skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
16:35:03
11.01.2004
11.01.2004
Baghira
Ne ne, vyhodil jsem ze zádu nádrž a dal dopředu do kufru menší, tak mi vzadu zbyla jen díra... Ale LPG dávat dovnitř nechci, už kvůli technický...ta nádrž na benzín se dá vždy nějak zakamuflovat.
12:08:20
11.01.2004
11.01.2004
Max
-> Baghira: hm...to já bych taky potřeboval....ale taky ještě druhý auto na ježdění,protože to moje bude aspoň měsíc stát... :o/
Kam jsi tam hrdlo ? K motoru ?
Nevim jestli jestli to bylo s tebou,ale s někym jsem se byvil, že bych schoval otvor tankování na LPG dovnitř. Ale nevim do kterýho rohu by to bylo nejlepší....
Kam jsi tam hrdlo ? K motoru ?
Nevim jestli jestli to bylo s tebou,ale s někym jsem se byvil, že bych schoval otvor tankování na LPG dovnitř. Ale nevim do kterýho rohu by to bylo nejlepší....
10:31:58
09.01.2004
09.01.2004
Baghira
Ať už je kua jaro, musím toho tolik udělat, novej altík, kola, zalakovat díru po hrdle nádrže a nárazníky a spousta jinejch píčovin. Místo toho koukám jak je auto od soli, venku -10°C a doma nuda :-(((.
09:50:10
09.01.2004
09.01.2004
Max
Ty kola jsou pěkný :o)
Poklice rozhodně nedávat....
Poklice rozhodně nedávat....
11:49:12
23.12.2003
23.12.2003
Baghira
No stáli 3000,- plus 800,- komaxit. Koupil jsem je na inzerát od nějakýho plzeňáka. No gumy přijdou na předek (5,5") 175/55/15 a na zadek (7") 195/50/15.
22:29:43
22.12.2003
22.12.2003
Rapid
kolik staly a kde si je sehnal??????? co na to das za pneu??dik
08:06:13
22.12.2003
22.12.2003
Baghira
To ne, já na poklice nejsem. Ten límec je tam fakt pěknej, takže to zůstane takhle. Když jsem je zkoušel na auto, tak vypadají suprově.
18:52:03
21.12.2003
21.12.2003
rOMAN
-> Racyk: Coze takove krasne lipce za poklice...nikdy
16:24:03
21.12.2003
21.12.2003
Racyk
ty kola jsou fakt jak škodovácké, já bzch si na ně dal poklice z Octávie a bzlo bz to uplně cool (podle mého vkusu)
20:25:11
19.12.2003
19.12.2003
Baghira
Tak jsem konečně přidal fotečky těch nových koleček co přibudou na jaře. Jsou z VW Brouk, mají 15", přední je 5,5" zadní 7". Jsou docela podobný škodováckejm, ale jsou o hoodně větší s ty zadní jsou origo fabrický prolisy.
16:40:45
23.11.2003
23.11.2003
minoLC
Velmi pekna Skodovka
22:43:33
09.11.2003
09.11.2003
Baghira
Ono je to složitější. Nemám program na změnu velikosti fotek, takže tyhle fotečky mi tam dával u-geen. Jinak ty fotky jsou v sekci "srazy" z hrošárny...ale na jaře budou nový kola a jsou tam ještě nějaký nový věcičky, tak to nafotím pak komplet.
12:04:28
09.11.2003
09.11.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
proooc? dit me by zajmalo, jak vypada nejnovejsi zadek.
01:05:31
09.11.2003
09.11.2003
Baghira
Někde byla chybička, už jsem to zrušil...
13:29:29
08.11.2003
08.11.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
Lukáš: vis jak to je: "kdyz ptáčka lapali, pěkně mu zpívali". A nebo ze by s nama pan majitel jen laškoval ?
12:52:15
08.11.2003
08.11.2003
Lukáš
-> Baghira: koukám, že fotka č. 4 má jinej náhled, to je jako na zmatení nepřítele ;-)
12:25:48
08.11.2003
08.11.2003
Baghira
Tak v autě je konečně novej motůrek z Fava a jede to dooobře...a na LPG :-))).
01:58:49
26.10.2003
26.10.2003
Baghira
Nooo, chtěl jsem za něj 4000,- ale myslim, že za 3500,- by jsme se domluvili.
22:27:08
22.10.2003
22.10.2003
vonderka
-> Baghira: a za kolik je na prodej?
22:19:49
22.10.2003
22.10.2003
Baghira
Tak kolečka už jsou prodaný a na jaro jsou připraveny nový...Jinak na prodej je teď pro změnu motor...