Petr DNX./Škoda 105l Petr DNX./Škoda 105l

komentáře | popis | fotky | PetrDNX | 04.08.20 22:56 | 470x v oblíbených
Typ auta: Škoda 105l

Rok výroby: 1984

O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!



Karoserie:



současný stav:

Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků

Alu nádrž v kufru

Okna Makrolon

Zavíráky kapot



Interiér:



současný stav:

Odstraněny odhlučňovací hmoty

Sportovní volant

Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp

Ochr. rám Amd Dlouhý

Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka



Podvozek:



Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm

Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec



Kola:

Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13

Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50

Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13

Ementály 6jx13 na mokro

Brzdy:



současný stav:

Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren

Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky





Motor:



Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)

Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5

Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo

nebo Dellorto 40 dhla,trumpety

Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič

Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)

Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60

Převodovka:



1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9

2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22

3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44

Lamela z dvanácettrosky



VIDEO





Brno 8.5.2016
AMD Brno best laps


Šímasprint Břevenec
Šíma sprint Břevenec 4.9.2016 Petr Vorlík ml. Škoda 105l




Fejsbůůk

www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall

Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:

09:34:00
16.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.03.14 02:01:27: Myslis, ze to je pruchozi? Vypada to spis jako vystuz v kufru, ale tezko soudit kdyz je to takhle pekne ovareny.



Kazdopadne nadherna prace jako vzdy vcetne hlavniho oblouku. Je lepsi kdyz je rovne bez ohybu pokud to jen trochu jde, bude to mit vetsi pevnost pri rane z boku.
upraveno 2x, naposled 16.03.2014 09:35:30
08:14:39
16.03.2014
radekp
Krása! Takhle si taky představuju důchod své uŽofky1
02:01:27
16.03.2014
Eidy
-> PetrDNX: Ten rám, to je lahůdka. A ty krásný svary. A nejvíc mě dostává, jak umí trefit ty díry na průchod k přední nápravě.
21:46:10
15.03.2014
gyuri33
-> PetrDNX 15.03.14 21:31:38: až na ten hlavný oblúk je to krása!
21:31:38
15.03.2014
PetrDNX
-> gyuri33: Amd Dlouhý,Hrdlořezy
21:02:50
15.03.2014
gyuri33
-> PetrDNX: kde ti to ramovali?
20:27:26
15.03.2014
Qwak
-> PetrDNX: palec nahoru, krása 4 1
22:06:01
02.03.2014
-> PetrDNX: : tak to je slušnej fofr 4
21:50:11
02.03.2014
PetrDNX
-> T: v podstatě jo,jen bude trochu problém s časem,ale snad se letos sklouznu
20:59:33
02.03.2014
-> PetrDNX: : takže je hotovo vlastně ? teď rám, lak a hurá strojit ?
20:03:01
02.03.2014
PetrDNX
-> T: přijde tam alu plech4
19:18:39
02.03.2014
-> PetrDNX: : co ten zadek ? ten se deklovat už nebude nebo jen po laku dáš nějaký lamino nebo něco takovýho ? 4
18:46:50
02.03.2014
Pavel P@nkáč
-> PetrDNX: koukam ze i stresní okno nebude158
21:54:41
01.03.2014
PetrDNX
-> Eidy: ,-> Lůďa: Amd Dlouhý,Hrdlořezy 4
21:48:08
01.03.2014
Eidy
Mám stejnou otázku jako Lůďa.
21:41:59
01.03.2014
Lůďa
-> PetrDNX: Ahoj, kdo bude dělat rám, jestli se můžu zeptat.
22:40:45
22.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX 22.02.14 22:29:45: Ja jsem lama, zapomel jsem na Protlum 4 no bude to hezoucky...
22:33:41
22.02.2014
PetrDNX
-> kraska98: protože mi překážela
22:29:45
22.02.2014
PetrDNX
-> Tuner#2: Na tlumičích je závitu dost. 4 šlo to o 4 cm.
22:25:14
22.02.2014
PetrDNX
-> Antony: -> sikula: Děkujeme4
Extreme Tyres