skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
08:42:25
29.04.2008
29.04.2008
deathcat
Konečně na vzduchu komplet. Paráda, ale chtělo by to více fotek, abych se mohl kochat
08:18:56
29.04.2008
29.04.2008
havlik
Krása!!
07:58:14
29.04.2008
29.04.2008
Fén
Nádhera. Jedno z velmi mála nejlepších aut co tu je.
07:21:20
29.04.2008
29.04.2008
Tomicraw - zrušená registrace
Moc pěkný !!!
23:33:23
15.04.2008
15.04.2008
WMA - navigátor :)
-> gabo00000: no jooo, ale nekdo mezitim zase zacne...
20:59:03
14.04.2008
14.04.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> WMA: kdepaaa..mi to raz dodelame vsetci
20:54:12
14.04.2008
14.04.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Peklo-Evo-Luboš 13.04.08 22:50:22 napsal: Minimalne budeme alespon jedni z mala dodelanych aut tady na virtu :-)
Něco na tom bude
Něco na tom bude
22:50:22
13.04.2008
13.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
Pocit supere...po ctyrech letech...ikdyz je to zatim jen seriovka..no dela to spis prd prd :-D :-D ale co bys chtel od motoru s holym karburatorem a orezlym seriovym tlumicem :-) malicko nam znej jde olej okolo cidla, ale motor nas az tolik netrapi. Hlavne ze netecou nikde trubky co jsou pajeny na chlazeni to je nejdulezitejsi. Ted uz muzeme kompletne ustrojit vnitrek :-)
a zvedavej jsem na nas taky :-)
Minimalne budeme alespon jedni z mala dodelanych aut tady na virtu :-)
a zvedavej jsem na nas taky :-)
Minimalne budeme alespon jedni z mala dodelanych aut tady na virtu :-)
11:40:15
13.04.2008
13.04.2008
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: no jsem na vás zvědavej.... :-)
11:15:45
13.04.2008
13.04.2008
Eidy
-> Peklo-Evo-Luboš: A jak to chodí? Dělá to brm brm nebo BRRRRMMMMMM BRRRRRRRMMMMM!!! Asi dobrej pocit co? To znám.
10:42:42
13.04.2008
13.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
12.4. 2008 v 17:02 to udelalo poprve brm brm:-D Prvni opatrne jizdy predbezne v planu za dva az tri tydny.
22:33:20
10.04.2008
10.04.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: tesim sa na new fotky dufam ze sa coskoro dockam
14:56:29
10.04.2008
10.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
Po dlouhe dobe pozitivni zpravy:
vcera dorazily predni tlumice HP Sporting a dnes docela hezky volant Raid od Pavla P..
vcera dorazily predni tlumice HP Sporting a dnes docela hezky volant Raid od Pavla P..
16:17:22
07.04.2008
07.04.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: inac to sa vecsinou stava..nikdy nemôze byt vsetko dokonaleinac co nove? ako to pokracuje?
11:18:48
07.04.2008
07.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> Pavel P@nkáč: zvyknul, ale na starych autech, ne kdyz delas vsechno z novych veci... :-)
12:54:36
06.04.2008
06.04.2008
Pavel P@nkáč
-> Peklo-Evo-Luboš: nic si z toho nedelej:) naprosto beznej stav si si jeste nezvyknul.....
10:19:36
06.04.2008
06.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
Takze vikend hruzy pokracuje, krome toho prasklyho odvzdusnovaku, kvuli kterymu se musi nechat delat nova pulka brzdice, bylo zjisteno ze se musi skratit osicka zadni napravy o 5mm nebot by hrozil kontakt s homokinetakem v pohybu, takze je zadni naprava zase komplet rozhozena a jako bonus jsem zjistil kdyz jsem povesil do auta prevodovku, tak ze nejde vyradit 1ka a radicka se ani nehne...hruza, hruza - hruza. Vcera ve tri v noci jsem rezignoval..
-> Tuner#2: Ja uz u nej nebudu kupovat, bere jen samy polsky smejdy. Zavrel bych ho na tejden do dilny, dal mu veci co prodava a rekl mu opravuj! A rok by z ty dilny nevysel... Jeho novej valecek sem musel rozdelat a vymenit gumicky aby netelk...pak se na auto spolehni pri zavodech..:-(
-> Tuner#2: Ja uz u nej nebudu kupovat, bere jen samy polsky smejdy. Zavrel bych ho na tejden do dilny, dal mu veci co prodava a rekl mu opravuj! A rok by z ty dilny nevysel... Jeho novej valecek sem musel rozdelat a vymenit gumicky aby netelk...pak se na auto spolehni pri zavodech..:-(
21:08:49
04.04.2008
04.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak to Ti nezávidím, ale stalo se mě to samé, jen pomohl vytahovák a šlo to ven, ale toho deb*la co to dělá z bláta bych v tu chvíli zabil
20:50:50
04.04.2008
04.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
Takze motor se odklada, budou se opet resit brzdy. Dnes pri odvzdusnovani rucni brzdy mi prasknul posledni odvzdusnovak (pri povolovani!!!!-at zije polsky prodejce nahradnich dilu) a pri pokusu o jeho vyprosteni vytahovakem ze v nem ulomil i ten vytahovak. Ten brani odvrtaní, takze je nutno na rychlo vyrobit dalsi pulku brzdice a sesadit ji tam :-(
17:59:04
02.04.2008
02.04.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: no hurá! :) tak aspoň něco viď?