skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
21:54:07
17.07.2003
17.07.2003
Nik
Tak to zas né!
21:52:03
17.07.2003
17.07.2003
Baghira
Tak tak, jsou tam HPčka, podložky, nižší předek a vyztuženej zadek, takže to sedí velmi dobře. Já už se totiž lekl, že mluvíš o tuhým podvozku, jako má třeba Niky o čemž teda neuvažuju .
10:08:36
17.07.2003
17.07.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
No pokud dobře čtu, tak Baghira tam má HPčka a s těma to sedí už velmi slušně - je to nebe a dudy proti sérii.
21:16:54
16.07.2003
16.07.2003
Nik
No,přece když jedeš rychle do zatáčky tak aby se to moc nenaklánělo a nedělalo to různý blbosti,a aby to bylo pěkně přilehlý k silnici! Tož tohle sem měl na mysli!
23:26:30
15.07.2003
15.07.2003
Baghira
Tuhým podvozku? Teď úplně přesně nevím co máš na mysli?
22:46:12
15.07.2003
15.07.2003
Nik
Přemýšlel jsi někdy o tuhým podvozku?
22:15:27
14.07.2003
14.07.2003
Baghira
...No tuhost...narazit jsem s tím zatím nikam nezkoušel a asi by to nevydržel .
20:36:14
14.07.2003
14.07.2003
Wilím - zrušená registrace
Ten přední nárazník je nádhera, co na to jeho tuhost ?
Ale vypadá fakt skvěle.
Ale vypadá fakt skvěle.
22:48:14
29.06.2003
29.06.2003
Max
A až bude hotový auto možná trochu na závodění,tak zas nebude na LPG.....
22:47:31
29.06.2003
29.06.2003
Max
no jak kdo.....já se snad ani připomínat nebudu.....
22:43:27
22.06.2003
22.06.2003
Baghira
to měli a bejt to delší trať, tak jsme jim i ujeli .
22:38:11
22.06.2003
22.06.2003
rOMAN
2Baghira: Jo jo oni to casem pochopi .... a to jsme meli ten sprint o petikacku levnejsi
22:33:38
22.06.2003
22.06.2003
Baghira
Me tahle převodovka celkem vyhovuje, spíš časem upgraduju motor...ale, že jsme jim to s LPG ukázali .
22:05:01
22.06.2003
22.06.2003
U-Geen
No jo je to mozny. Spis blbe ukazuje otackomer (podměřuje). No tim hůř, nechci vidět co by to dělalo s 4.22 :-)
21:32:58
22.06.2003
22.06.2003
Marek
2U-Geen: Nechci nic rikat ale 3000ot/min na 5ku 3,9 prevod by melo byt nejakych 100km/h. Ze by ti pridaval tachometr? :-)
21:10:35
22.06.2003
22.06.2003
rOMAN
2u-geen: Pockej priste te ukazu dalsi silu v LPG ..pac ted jsem mel vacku jen za sedackou a to moc nefungovalo
21:00:17
22.06.2003
22.06.2003
U-Geen
Moc ne byl sem 4tej. Ale kdyz si jedu pohodicka na 3000ot/min kolem 115km/h tak me to ani nebere.
20:33:08
22.06.2003
22.06.2003
Milda
2u-geen: Jisteeeeeeee, 3,9 je prezitek - ale tobe to jede i s ni tak nevim
20:21:28
22.06.2003
22.06.2003
U-Geen
ze bych dal taky 4.22? asi ne potrebuju jezdit :-))
19:27:15
22.06.2003
22.06.2003
Milda
2Baghira: No s kratkou prevodovkou bys me pravdepodobne natrh prdel, zacal bych u ni