Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

22:32:04
23.11.2009
Maxx
-> Jindas: ja sice rezat budu ale bohous nedela jen ten schovanej dela i pod nárazník...4
20:55:45
23.11.2009
Jindas
-> jarda.u1: a kdo neni:) vyfuky jedine hricina:) teda nemuzu soudit pac jsme meli na byvalce jen vyfuk od hriciny a max spokojeni:) ....ale kdyz se maxxoj chce rezat celo proc ne:??? zmena je zivot:) 4
20:11:06
23.11.2009
Maxx
-> jarda.u1: vsak v pohode,hodne lidi ho pomlouva ale ja si myslim ze nedela nijak spadne vyfuky...
20:02:29
23.11.2009
jarda.u1
-> Maxx: jasne,Hricina je uz okoukanej,ale ja jsem spokojen4
19:39:49
23.11.2009
Maxx
-> jarda.u1: ja se sice opičim to je bez debat ale na druhou stranu svody 4in1 jsem chtel uz dlouho a kdyz jsem videl ty fotky u Jendy tak jsem neodolal a prostě jsem si řekl že si udelám radost tak jsem nevahal a volal 4
19:36:39
23.11.2009
jarda.u1
-> Maxx: nojo,ten nepotrebuje ani zadnou reklamu,tady se hned vsechno rozkrikne3 Ja jsem zatim spokojenej s tim co mam,tak se asi opicit nebudu4
19:32:19
23.11.2009
Maxx
-> jarda.u1: jj kdyz jsem mu volal tak mi říkal že jsem první kdo si to od nej obědnal hned po Tunerovi2 a Havlikovi a cca za 2 hodky jsem se k nemu jel podivat a uz rikal ze ma dalsiho zajemce na komplet a jednoho na vyfuk tak prej tu svojí mašinu snad nedodělá3 2
19:25:50
23.11.2009
jarda.u1
-> Maxx: chudak Bohous,ten se ted nezastavi3
19:23:37
23.11.2009
Maxx
-> jarda.u1: kdepak bude od Bohouše i svody... 4
19:22:20
23.11.2009
jarda.u1
-> Maxx: Ja myslel,ze budes mit vyfuk od Hriciny?
19:16:13
23.11.2009
Maxx
-> jarda.u1: až bude hotovy new výfuk abych podle něj to čelo vyříznul a pak to pujdu cele čelo do laku 4
19:12:43
23.11.2009
jarda.u1
-> Maxx: kdy das to celo do laku?4
19:06:31
23.11.2009
Maxx
a ještě jedna 1 4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 23.11.2009 19:06:31
19:05:18
23.11.2009
Maxx
poslední fotky ze starym vejfukem ten už má nového majitele 4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 23.11.2009 19:05:18
19:02:37
23.11.2009
Maxx
nasazené čelo ale jen na chvilku než bude novej výfuk 4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 23.11.2009 19:02:37
19:00:57
23.11.2009
Maxx
tak nejaky nov fotečky 4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 23.11.2009 19:00:57
18:56:41
22.10.2009
Maxx
-> jarda.u1: jj ze 100ky 4
18:46:57
22.10.2009
jarda.u1
-> Maxx: vypada to dobre,ta mrizka je z kila?
16:55:16
22.10.2009
Maxx
16:54:39
22.10.2009
Maxx
tak jsem dodelal zadní čelo na škáde stačí hodit do laku a jde z5 na auto 4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 22.10.2009 16:54:39
Extreme Tyres