Petr DNX./Škoda 105l Petr DNX./Škoda 105l

komentáře | popis | fotky | PetrDNX | 04.08.20 22:56 | 470x v oblíbených
Typ auta: Škoda 105l

Rok výroby: 1984

O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!



Karoserie:



současný stav:

Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků

Alu nádrž v kufru

Okna Makrolon

Zavíráky kapot



Interiér:



současný stav:

Odstraněny odhlučňovací hmoty

Sportovní volant

Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp

Ochr. rám Amd Dlouhý

Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka



Podvozek:



Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm

Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec



Kola:

Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13

Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50

Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13

Ementály 6jx13 na mokro

Brzdy:



současný stav:

Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren

Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky





Motor:



Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)

Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5

Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo

nebo Dellorto 40 dhla,trumpety

Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič

Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)

Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60

Převodovka:



1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9

2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22

3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44

Lamela z dvanácettrosky



VIDEO





Brno 8.5.2016
AMD Brno best laps


Šímasprint Břevenec
Šíma sprint Břevenec 4.9.2016 Petr Vorlík ml. Škoda 105l




Fejsbůůk

www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall

Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:

08:15:55
08.01.2014
onba
Tak to mi připomnělo, že mě to čeká taky. To bude oser! Tak hodně zmaru 1
08:12:12
08.01.2014
Eidy
-> PetrDNX: To je tak krásný, když je to oškrábaný. Zalejt čistým lakem a nechat tak. 1
07:52:09
08.01.2014
Péďa17
-> PetrDNX: pekne pokracujes
00:11:42
02.01.2014
PetrDNX
-> T: čím víc škrábu,tím vic si myslím,že joo9
09:24:22
31.12.2013
-> PetrDNX: : to snad až takhle né, ne ? 4 ale jinak chápu, taky bych to dneska dělal jinak 8 4
22:03:24
30.12.2013
PetrDNX
-> Eidy: právě,že to potřeba bylo.Přeci jen je to už 10let po vyvářce a ta navíc byla taková "obyčejná"
22:01:26
30.12.2013
PetrDNX
-> onda: Dík,taky tak4
22:00:12
30.12.2013
PetrDNX
-> T: to není o koulích,ale o strachu,že něco někde uhnije1
21:57:29
30.12.2013
PetrDNX
-> Antony: Dík4
21:54:44
30.12.2013
Eidy
-> PetrDNX: Jako je to potřeba no. Teda nemyslím si, že v tvém případě, ale obecně ano. Obdivuju odvahu to takhle rozkouřit na součástky. Ale Kóča to bude za čas potřebovat taky a proběhne to podobně.
21:54:24
30.12.2013
PetrDNX
-> exwrcteam: malinko
21:53:20
30.12.2013
PetrDNX
-> Eidy: když už,tak už3
21:45:14
30.12.2013
onda
tady se renovuje o 106,držím palce at se daří.vše nej do roku 2014,hlavně hodně km bez nehody.přeje onda.4 9
20:14:35
30.12.2013
-> PetrDNX: : taky bych to udělal nejraději taky tak...ale zatím mi chybí ty správný "koule" 40 držim palce 4
17:35:02
30.12.2013
Antony - zrušená registrace
A Syny se potutelně usmívá . .

-> PetrDNX: držím palce 4
17:10:47
30.12.2013
exwrcteam
tys tomu utrh draka:)
17:09:31
30.12.2013
Eidy
-> PetrDNX: Tys tomu dal. 3
09:20:14
30.12.2013
PetrDNX
-> Martin NM: áno
23:32:58
29.12.2013
Martin NM
-> PetrDNX: ten spodok pôjde do zelenej ? 6
10:08:33
24.11.2013
-> PetrDNX: : to zní jednoduše 40 4 3
Extreme Tyres