-> gabo00000: takovej sem ja.
-> Max: bohuzel to jeste cerveny neni, nebot se zkouskove chyli ke konci a zkousky hrnu pred sebou, znas to
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
10:10:42
19.06.2007
19.06.2007
Peklo-Evo-Luboš
09:24:47
19.06.2007
19.06.2007
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: už je to i červený ?
08:32:14
19.06.2007
19.06.2007
gabo000000 - zrušená registrace
tykraaaaavo tak tebe uz nastacia lobra ...ty musis mat LR
11:04:14
05.06.2007
05.06.2007
MATTESS
-> Tuner#2: nápodobně
10:56:24
05.06.2007
05.06.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: To nevim, jestli by se ti to libilo, pojedeme vyletni tempo, bude to nase prvni rallye :-) Teda kdyz to stihneme :-) Ikdyz treba to bude zajimavy...na svym prvnim vrchu sem poridil i dvoje hodiny, takze lidi to bavilo
10:27:16
05.06.2007
05.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: To věřím. Pokud pojedete Střelu, tak doufám, že mě to vyjde a pojedu se na Vás podívat.
09:35:22
05.06.2007
05.06.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: Byla to tenkrat zatim nejhorsi noc myho zivota, a nechci si ji moc pripominat. Letos jsme planovali jet s LR i s Audi spolu za Peklo rallye team a misto toho pojedu jen ja:( Radi bychom stihli mit tak auto pripraveny do Strely 2007, kterou bychom chteli absolvovat v klidu, klidne na poslednim miste, jako vzpominku na nej. Martin jezdil s vedomim, ze se neco takoveho stat muze, co se tyce bezpecnosti nebylo nic podceneno, nebo osizeno - naopak. Bohuzel, pak uz v takovych situacich je lidske telo nejslabsim clankem a rozhoduje stesti. Martin ho bohuzel potrebnou spetku nemel a jen tezko se s tim tady vsichni smirujeme.
00:42:08
05.06.2007
05.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Teď jsem až koukal na Tvoje stránky a moc mě mrzí co se stalo Tvému kamarádovi, ale bohužel se s tím tam někde "vzadu" musí počítat. Na tom rally jel kamarád předjezdce a byl u toho. Posílal mě fotku a až teď mě docvaklo, že to byl kluk od Vás - ještě teď mě z toho mrazí... Doufám že LRo a Ty zažijete jen pozitiva co rally přináší.
08:54:43
04.06.2007
04.06.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: mněl jsi ty nosníky hodně zrezlí??
17:35:19
31.05.2007
31.05.2007
Peklo-Evo-Luboš
jo, uz to jezdi. Jen se tam musi nasadit napravy a strcit do toho .-o))
21:27:00
30.05.2007
30.05.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: jj dík a co už to jezdí??
20:53:35
30.05.2007
30.05.2007
Fén
-> Peklo-Evo-Luboš: Toho bych se neobával. :o)
20:47:09
30.05.2007
30.05.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> simír: jj jen zaklad, protoze se na tom skoro dva roky od vyvareni delalo tak aby to nezrezlo. Ted se zaklad obrousil, misto nej pripadne na nej se dal plnic a na to lak.
-> Fén: jen aby to nezmrzlo tady stejne jako u nas na strankach :-)
-> Fén: jen aby to nezmrzlo tady stejne jako u nas na strankach :-)
20:29:27
30.05.2007
30.05.2007
Fén
-> Peklo-Evo-Luboš: Konečně další auto, které si můžu přidat do oblíbených.
19:55:19
30.05.2007
30.05.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: jenom základ a nic víc??
11:08:31
30.05.2007
30.05.2007
gabo000000 - zrušená registrace
10:42:40
30.05.2007
30.05.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> simír: striknuto zakladem pod laky
-> Pavel Korbelář: hlinik je z pudnich zasob jednoho nejmenovaneho zavodnika
-> VooDoo- Ondris: ty jsem prodal nekdy na podzim 2005, mozna se nekde doma vali jeste levej predni.
-> Pavel Korbelář: hlinik je z pudnich zasob jednoho nejmenovaneho zavodnika
-> VooDoo- Ondris: ty jsem prodal nekdy na podzim 2005, mozna se nekde doma vali jeste levej predni.
20:45:02
29.05.2007
29.05.2007
VooDoo- Ondris
čus, chci se zeptat co budeš dělat s těma laminátovejma blatníkama když je nepotřebuješ a kdyžtak cenu??? dík
14:41:36
29.05.2007
29.05.2007
Pavel P@nkáč
-> Peklo-Evo-Luboš: a ty "lajny" jste na tom hliniku prez neco ohybaly?
13:40:17
29.05.2007
29.05.2007
Jára
-> Peklo-Evo-Luboš: no čim jsi to natíral jako spodek u auta