náhodou....jiný si dávaj do auta bomby za těžký prachy a mi jezdíme za polovinu :o)))
já teďka taky startuju i na prdíky v poho...a to tam ještě bezkontakt nemám...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
-> Nojmis: Pche, to by byl raketovej pohon...ale asi jako v tom příběhu z ameriky, jak si dal ten maník na střechu raketnici z Hercula :-).
-> Baghira: hlavne bacha aby se vam neutrhl ventil



-> Baghira: a ještě tu o Karkulce, prosim prosim
-> Nojmis: No a navíc ještě poladíme a budeme vás benálisty ve sprintech v klidu pořážet :-).
-> Marek: ha tak nam pribyla dalsi plynova bombicka. To bude sifonuuu na srazech.
-> Marek: Na ty starty to chce bezkontakt, jestli ho tam teda už nemáš a pak nějaký svíčky, buď silvery, nebo vícebodový. No hlavně to uvidíš na peněžence, ten rozdíl :-). A co se týká lenosti, chce to si trochu pohrát s karburátorem a s bohatostí.
-> Baghira: tak uz mam taky predelano na LPG, dnes mi to delali a uvidim co to bude delat, takze na pristi sraz do Hrochace bych uz mel dojet svým vozem, jinak s tim mam zatim najeto 80km (mam to prvni den) a je to o neco lenivejsi nez benzin,jinak starty v pohode, uvidime rano jak to bude zimne, zatim se cest
jo vono ty 3 odvzdušňováky na každym třmenu jsou celkem vtipný :o)
Tak konečně 4 pístový brzdy...sice se to od těch 2 pístů moc nezlepšilo, ale musím počkat než si všechno sedne (nový kotouče, desky...). A taky odvzdušňovat a odvzdušňovat...
-> Alan: jojo, chtěl jsem aby to auto vypadalo trošku k světu, tak šlo vše do barvy. Jen jsem zvědav kde všude to ještě vypraská.
-> Baghira: Koukám křídlo máš už taky v barvě

Moc pěkná škodovka. Dávam 9
Tak jsem přihodil nějaký aktuální fotečky vozu ze srazu stránek, jinak doufám, že autory fofek neurazí, že jsem je použil bez svolení (už nevím od koho všeho jsem si je stáhnul).
dík kucííí, no zítra snad budu lakovat nárazníky a příští týden to konečně taky umeju :-).
kola pochvala, už se těším na živo:)
musim uznat,že ty kolesa takhle vypadaj líp....jak jsi psal,víc vynikne ten límec :o) a to křidílko je v barvě taky pěkný :o)
Tak jsem přihodil jedno aktuální foto (1)...hlavně kol...jinak v současný době připravuju na lak i nárazníky.
no.... já nespíš tu mou slinifku zas tak nevytunim....asi koupim jiný....
ale na šáde nezanevřu :o) časem koupim něco 2d...uvidíme
ale na šáde nezanevřu :o) časem koupim něco 2d...uvidíme
-> Max: Jinak jsem dělal nějaký úpravy na kolech a natřel jsem středy na černo, takže suprově vyniknou ty límce a vypadá to mnohem líp než předtím. Navíc jsem se pustil do lakování plastů, tak snad to nějak do srazu stránek stihnu dodělat.