skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
-> Peklo-Evo-Luboš: no a střelu teda stihnete ?
-> Max: Nene, stoji to na natrubkach ktery jsou u Sakyho. Je to tam od cervna ale cely prazdniny nemuze dohnat soustruznika, takze se nevi co bude. Ale abych se jen nevymlouval, na cizi jeste neni zaskleno a elektrika :-)
-> Peklo-Evo-Luboš: čauves,
tak jak jste na tom ? už se blíží finále ? resp....nějaká ta jízda s motorem ?
tak jak jste na tom ? už se blíží finále ? resp....nějaká ta jízda s motorem ?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> WMA: To leda tak za odmenu, az zjistime jestli mi to vubec pujde..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Peklo-Evo-Luboš 23.08.07 19:16:23 napsal:
-> All: Jasne, urco to sem napisu az budou nejaky ostry jizdy :-)
-> All: Jasne, urco to sem napisu az budou nejaky ostry jizdy :-)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> All: Jasne, urco to sem napisu az budou nejaky ostry jizdy :-)
-> Peklo-Evo-Luboš:
by bylo super kdyby si dal vedet. Moc Vam fandim, pze vy si plnite muj sen![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Rad bych to videl na vlastni oci! na zadnejch zavodech sem jeste nebyl, ale diky tomuhle autí urcite pojedu! Ja bych neco takoveho chtel, ale odvaha a penize na stavbu chybi
by bylo super kdyby si dal vedet. Moc Vam fandim, pze vy si plnite muj sen
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Rad bych to videl na vlastni oci! na zadnejch zavodech sem jeste nebyl, ale diky tomuhle autí urcite pojedu! Ja bych neco takoveho chtel, ale odvaha a penize na stavbu chybi
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Peklo-Evo-Luboš: tak na nějaký to testování bych se taky rád podíval. Pak buď napiš sem, nebo po tvym bratránkovi (Michalovi). Toho vidim každej vejkend.
-> WMA: Pocitam ze vsechna testovani budou v okoli Kostelce, tak ja ti napisu jestli nezapomenu :-)
-> MerHanz: Ted na rychlo asi favorita, nebot nic jinyho nemame, a pres zimu 742.136 co byla v LR. Protoze s 5x ulozenou klikou nemuzeme jet jako LR historik, nebot ji mel jen okruhovy rapid a ten byl bez homologace.
-> MerHanz: Ted na rychlo asi favorita, nebot nic jinyho nemame, a pres zimu 742.136 co byla v LR. Protoze s 5x ulozenou klikou nemuzeme jet jako LR historik, nebot ji mel jen okruhovy rapid a ten byl bez homologace.
-> Peklo-Evo-Luboš: máš to pěkný, fandim už jenom kvuli tý odvaze se do toho pustit. Copak do toho budeš dávat za motor? Jestli seženeš blok s 5krát uloženou klikou, tak by to moch bejt mazec. Někdy bych to rád viděl na vlastní oči
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Peklo-Evo-Luboš: no koukam do ID, ze jsi nekde od Rychnova, coz kousek od HK, a pres Rychnov jezdim do Ricek, tkz by to mohlo bejt po ceste, a ja se snad dojedu na to vozitko podivat :)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> WMA: Urcite to sem napisu az nekam pojedem :-) Radi by jsme na Strelu do Kralovic na konci rijna, ale nevim nevim jestli stihame :-(
-> deathcat: Ta mrizka je normalne z kila. Kdyz se pekne vyrizne, padne tam jak hrnec na prdel :-) Takhle se to bezne dela, nebot malo kdo je ochoten vyplacnout pres 1000 za vyrazeni der do zadniho cela. Takhle me to prislo na cca 400,
-> deathcat: Ta mrizka je normalne z kila. Kdyz se pekne vyrizne, padne tam jak hrnec na prdel :-) Takhle se to bezne dela, nebot malo kdo je ochoten vyplacnout pres 1000 za vyrazeni der do zadniho cela. Takhle me to prislo na cca 400,
-> Peklo-Evo-Luboš: Z čeho si použil to odvětrání na zadním čele?
-> Peklo-Evo-Luboš: hele fakt jen kvuli tomuhle autu bych se jel podivat na naky zavody. Asi se te nekdy zeptam, kdy na nakejch budes, a pojedu se podivat! Fkat super!!!! Neco takovyho je i mym snem!!! ale na to penize asi nikdy nebudou a znalosti uz vubec nemam, tkz ja tohle dohromady nikdy nedam. Ale tobe drzim palce a byl bych rad u toho, az se ti bude zakladat fanclub
![25](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/25.gif)
![156](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/156.gif)
![158](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
![166](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/166.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![25](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/25.gif)
-> Tuner#2: zdaleka jeste, ne, jen kastle je po laku. Zbyvaji dvere, kapoty a finalni cerveny pruh dole. Bohuzel jsem zacal brigadnicit a zbyva neco ve skole, tak se cas ztecnil :-( Vnitrek je cerny, ram bily.
-> Max: Kdyz ja se divam ve skole jen po holkach
nee ale v patek kdyz sem jel ze skoly na bohemku, tak jsme se zdravili preci :-)
-> Max: Kdyz ja se divam ve skole jen po holkach
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Peklo-Evo-Luboš: Koukám, že už po laku... Co interiér, ten bude černý a rám taky?
velmi zajímavý projekt
těším se na výsledek :)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Peklo-Evo-Luboš: no...bohužel...mě to nemusíš vysvětlovat :-) Nedávno jsem tě viděl...čekal jsem na mladou po zkoušce...ale ty mě asi ne
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)