-> Baghira: jo a ještě jsem zapomněl..... až budeš mít foto,tak mi ho prosíím pošli na mail. Já na web teďka moc času nemám a zajímá mě,jak to bude vypadat :o) dík moc
Kdy to budu dělat já,to nevim.... mám rozpracováno na moc frontách :o/ Něco jako ty barák....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
23:19:13
16.04.2004
16.04.2004
Max
23:17:34
16.04.2004
16.04.2004
Max
No já menglsy taky nechci...ani se mi nehoděj k autu. Podle mě se hoděj k málokterý šáde :o) A víc jak 195 taky nedám. Teď vim o broučích kolech,ale nevim jaký.... Chci zadní 7ráfek :o)))) Někdo mi teď psal v inzerci o broučích hliníkách...ale za dost korun a pořád to jsou 5,5.... To radši 4x 5,5 za 500 všechny 4 :o) Dám na to 185 a bude.... Hele zajímá mě,ja to vypadá vepředu. Kdybych měl jen ty 5,5ky tak jak to bude vypadat vzadu...abych nakonec nemusel montovat podložky...:o/
22:28:29
14.04.2004
14.04.2004
Baghira
-> Max: dikes, no teď na to není čas, tak to asi obuju o víkendu, vypadá to jak jsem to tak měřil, že budu moct asi úplně eliminovat podložky. Tenhle rozměr gum by mi tam šel taky, ale nechtěl jsem tak široký. A Mangelsy jsem nechtěl protože jsou hrozně těžký :-(...a drahý.
22:22:57
14.04.2004
14.04.2004
Max
-> Baghira: řek bych jedno z mála pěknejch křidel na šáde :o)
Jináš tuhle jsem zkoumal jedny kolečka co budeš obouvat na broukovi. Měl je taky převařený a vepředu 185/55 a vzadu 205/50. A když vemu že to má na zimu....na léto má mangelsy :o) Kdy to obuješ ???
Jináš tuhle jsem zkoumal jedny kolečka co budeš obouvat na broukovi. Měl je taky převařený a vepředu 185/55 a vzadu 205/50. A když vemu že to má na zimu....na léto má mangelsy :o) Kdy to obuješ ???
23:01:51
02.04.2004
02.04.2004
Baghira
-> Alan: Mám ho tam furt a vypadá to docela dobře. Řekl bych takový decentní :-). Na těch fotkách je černý, ale jak bude čas, půjde do barvy.
09:59:51
02.04.2004
02.04.2004
Alan
-> Baghira: Máš ještě na autě to WRC křídlo?já uvažuju bud o tom velkym RL a nebo taky tohle wrcčko ale pořád nevim jaký.Jak to vypadá na autě?
07:53:42
31.03.2004
31.03.2004
Baghira
-> Roudik: No jsou odlehčené odvrtáním mezi dírami pro šrouby a štěfty a po vnějším i vnitřním obvodu drážkováním. Aniž bych to čekal, tak 3 kilovou podložku to odlehčilo o kilo.
19:06:56
30.03.2004
30.03.2004
Saky
odfrezovanim nebo odvrtanim prebytecnych casti.. ted jen otazka spocitat co je skutecne prebytecne.. aby to nemelo vliv na pevnost..
18:19:54
30.03.2004
30.03.2004
Roudik
Muzes mi poradit jak se odlehcujou ocelove podlozky pod kola?
10:06:19
26.03.2004
26.03.2004
Racyk
-> Baghira: to teda jo!
14:56:58
25.03.2004
25.03.2004
Baghira
-> martyCZ: Tak to už zní docela zajímavě :-).
14:13:29
25.03.2004
25.03.2004
martyCZ
-> Baghira: no s autem zatim neni delane nic moc, uz mam novou napravu zadni - budu vyztuzovat, prevodovku po repasi, 260LA pruziny a tuzsi stabilizator, chystam se taky zlikvidovat bily pruh takze casem to snad bude ok :o)
jo a taky tam pujde 1.4 :o)
jo a taky tam pujde 1.4 :o)
14:05:33
25.03.2004
25.03.2004
Baghira
-> Racyk: To zní jako by to bylo to nejlepší na tom autě :-)))? To nééé, mě se celkem líbí, jen bych pár věcí udělal jinak, ale v poho...no třeba časem budu prodávat i ty 15", kdo ví :-).
13:47:05
25.03.2004
25.03.2004
Racyk
-> Baghira: myslím, že kdyby měl jakékoli kola od tebe, tak jsou stejne hezké:))) I kdyby to byly obyč plechy:))
13:42:48
25.03.2004
25.03.2004
Baghira
-> martyCZ: Tak mi Racyk poslal foto tvýho vozu...máš pěkný kola :-). Předek bych snížil, zadek zvýšil a vyztužil...a ten bílej pruh...no moc mi tam nesedí, možná by to chtělo i bílý nárazníky... Jinak to vypadá moc pěkně...i ta barva takhle z dálky.
13:08:27
24.03.2004
24.03.2004
Baghira
-> Racyk: Pošli na mail, jestli můžeš.
12:19:47
24.03.2004
24.03.2004
Racyk
Jo to jsem si všim!:) Ale tady nejde přidat foto... Dneska rano jsemti blesknul:)
10:43:47
24.03.2004
24.03.2004
martyCZ
-> Baghira: ja uz se smeju, to nema smysl resit :o) to bych plakal porad :o)
10:00:21
24.03.2004
24.03.2004
Baghira
-> martyCZ: Kdyby to nebylo k pláči, tak je to k smíchu :-).
21:48:38
23.03.2004
23.03.2004
martyCZ
-> Baghira: ne, ale prahy delali v servise nez jsem to koupil (cti "ojeb") a predek cely po bouracce jsem si strikal sam (cti "taky ojeb") :o)))))