Petr DNX./Škoda 105l Petr DNX./Škoda 105l

komentáře | popis | fotky | PetrDNX | 04.08.20 22:56 | 470x v oblíbených
Typ auta: Škoda 105l

Rok výroby: 1984

O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!



Karoserie:



současný stav:

Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků

Alu nádrž v kufru

Okna Makrolon

Zavíráky kapot



Interiér:



současný stav:

Odstraněny odhlučňovací hmoty

Sportovní volant

Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp

Ochr. rám Amd Dlouhý

Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka



Podvozek:



Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm

Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec



Kola:

Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13

Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50

Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13

Ementály 6jx13 na mokro

Brzdy:



současný stav:

Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren

Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky





Motor:



Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)

Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5

Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo

nebo Dellorto 40 dhla,trumpety

Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič

Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)

Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60

Převodovka:



1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9

2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22

3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44

Lamela z dvanácettrosky



VIDEO





Brno 8.5.2016
AMD Brno best laps


Šímasprint Břevenec
Šíma sprint Břevenec 4.9.2016 Petr Vorlík ml. Škoda 105l




Fejsbůůk

www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall

Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:

20:10:10
28.05.2012
radekp
-> PetrDNX: Tak jestli bude po tátovi tak se do pětistovky neposkládá1. Ale je fajn že ho to bere...
22:37:42
27.05.2012
PetrDNX
-> radekp: Neboj se nic,strojů v záloze je dost,jedna 500vka od Fiatů už se těší až zase ožije4
17:34:01
27.05.2012
radekp
-> PetrDNX: To ti to pěkně roste! Za chvíli se budete přetahovat o volant1
23:17:12
09.04.2012
Kurier Grobar
-> PetrDNX: jak pro rohliky? 3
23:38:54
24.02.2012
PetrDNX
-> Pilnajs: Dík4
23:37:28
24.02.2012
PetrDNX
-> Tuner#2: S mým autem je jen tahle10
21:43:03
04.02.2012
Pilnajs
Posledni foto je opravdu dokonala :))
00:21:15
16.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Konečně došlo na časopisovou? sem s dalšíma 1
19:34:00
15.01.2012
4FELDA4 - zrušená registrace
-> PetrDNX: pekné posledné foto4
19:32:59
15.01.2012
radekp
-> PetrDNX: nadhera,jak dlouho ta fotka vznikala?
16:20:45
08.01.2012
PetrDNX
-> radekp: Trochu silná slova,ale dík4
11:32:10
02.01.2012
radekp
-> PetrDNX: fotograf to vystihl, ale krásu dělá Tvoje auto1
23:59:01
30.12.2011
PetrDNX
-> radekp: Pochvala patří fotografovi,ja sem se mu tam jen namotal1
23:12:34
30.12.2011
radekp
-> PetrDNX: Dlouho jsem neviděl hezčí fotku než je ta poslední!!!
22:48:38
30.12.2011
Bobesh
-> PetrDNX: Stačí bohatě,díky.
22:46:59
30.12.2011
PetrDNX
-> Bobesh: V pondělí to pořeším s ředitelem a ozvu se. Ok?
22:43:28
30.12.2011
Bobesh
-> PetrDNX: Dobrá: na Xantu X1 2,1TD12V,P lanovod přervanej v očku na výstupu ke kolu,měli byste někdy termínek? Popř. jestli aspoň odhad součtu díl+práce. Dík.
22:27:41
30.12.2011
PetrDNX
-> Bobesh: sem s tím dotazem
22:24:49
30.12.2011
Bobesh
-> havlik 30.12.11 21:10:46: I mě

-> PetrDNX 30.12.11 21:37:33: Máme nový pozadí,ta celková nálada se povedla5 Jo,můžu mít dotaz mimo? SZ 4
22:23:15
30.12.2011
PetrDNX
-> Tuner#2: S oběma Zdendama.Ten spartak má stejnýho majitele jako modrá R54.Jen nechápu,že na všech fotkách mám kola zatočený na druhou stranu než je zatáčka,asi dělám něco špatně
upraveno 2x, naposled 30.12.2011 22:26:11
Extreme Tyres