Škoda 130LR (č. 2) Škoda 130LR (č. 2)

komentáře | popis | fotky | Peklo-Evo-Luboš | 01.06.12 07:26 | 185x v oblíbených
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009

- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).

- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3



Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:

karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.

_________________________ __________________________ _________________

ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena



Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D



JAK ŠEL ČAS:

2004:

Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.

2005:

Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.

2006:

Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.

2007:

Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)

2008:

Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.

První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.

2009:

První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.

2010:

1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.



KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:

Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,

+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)



Specialni podekovani:

Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))



www.peklorallyeteam.cz/



130LR na TV Prima dne 20.9.2007

Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:

www.rta.cz/index2.html?re gion=k08...
V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)



Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)



PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)

Takze: NEDELEJTE TO :-D



Video sestřih sezóny 2008:

www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008



Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:

eBRÁNA Rallye Team - Sezóna 2011




Staňte se našimi fanoušky na facebooku:

www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566

Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:

09:35:13
06.05.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: No jak sem na to koukal naživo, tak to vypadá parádně. Copak je s tou přední nápravou? Se ta geometrie nepovedla dohnat?
13:59:37
05.05.2008
Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: krása, moc pěkná práce....4
13:49:47
05.05.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: moc krasna...len nejak sa mi zda ze predne kolo na pravej strane vykouka vic nez na lavej??
09:26:01
05.05.2008
Max
tak značek je spousta.... Hčka Ska....

stojej myslim litr a platíš nejvyšší povinný ručení. Na každou jízdu píšeš papír. Ale smí se to dát jen na auta s českym tp. TZN. ne na dovozy přes čistopisem...
23:29:40
04.05.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Opravdu to je moc fajn auto 4

Všechna chvála na Vás a auto 2 Fakt super

a k tomu spojleru na strese...co takhle přidat tam "nějak"(ted me nenapada zrovna jak) příčku do prostredka?? Vlastne aby to drzelo na trech mistech...aspon napad takovej 8
22:56:25
04.05.2008
Pavel P@nkáč
-> Peklo-Evo-Luboš: taky na to cumim jako max, jak na takove znacky?????9
21:03:05
04.05.2008
Max
jinak fotky pěkný....koukám že na to máš Hčka 1
21:01:59
04.05.2008
MATTESS
-> Peklo-Evo-Luboš: jako havlík1
21:00:47
04.05.2008
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: no na svezení se těším :-)

hlavně tu školu at máme z krku....já ještě jednu zkoušku a diplomku :-(
20:00:32
04.05.2008
havlik
-> Peklo-Evo-Luboš: krásný už se těšim až to někde uvidim v plný palbě na RZ15
00:04:23
04.05.2008
Peklo-Evo-Luboš
Dalsi serie testu, odhalili jsme more veci na kterych se musi zapracovat, budeme znovu rozebirat predni napravu, upravovat palubku, a musime neco vymyslet se spojlerem, nebot od 140km/h a zacina rezonovat s celou strechou a dela strasny hluk.



Jak uz nakousl Max, cekaji nas statnice, takze jsem pro vas pripravil zatim posledni serii fotek z testu a za mesic se do toho dame uplne na plno tak aby jsme byli pripraveni na nasi prvni soutez.



Az bude na poradu dalsi testik, urcite dam vedet predem aby jste se mohli prijet podivat, kdo budete chtit. A tebe Maxi samozrejme za to sklicko svezu :-)
14:28:46
01.05.2008
Zdendis
-> Peklo-Evo-Luboš: Pěkné,vypadá hodně dobře4
17:00:13
30.04.2008
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: já myslim že to máš hezčí 4

uznání s velkym U zasloužíte za vytrvalo nejen ve finančních dotacích,ale hlavně v práci...většina projektů skončí nedostavěná. Doufám že oba zmáknem státnice,pak se třeba přijedu kouknout 5
14:26:16
30.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
Dojmy z prvni jizdy jsou asi takovyhle:

prvni den to vubec nebrzdilo, zjistili jsme ze to je konstrukcni chyba pedalu. Druhej den jsme udelali novej pedal a pro zmenu to zase brzdilo moc. Takze jsme prenastavili konzolu a s vahadlem a dostavil se dilci uspech ze to brzdilo dobre, dokud se nezahraly hodne brzdy. Zjistili jsme ze to je dalsi konstrukcni chyba, vznikla pokusem o napravu prvni konstrukcni chyby a udelali jsme treti pedal, a ted uz to brzdi jedna basen. Vazne parada, jenom to bude chtit nastavit pri nejakym testovani co bude kdy vyhovovat..

Motor je po smrti, chudak lezel tri roky v rohu v garazi a asi je po krouzkach, protoze z toho jde nejdriv cernej a pak bilej dym..ale asi to zatim resit nebudeme..stejne je ten motor jen na testy a nemame penizky.

Tlumice funguji perfektne, ikdyz jsme to nejak zasadne a hrube netestovali (skok pres most bude tak za 14dni). HP byla jednoznacne super volba. Budeme muset predelat uz jednou predelane domky na pruziny, protoze mame male rozmezi nastaveni vysky auta. To co je na fotkach, kde je auto kompletni, tak je maximalni mozna vyska a vypada to ze to je malo.

Dal je asi prevodovka dana hodne vysoko, pravdepodobne ji pustime o 1-2cm niz...a jeste musime nekde sehnat pruzinky do brzdicu, protoze se nam strasne klepou desticky..



A posledni postreh: zadni kotouce od kabrta sice brzdi dobre, ale malicko hazi, tak uvidime co to bude delat, kdyz tak vymenime za originaly.

To je z posledniho testu zatim vse :-) Jo vlastne jsme jeste rozsekli manzetu na rizeni, a vytekl nam olejicek, protoze ji jeste nemame dole zakrytovanou :-)



-> Tuner#2: no to snad ne :-D ale ja mel ten lak driv :-)
19:06:24
29.04.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: není co dodat... 9 2
17:01:41
29.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Najdi 10 rozdílů: skoda-virt.cz/cz/.../8768 1



3
13:07:30
29.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Senzace, vypadá fakt nádherně. Už se těším na nějakou eRZetku4
08:59:48
29.04.2008
-> Peklo-Evo-Luboš: auto krasny...fakt fandim at to dopilujes az k vrcholu :-)))
08:59:14
29.04.2008
MerHanz
K tomu není co dodat, jen tiše obdivovat. Ještě nějaký pocity z prvních jízd
Extreme Tyres