skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 136 GL
-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,
v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene
jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005
přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do
ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl
že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal
jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a
věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času
jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D
POPIS:
Karoserie:
-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních
podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha
kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla
velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,
potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala
modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,
vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se
hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem
budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...
Podvozek:
Přední náprava:
-po kompletní GO většina dílů nových
-ramena a nápravnice opískována
-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A
-upravené misky dorazů
-vše natřeno základem a alkytonem
-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit
-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice
-vrtané kotouče Lucas
-kompletně postavené nové řízení
-vrtané kotouče Lucas
-repasované 4p brzdiče Škoda
-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN
-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu
-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit
-náboje osoustružené na průměr 155mm
-kompletní nová gufera a ložiska SKF
Zadní náprava:
-po kompletní GO většina dílů nových
-ramena a příčka opískována
-nová podélná ramena
-komplet ramena vyztužené dle 130L/A
-vše natřeno základem a alkytonem
-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen
-kompletní nové brzdy
-pružiny ala Saky
-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu
-poloosy zrepasované
-podvázaná náprava
-komplení nová gufera a ložisla SKF
Převodovka:
-5q původem ze Škoda 136
-stálý převod 3,9
-kompletně přetěsněná
-nová gufera a ložiska SKF,ZKL
-tvrdý silenblok uložení převodovky
Motor:
-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v
původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:
-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a
zároven zástavba motoru do škodovky...
-motor natřen Gavinolem + Alkytonem
-sportovní filtr made in garage
-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145
-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou
-snížená hlava o 0,9 mm
-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)
-odlehčené a vyleštěné ventily
-tušší pružiny na ventilech (Audi)
-svíčky - Denso iridium
-odlehčené řemenice a setrvačník
-odlehčené ojnice
-spojka Sachs (FEL 1,6),
-ostrá vačka 278°/270° Chovanec
-elektrická pumpa Facet
-vodní čerpadlo Felicie
-alternátor Felicie 70A
-plochý řemen _ Tyma
-nový rozdělovač Škoda 136
-olejová vana + sací koš Škoda 136
-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí
-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena
-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40
- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN
Interier:
-sport. volant Škoda 32cm
-upravený středový panel (doplněk pro FAV)
-doplńky na palubní desce v modré barvě
-přístojová deska z Al plechu
-bílé polepy budíků RS
-modře podsvícené budíky
-předníc sedadla Octavia
-3 bodové pásy
-kryty pedálů z Al plechu
-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda
-přídavné vypínače místo popelníku
-přídavný ekomoměr na palubní desce
-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu
-potažené C sloupky černou látkou
-nová béžová stropnice
-výplně dveří z jemného koberce
-střešní okno
-nalepené clonítko na předním okně
Videa:
tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)
a tady je to video....: 2008/2009
www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v
Plány na sezónu 2010:
-kvalitnejší tlumiče
-bezkontaktní zapalování
-jiný vzduchový filtr
-přídavné světla
-lepší pneu (nové)
-dodělat zadní kotoučové brzdy
-možná menší muziku
-motor 742.136 1400 ala Saky
-nasadit nové nápravy
-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,
v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene
jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005
přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do
ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl
že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal
jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a
věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času
jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D
POPIS:
Karoserie:
-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních
podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha
kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla
velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,
potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala
modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,
vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se
hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem
budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...
Podvozek:
Přední náprava:
-po kompletní GO většina dílů nových
-ramena a nápravnice opískována
-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A
-upravené misky dorazů
-vše natřeno základem a alkytonem
-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit
-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice
-vrtané kotouče Lucas
-kompletně postavené nové řízení
-vrtané kotouče Lucas
-repasované 4p brzdiče Škoda
-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN
-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu
-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit
-náboje osoustružené na průměr 155mm
-kompletní nová gufera a ložiska SKF
Zadní náprava:
-po kompletní GO většina dílů nových
-ramena a příčka opískována
-nová podélná ramena
-komplet ramena vyztužené dle 130L/A
-vše natřeno základem a alkytonem
-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen
-kompletní nové brzdy
-pružiny ala Saky
-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu
-poloosy zrepasované
-podvázaná náprava
-komplení nová gufera a ložisla SKF
Převodovka:
-5q původem ze Škoda 136
-stálý převod 3,9
-kompletně přetěsněná
-nová gufera a ložiska SKF,ZKL
-tvrdý silenblok uložení převodovky
Motor:
-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v
původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:
-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a
zároven zástavba motoru do škodovky...
-motor natřen Gavinolem + Alkytonem
-sportovní filtr made in garage
-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145
-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou
-snížená hlava o 0,9 mm
-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)
-odlehčené a vyleštěné ventily
-tušší pružiny na ventilech (Audi)
-svíčky - Denso iridium
-odlehčené řemenice a setrvačník
-odlehčené ojnice
-spojka Sachs (FEL 1,6),
-ostrá vačka 278°/270° Chovanec
-elektrická pumpa Facet
-vodní čerpadlo Felicie
-alternátor Felicie 70A
-plochý řemen _ Tyma
-nový rozdělovač Škoda 136
-olejová vana + sací koš Škoda 136
-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí
-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena
-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40
- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN
Interier:
-sport. volant Škoda 32cm
-upravený středový panel (doplněk pro FAV)
-doplńky na palubní desce v modré barvě
-přístojová deska z Al plechu
-bílé polepy budíků RS
-modře podsvícené budíky
-předníc sedadla Octavia
-3 bodové pásy
-kryty pedálů z Al plechu
-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda
-přídavné vypínače místo popelníku
-přídavný ekomoměr na palubní desce
-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu
-potažené C sloupky černou látkou
-nová béžová stropnice
-výplně dveří z jemného koberce
-střešní okno
-nalepené clonítko na předním okně
Videa:
tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)
a tady je to video....: 2008/2009
www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v
Plány na sezónu 2010:
-kvalitnejší tlumiče
-bezkontaktní zapalování
-jiný vzduchový filtr
-přídavné světla
-lepší pneu (nové)
-dodělat zadní kotoučové brzdy
-možná menší muziku
-motor 742.136 1400 ala Saky
-nasadit nové nápravy
Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:
09:34:30
23.04.2010
23.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Doufám že to přivezeš ukázat na Želiv...
07:02:55
23.04.2010
23.04.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Maxx: jjj
18:56:09
22.04.2010
22.04.2010
Maxx
-> Marcius: čas je,peníze zatím taky a dokonce se děje pořád něco jen jsm línej fotit a nahrát to sem ale o výkendu mám sice noční ale přes den něco nafotím a budeš moct posoudit sám jestli se něco děje
13:37:19
22.04.2010
22.04.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Maxx: cau, tak co deje se neco ? nebo taky není čas a peníze...jásem rád, že už mám část maturity za sebou... ještě ty ústní a můžu makat na autě od rána do večera
13:40:38
27.02.2010
27.02.2010
Maxx
-> Marcius: děkuji pane
09:44:12
27.02.2010
27.02.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Maxx: mám tě v oblíbených, tak dycky kouknu, protože se ti škodovka povedla na výbornou, ale to jistě víš
20:03:40
25.02.2010
25.02.2010
Maxx
-> Marcius: v pohodě,mě těší že si na mě taky vzpomeneš a podíváš se sem...
12:16:35
25.02.2010
25.02.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Maxx: aha, tak to se omlouvám, nečetl jsem všechny příspěvky
11:10:45
24.02.2010
24.02.2010
Maxx
Marcius 24.02.10 07:59:33 napsal:
→ Maxx: v popise na sezónu 2011 máš napsáno, že
plánuješ novej lak ? dyť už máš ne ? nebo snad jinou barvu ?
radekp 11.02.10 09:45:19 napsal:
→ Maxx: Proč bude nový lak?Maxx 11.02.10 12:14:11 napsal:
→ radekp: no,protože se budou navařovat širší
lemy,předělávat zadní kapota,přední kapota bude jiná a hlavně jsem
sehnal nové dveře tak je tam hned nainstaluji
Prostě budou menší změny
→ Maxx: v popise na sezónu 2011 máš napsáno, že
plánuješ novej lak ? dyť už máš ne ? nebo snad jinou barvu ?
radekp 11.02.10 09:45:19 napsal:
→ Maxx: Proč bude nový lak?Maxx 11.02.10 12:14:11 napsal:
→ radekp: no,protože se budou navařovat širší
lemy,předělávat zadní kapota,přední kapota bude jiná a hlavně jsem
sehnal nové dveře tak je tam hned nainstaluji
Prostě budou menší změny
07:59:33
24.02.2010
24.02.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Maxx: v popise na sezónu 2011 máš napsáno, že plánuješ novej lak ? dyť už máš ne ? nebo snad jinou barvu ?
22:55:22
17.02.2010
17.02.2010
Rider skoda
-> Maxx: jen hloupa otazka..pritvrzene tlumice PAL na zadek mas jen na vlecku vid?
22:17:40
13.02.2010
13.02.2010
Maxx
-> Formanline:
22:07:19
13.02.2010
13.02.2010
Formanline - zrušená registrace
Pěkné, povedené, vypiplané ...
22:04:22
13.02.2010
13.02.2010
Quest
-> Maxx: Nemáš zaco podle mě výborná práce a vkusně upravený.
21:00:17
13.02.2010
13.02.2010
Maxx
-> Quest: díky
20:51:13
13.02.2010
13.02.2010
Quest
nemám slov, nádherný auto .
13:02:31
12.02.2010
12.02.2010
Maxx
-> Rider skoda: tlumiče PAL mám budou k odběru až za týden nebo dva,najeto 500km po přitvrzení,tuhost +30%…cena na dohodě nabídni!
12:50:23
12.02.2010
12.02.2010
Rider skoda
-> Maxx: Ja jsem na mobilu a nejdou mi nacist jednotlive SZ,tudiz jen vidim,ze jsi mi psal,ale nevim co.Kdyby jsi mohl pisni to prosim sem do karty auta a pak to muzes klidne po 15min smazat.diky;-)
12:39:01
12.02.2010
12.02.2010
Rider skoda
Zdravim te.nemas prosim jeste na prodej ty predni pritvrzene tlumice PAL?pripadne cena a tuhost.moc diky-> Maxx: