Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

12:29:08
12.02.2010
Kapřík
-> Maxx: jojo seš těžkej případ4 Ale za 8čku jsou ty svody a výfuk pěkná cena4
12:27:15
12.02.2010
Maxx
-> jarda.u1: náročnej nejsem tyhle svody a výfuk tak vyborne že pro mě nic lepšího nejni,ale...4

-> Kapřík: jo magor asi jsem,a s tím už nikdo nic nenadělá...4
12:14:08
12.02.2010
Kapřík
-> Maxx: jak říkám, magor3Ty to střídáš jak fusekle3 3 3 4Mít love tak to koupím, ale je krize.. Co na ten motor od Sakyho budeš teda dávat?
upraveno 2x, naposled 12.02.2010 12:16:43
11:53:06
12.02.2010
jarda.u1
-> Maxx: ze ty nevis,co vlastne chces?1 Nebo jsi tak narocny,ze bude zase neco jineho?4
21:12:10
11.02.2010
Maxx
-> Sp4rc0: díky4
20:57:18
11.02.2010
Sp4rc0
1 Jo to představ je vždycky dostatek, ale vetšinou není moc financí3 aspon u me(student).Já doufám že se ti přestava splní4
20:07:27
11.02.2010
Maxx
-> Jožynek : 1 3 asi jo,ale ja fakt nevim1
20:05:14
11.02.2010
Jožynek
-> Maxx: už aj jeho nick hovorí za všetko, treba ti na to dekodovač3
19:39:48
11.02.2010
Maxx
-> Sp4rc0: to já taky ale představu mám jasnou...

-> DEKODOVAC: promin ale moc nerozumím tvé řeči... :-D
upraveno 2x, naposled 11.02.2010 19:40:22
18:51:59
11.02.2010
DEKODOVAC
ti tak to ten motorek s fabie to ti je vec aj kamos ho ma s filakova s tov skodovkov to ale riadne meta parada

6
18:48:49
11.02.2010
Sp4rc0
Těšim se na výsledek!4 5
12:38:01
11.02.2010
Maxx
-> jarda.u1: no letos ATS Classic 7x13,a příští rok s novym motorem vůbec nevim ale nejspíš nějaké 16ky to ještě nevím ani to nechci řešit přece jenom je to budoucnost....ted dodělávám auto na sezonu 2010 takže asi tak...4
12:31:10
11.02.2010
jarda.u1
-> Maxx: Koukam velky plany mas 4 Copak bude za kola?
12:14:11
11.02.2010
Maxx
-> radekp: no,protože se budou navařovat širší lemy,předělávat zadní kapota,přední kapota bude jiná a hlavně jsem sehnal nové dveře tak je tam hned nainstaluji 4
09:45:19
11.02.2010
radekp
-> Maxx: Proč bude nový lak?
18:55:04
10.02.2010
Sp4rc0
neni zač4
17:25:36
10.02.2010
Maxx
-> Sp4rc0: díky
17:21:57
10.02.2010
Sp4rc0
Já bych teda šel do jiný ale jak hces snad to zatim vydrží, držim palce, máš pěknou škodovku4 5
15:50:55
10.02.2010
Maxx
-> Kapřík: no jezditi budu už je to skoro hotovy na letošní sezonu,jen nasadim pření nápravu,a dám tam new motor 742.136 1400 ala Saky 4
Extreme Tyres