.08.2007
26.08.2007
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: tak držim palce aby jste to stihli :-)
21:15:07
24.08.2007
24.08.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Max: Moc se snazime, ale slibit to na 100% bohuzel nemuzu :-(
18:10:51
24.08.2007
24.08.2007
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: no a střelu teda stihnete ?
22:37:08
23.08.2007
23.08.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Max: Nene, stoji to na natrubkach ktery jsou u Sakyho. Je to tam od cervna ale cely prazdniny nemuze dohnat soustruznika, takze se nevi co bude. Ale abych se jen nevymlouval, na cizi jeste neni zaskleno a elektrika :-)
22:10:56
23.08.2007
23.08.2007
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: čauves,
tak jak jste na tom ? už se blíží finále ? resp....nějaká ta jízda s motorem ?
tak jak jste na tom ? už se blíží finále ? resp....nějaká ta jízda s motorem ?
21:52:05
23.08.2007
23.08.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> WMA: To leda tak za odmenu, az zjistime jestli mi to vubec pujde..
19:55:40
23.08.2007
23.08.2007
WMA - navigátor :)
Peklo-Evo-Luboš 23.08.07 19:16:23 napsal:
-> All: Jasne, urco to sem napisu az budou nejaky ostry jizdy :-)
-> All: Jasne, urco to sem napisu az budou nejaky ostry jizdy :-)
19:16:23
23.08.2007
23.08.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> All: Jasne, urco to sem napisu az budou nejaky ostry jizdy :-)
20:31:30
22.08.2007
22.08.2007
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš:
by bylo super kdyby si dal vedet. Moc Vam fandim, pze vy si plnite muj sen
Rad bych to videl na vlastni oci! na zadnejch zavodech sem jeste nebyl, ale diky tomuhle autí urcite pojedu! Ja bych neco takoveho chtel, ale odvaha a penize na stavbu chybi
by bylo super kdyby si dal vedet. Moc Vam fandim, pze vy si plnite muj sen
Rad bych to videl na vlastni oci! na zadnejch zavodech sem jeste nebyl, ale diky tomuhle autí urcite pojedu! Ja bych neco takoveho chtel, ale odvaha a penize na stavbu chybi
17:18:13
22.08.2007
22.08.2007
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: tak na nějaký to testování bych se taky rád podíval. Pak buď napiš sem, nebo po tvym bratránkovi (Michalovi). Toho vidim každej vejkend.
10:24:58
22.08.2007
22.08.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> WMA: Pocitam ze vsechna testovani budou v okoli Kostelce, tak ja ti napisu jestli nezapomenu :-)
-> MerHanz: Ted na rychlo asi favorita, nebot nic jinyho nemame, a pres zimu 742.136 co byla v LR. Protoze s 5x ulozenou klikou nemuzeme jet jako LR historik, nebot ji mel jen okruhovy rapid a ten byl bez homologace.
-> MerHanz: Ted na rychlo asi favorita, nebot nic jinyho nemame, a pres zimu 742.136 co byla v LR. Protoze s 5x ulozenou klikou nemuzeme jet jako LR historik, nebot ji mel jen okruhovy rapid a ten byl bez homologace.
22:41:43
21.08.2007
21.08.2007
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: máš to pěkný, fandim už jenom kvuli tý odvaze se do toho pustit. Copak do toho budeš dávat za motor? Jestli seženeš blok s 5krát uloženou klikou, tak by to moch bejt mazec. Někdy bych to rád viděl na vlastní oči
21:40:42
21.08.2007
21.08.2007
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: no koukam do ID, ze jsi nekde od Rychnova, coz kousek od HK, a pres Rychnov jezdim do Ricek, tkz by to mohlo bejt po ceste, a ja se snad dojedu na to vozitko podivat :)
10:15:39
21.08.2007
21.08.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> WMA: Urcite to sem napisu az nekam pojedem :-) Radi by jsme na Strelu do Kralovic na konci rijna, ale nevim nevim jestli stihame :-(
-> deathcat: Ta mrizka je normalne z kila. Kdyz se pekne vyrizne, padne tam jak hrnec na prdel :-) Takhle se to bezne dela, nebot malo kdo je ochoten vyplacnout pres 1000 za vyrazeni der do zadniho cela. Takhle me to prislo na cca 400,
-> deathcat: Ta mrizka je normalne z kila. Kdyz se pekne vyrizne, padne tam jak hrnec na prdel :-) Takhle se to bezne dela, nebot malo kdo je ochoten vyplacnout pres 1000 za vyrazeni der do zadniho cela. Takhle me to prislo na cca 400,
08:14:46
21.08.2007
21.08.2007
deathcat
-> Peklo-Evo-Luboš: Z čeho si použil to odvětrání na zadním čele?
01:27:00
19.08.2007
19.08.2007
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: hele fakt jen kvuli tomuhle autu bych se jel podivat na naky zavody. Asi se te nekdy zeptam, kdy na nakejch budes, a pojedu se podivat! Fkat super!!!! Neco takovyho je i mym snem!!! ale na to penize asi nikdy nebudou a znalosti uz vubec nemam, tkz ja tohle dohromady nikdy nedam. Ale tobe drzim palce a byl bych rad u toho, az se ti bude zakladat fanclub
21:14:11
19.06.2007
19.06.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: zdaleka jeste, ne, jen kastle je po laku. Zbyvaji dvere, kapoty a finalni cerveny pruh dole. Bohuzel jsem zacal brigadnicit a zbyva neco ve skole, tak se cas ztecnil :-( Vnitrek je cerny, ram bily.
-> Max: Kdyz ja se divam ve skole jen po holkach nee ale v patek kdyz sem jel ze skoly na bohemku, tak jsme se zdravili preci :-)
-> Max: Kdyz ja se divam ve skole jen po holkach nee ale v patek kdyz sem jel ze skoly na bohemku, tak jsme se zdravili preci :-)
13:51:00
19.06.2007
19.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Koukám, že už po laku... Co interiér, ten bude černý a rám taky?