skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
15:15:52
20.07.2008
20.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: No pockej, ja se fakt chystam tam jet v PA odpoledne. Chci Vam u trati mávat vlajkou (jeste ji musim vyrobit a nevim co na ni napsat at si toho vsimnete), Tak mi nerikej ze nepojedete pro chybejici gumy
15:02:27
20.07.2008
20.07.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> WMA: Vesmes jsme, ale chybi to nejdulezitejsi:-( Nemame gumy:-(
22:42:09
18.07.2008
18.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak uz jste ready na kosteleckou rally? Říkám si, že bych se taky jel podívat, ale můžu jen v PÁ odpoledne
02:28:35
12.07.2008
12.07.2008
Peklo-Evo-Luboš
Tak jsme pro Vas pripravili podrobnejsi mapku na www.130lr.com :-)
Jeste bych rád poprosil ty, kteri se na nas test prijedou podivat na zivo, aby parkovali sva auta na mistech oznacenych v mapce. Silnice jdouci k testovacimu useku jsou pomerne uzke a slibili jsme na obecnim urade, ze vozidla divaku nebudou blokovat prujezdy civilnich aut v dobe pauzy pri testu.
Jeste bych rád poprosil ty, kteri se na nas test prijedou podivat na zivo, aby parkovali sva auta na mistech oznacenych v mapce. Silnice jdouci k testovacimu useku jsou pomerne uzke a slibili jsme na obecnim urade, ze vozidla divaku nebudou blokovat prujezdy civilnich aut v dobe pauzy pri testu.
12:39:35
11.07.2008
11.07.2008
havlik
-> Peklo-Evo-Luboš: že bych se zajel podívat z hrocháče eště na testování LRy hmm
12:31:18
11.07.2008
11.07.2008
Peklo-Evo-Luboš
Zvu Vas na prvni verejne testovani, ktere se uskutecni v nedeli 13.7. od 13:30 hod mezi obcemi Borovnice a Rájec v okrese Rychnov nad Kněžnou. Místo pro parkovaní je poblíž poutního místa Homol u Lhot u Potštejna a od parkoviste cca 100m pěsky po komunikaci až k testovacímu úseku.
20:34:34
09.07.2008
09.07.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: nj seš tam. Když sem tam koukal naposledy tak si tam ještě nebyl. Už se to blíží .DS nebrzdí? Mám DS2500 na 2P, a brzdí to solidně, ale je fakt,, že závody s tim nejezdím.
12:19:07
09.07.2008
09.07.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> MerHanz: Motor s tim docela zene :-) Na startovce uz daaaaavno jsme :-)
www.renovak.cz/rally_kost elec/index.php?modul=star. ..
-> Max: Jsme na tom spatne, zejmena s casem, ladime ladime ladime a ladime. Momentalne brzdy, ferodo DS nejako nechce brzdit.. :-( Jak jsi na tom se studiem ? :-)
Video bude az po testovani :-)
www.renovak.cz/rally_kost elec/index.php?modul=star. ..
-> Max: Jsme na tom spatne, zejmena s casem, ladime ladime ladime a ladime. Momentalne brzdy, ferodo DS nejako nechce brzdit.. :-( Jak jsi na tom se studiem ? :-)
Video bude az po testovani :-)
12:17:04
08.07.2008
08.07.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: sem zvědav jak s tim ten motor bude hejbat. Ale zatím tě nějak postrádám na startovce Kostelecký rally.
20:35:16
07.07.2008
07.07.2008
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: tak jak jste na tom? mimo jiný ...doufám že už bude taky závodit jako pan inženýr
23:40:59
06.07.2008
06.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: co ze? video?? Chci chci!!! :))))
00:02:49
02.07.2008
02.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: supeeer tesim sa:)
19:39:54
01.07.2008
01.07.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> gabo00000: Hotovy to nebude nikdy, znas to:-) Vychytavame spoustu takovych drobnosti, je toho mraky, ale v horizontu 14dni chystame nejaky testovani, tak urcite bude video :-) Uz mame konecne i poradny moturek :-)
10:11:11
26.06.2008
26.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: a co tomu este chyba? kedy to bude hotove?
09:55:07
26.06.2008
26.06.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> gabo00000: 130lr.com vic nedam, az to bude definitivne hotovy:-)
23:26:52
23.06.2008
23.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: ahoj..pocuj ty nemas rajcanet alebo niekde kde mas viac fotiek?
15:07:26
07.05.2008
07.05.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> MerHanz: tak to sem cekal, ale je to jeste dobry, pocitam ze tam sly jeste o dost lepsi reci :-D
11:24:34
07.05.2008
07.05.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: no poslouchal, sem že na to, že byl motor vychladlej tak si ho nijak zvlášť nešetřil. A ta paní už tam ležela
15:47:18
06.05.2008
06.05.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: tak potom OK;)
10:11:36
06.05.2008
06.05.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> gabo00000: to se ti vazne jenom zda :-)
-> MerHanz: vzadu je to ok, a ve predu budeme rozebirat naúravu hlavne kvuli rizeni a kvuli podlozkam pod hornim ramenem, aby byla vetsi moznost stelovani odklonu. Hlavne kdyz sem to jel zkouset na Destny tak sem za Skuhrovem malem prejel nejakou babku
-> Max: presne ti to nereknu, ale myslim ze stoji jen 500, ale daji je jen osobe, ktera se zabyva opravami, dovozem nebo prodejem vozu bez registrace.. Ale myslim ze to vis. Jinak mam normalni SPZ ale jeste se mi nechtelo platit pojisteni, protoze bych pak mel roupy a misto uceni bych delal blbosti s autem. Takhle nemam spz a aspon se budu moct ucit :-)
-> WMA: podle prvnich odhadu mame spojler bud v blbym uhlu, nebo moc vysoko. Budeme delat pokusy s ruznymi uhly a vyskou a uvidime. Nejakou vyztuhu doprostred se nam davat nechce, originaly to taky nemely...
-> MerHanz: vzadu je to ok, a ve predu budeme rozebirat naúravu hlavne kvuli rizeni a kvuli podlozkam pod hornim ramenem, aby byla vetsi moznost stelovani odklonu. Hlavne kdyz sem to jel zkouset na Destny tak sem za Skuhrovem malem prejel nejakou babku
-> Max: presne ti to nereknu, ale myslim ze stoji jen 500, ale daji je jen osobe, ktera se zabyva opravami, dovozem nebo prodejem vozu bez registrace.. Ale myslim ze to vis. Jinak mam normalni SPZ ale jeste se mi nechtelo platit pojisteni, protoze bych pak mel roupy a misto uceni bych delal blbosti s autem. Takhle nemam spz a aspon se budu moct ucit :-)
-> WMA: podle prvnich odhadu mame spojler bud v blbym uhlu, nebo moc vysoko. Budeme delat pokusy s ruznymi uhly a vyskou a uvidime. Nejakou vyztuhu doprostred se nam davat nechce, originaly to taky nemely...