skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
20:14:43
11.04.2005
11.04.2005
Roupik
I za méně, ale to už musíš mít štěstí na dobrý stav
09:53:34
11.04.2005
11.04.2005
Baghira
-> manijak: No ve svý době asi na 1500,- ale dnes se dají sehnat za 700,-.
09:33:07
11.04.2005
11.04.2005
manijak
na kolik Tě vyšly ty sedačky z rapida?
15:40:39
06.04.2005
06.04.2005
hany
-> Baghira: tak až tě tam příště uvidim, tak ti tam napíšu
07:58:48
05.04.2005
05.04.2005
Baghira
-> hany: Jóóó tady, tak to je jinde, tam chodim na oběd :-).
19:19:46
04.04.2005
04.04.2005
hany
-> Baghira: já neznám jméno, ale v kopci pod školou na Bojišti
08:00:55
04.04.2005
04.04.2005
Baghira
-> hany: Hehe, no nějak ještě nebyl čas na umytí :-)...nejdřív počkám na první jarní deštík a pak se uvidí :-). Jsem stál v široký pod hotelovkou, ne?
13:44:20
01.04.2005
01.04.2005
hany
-> Baghira: včera sem šel kolem tvojí škodovky(stál si pod naší školou) tak sem ti chtěl do tý špíny napsat s pozdravem hany ale pak sem si to rozmyslel
11:16:07
29.03.2005
29.03.2005
TG
-> Baghira: zvedám na 10b
21:29:27
25.03.2005
25.03.2005
Johny Death
Hele koukam ze mas moc pekne umistenou baterku mohl bys mi poradit jak ji tam mam dat? na cem to vysi a jak je tam vubec umistena? pisni mi to treba v sekci Elekro: baterka u motoru. diky :)
13:13:21
13.03.2005
13.03.2005
Tomasson
Moc pekne 9b
12:35:54
13.03.2005
13.03.2005
Baghira
-> Honis: Chtělo a nejen lak...respektive by to chtělo celej novej skelet, protože se s tím autem jezdí v zimě a hold už odchází do věčných lovišť. Takže do budoucna se bude shánět celý jiný auto v co nejlepšim stavu, na který se všechny upravený věci přehážou.
-> Rabbit: za 3000,- všechny čtyři...bez pískování a komaxitu, to bylo dalších 800,-.
-> Rabbit: za 3000,- všechny čtyři...bez pískování a komaxitu, to bylo dalších 800,-.
19:36:58
12.03.2005
12.03.2005
Rabbit
Za 3000 všechny, nebo jedno?
11:01:15
12.03.2005
12.03.2005
Honis
Je vidět dřina! Ale nechtělo by to trochu hezčí lak? (Můj názor) 9b!
22:53:11
11.03.2005
11.03.2005
Baghira
-> Rabbit: Já je koupil za 3000,- ale byla to spíš náhoda. Jinak se ptej po plecháčích z VW Brouka.
22:49:14
11.03.2005
11.03.2005
Rabbit
Za kolik se daj splašit ty přelisovaný 15" plecháče?
17:22:01
09.03.2005
09.03.2005
hany
-> Baghira: urvanou poloosu na úhlovce trochu jí roztočil a pak půl roku sháněl novou ale už zase jezdí
08:40:49
05.03.2005
05.03.2005
Baghira
-> hany: Jo tak to se ještě dá přežít, ty mám doma dvě náhradní. Horší je, když je to osa v rameni a ulítne kolečko, to je pak větší problém, hlavně ji vůbec samotnou sehnat.
21:48:44
04.03.2005
04.03.2005
hany
-> Baghira: já viděl jen utrženou při gumování ... pak cesta na laně domů
21:48:04
04.03.2005
04.03.2005
hany
-> Baghira: já viděl jen utrženou při gumování ... pak cesta na laně domů