-> hany: No že bych vyhledával davový akce to teda moc ne, navíc ty hodinový čekačky na vstupu mě fakt deptaj, takže radši něco komornějšího...
-> happy.exe: -> Milos: díky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
21:11:21
31.01.2005
31.01.2005
Baghira
18:08:57
31.01.2005
31.01.2005
hany
-> Baghira: noo to máš pravdu taky mi to nesedí, ale ty musíš bejt zviklej z Liberce nebo nééé?
01:10:23
30.01.2005
30.01.2005
happy.exe
Zajímavý 8b...
08:53:28
25.01.2005
25.01.2005
Milos
tak za ty kola a narazniky mas za9,
14:05:44
23.01.2005
23.01.2005
kirri
-> Baghira: no sa tím čelem z užovky by to bylo supr, já jen že to je taková myšlenka
12:02:28
23.01.2005
23.01.2005
Baghira
-> hany: Jo tam jsem taky byl ale tam na mě trochu moc lidí...
12:01:25
23.01.2005
23.01.2005
Baghira
-> K!RR!: Diky, no nad tim už jsem přemýšlel, ale mě se moc nelíbí zadní zavařený cělo se značkou na nárazníku, takže tohle by bylo dost podobný...kdybych dal užovkový čelo, tak by to pasovalo pěkně, ale s těmahle světlama to není ono.
12:47:16
22.01.2005
22.01.2005
kirri
-> Baghira: máš ode mne za 10, možná se to tu už probíralo, ale co kdyby vzadu značka šla níž mezi ten vyřízlej nárazník a na stranách se do nárazníku zabudovaly světélka, to by bylo, je to jen nápad a určitě by se to hodilo
22:02:32
21.01.2005
21.01.2005
hany
-> Baghira: juj mě to ještě nikdy k mácháči nevyšlo, ale jezdim do mimoně na války tak můžem hodit řeč
10:21:57
21.01.2005
21.01.2005
Baghira
Jo a mám konečně novej volantík Luisi Kobra Evo, takže můj dosavadní tříramennej 31cm bude na prodej...foto brzo dodám...
10:19:50
21.01.2005
21.01.2005
Baghira
-> hany: Tak u tramvaje jsem byl asi u kámoše, já bydlim o kousek dál...jinak se asi potkáme na srazu na Mácháči, tam pravidelně jezdim.
16:31:48
19.01.2005
19.01.2005
hany
-> Baghira: se těšim až tě potkám zatim sem viděl jenom tvoje auto a ještě z tramvaje
23:13:26
18.01.2005
18.01.2005
strucy
tak už aby bolo jaro
22:48:35
18.01.2005
18.01.2005
Baghira
-> strucy: Chtělo...snad na jaře, chtěl bych vyfotit i pár úprav na který se lidi nejvíc ptaj.
22:26:49
18.01.2005
18.01.2005
strucy
chcelo by to nove fotky
22:07:33
18.01.2005
18.01.2005
Baghira
-> hany: je to asi půl kiláku směrem k ještědu...no jezdí zatim v pohodě, ale už se nemůžu dočkat jara, protože je pár věcí se kterejma musim něco dělat.
-> strucy: Začerněný blinkry jsou už minulostí, teď už je všechno v bílý barvě (čirý?).
-> strucy: Začerněný blinkry jsou už minulostí, teď už je všechno v bílý barvě (čirý?).
20:03:02
18.01.2005
18.01.2005
strucy
celkom pekná až na tie zatmavené svetlá
18:11:11
18.01.2005
18.01.2005
hany
kde je jáchymovská ulice?? já sem na intru v truhlářský u soudu
18:07:53
18.01.2005
18.01.2005
hany
jak to jezdí Liberečákovi??
14:07:30
17.01.2005
17.01.2005
TG
kola dobry....(7)