Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

15:34:13
10.02.2010
Kapřík
-> MATTESS: právě ale kdo tomu bude dávat plynule s 1,8T pod kapotou1
15:32:12
10.02.2010
MATTESS
-> Kapřík: neříkám, jako důchodce, ale dávat výkon plynule (třeba při rozjezdu), nedávat tomu hned na plno. Možná na videích Zeleniny to je vidět, jak se rozjíždí. Kdysi o tom i majitel psal
15:29:56
10.02.2010
Kapřík
-> MATTESS: to určitě4 Ale s takovýmto motorem nikdo nebude jezdit důchodcovsky a občas ho určitě pořádně protáhne. Což se zoubkům v převodovce moc líbit nebude



-> Maxx: makej makej4 No a letos budeš jezdit nebo jak? Mohli bysme se někde potkat na sraze..
15:25:59
10.02.2010
Maxx
-> MATTESS: jasně to je jasné,ale nemá cenu tam rvát hned jinou převodovku když s tímto motorem zastavěným ve škodovce nemám zkušenosti,proto říkám začnu na origo převodovce a potom se uvidí...4
15:22:42
10.02.2010
MATTESS
-> Kapřík: dost záleží, jak se k převodovce chováš a kde jezdíš (dálnice, město....)
15:19:51
10.02.2010
Kapřík
-> Maxx: jasný, to chápu. Všechno hezky postupně. Z té převodovky bych měl asi největší strach. Po tom jaké problémy s převodovkama má Tuner... hold to na takový výkon a krouťák není dimenzované4
15:10:30
10.02.2010
Maxx
-> Kapřík: převodovka zatím zůstane,časem třeba něco lepšího,ale nemůžeš mít vše najednou...4
14:37:51
10.02.2010
Kapřík
-> Maxx: koukám plány dost odvážně4 Tak hlavně měj nějaký peníze v rezervě ať tu zase někdy nehrozíš, že to budeš muset prodat4 Převodovka k tomu 1,8T by mě taky zajímala...??
19:30:43
09.02.2010
Sp4rc0
Co tam chces dat za převodovku?7
18:16:40
09.02.2010
Maxx
-> jarda.u1: samozřejmě že jsem se svezl s každým co jsem tam měl,no ale ten co tam bude příští rok bude poslední to přísahám...3 4 jen tu letošní sezonu odjedu na motoru od Sakyho a to jen z jediného důvodu v listopadu mi končí technická a s tím motorem RS by to neprošlo7 takže zatím upravená 742.136 1400 4
18:11:48
09.02.2010
jarda.u1
-> Maxx: Tady se menej motory jak na bezicim pase3 .Jestlipak jses alespon se vsema projel nez sly z baraku?4
18:07:04
09.02.2010
Maxx
Upraven popis...4
22:44:16
08.02.2010
Maxx
a nějaké nové součástky...4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 08.02.2010 22:44:16
22:38:08
08.02.2010
Maxx
jinak tady je foto nově udělané neposkládané přední nápravy,vyztužená a převařené dorazy u spodních ramen ala Tuner 2 a tímto mu děkuji za inspiraci 4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 08.02.2010 22:38:08
22:24:33
08.02.2010
Maxx
-> petr s: no to nevim3

-> Sp4rc0: -> Kapřík: no uvidíme,něco mám rozjednané tak uvidíme jak to dopadne4
20:37:03
07.02.2010
Sp4rc0
3
20:34:57
07.02.2010
petr s
-> Maxx: Chce to začít od porsche 911
20:33:22
07.02.2010
Sp4rc0
Maxx 07.02.10 20:16:41 napsal: → Kapřík: njn všechny motory co jsem postavil šly nakonec do světa chci pořád něco víc nevim asi mi už hrabe…ale tentokrát to bude snad motor kterej u mě vydrží,doufám3 jinak pro úplnost:




motor origo 742/136


motor FA 135 B


motor FA 136


motor FE 1,3


motor Fabie 1,4


motor ?
1 jsem hroznej
Aspon nastin o co jde..5 4
20:32:34
07.02.2010
Kapřík
-> Maxx: blázen3 3 3 takže teď už konečně 1,8T? 2
20:16:41
07.02.2010
Maxx
-> Kapřík: njn všechny motory co jsem postavil šly nakonec do světa chci pořád něco víc nevim asi mi už hrabe...ale tentokrát to bude snad motor kterej u mě vydrží,doufám3 jinak pro úplnost:

1. motor origo 742/136

2. motor FA 135 B

3. motor FA 136

4. motor FE 1,3

5. motor Fabie 1,4

6. motor ?

1 jsem hroznej
Extreme Tyres