Petr DNX./Škoda 105l Petr DNX./Škoda 105l

komentáře | popis | fotky | PetrDNX | 04.08.20 22:56 | 470x v oblíbených
Typ auta: Škoda 105l

Rok výroby: 1984

O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!



Karoserie:



současný stav:

Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků

Alu nádrž v kufru

Okna Makrolon

Zavíráky kapot



Interiér:



současný stav:

Odstraněny odhlučňovací hmoty

Sportovní volant

Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp

Ochr. rám Amd Dlouhý

Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka



Podvozek:



Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm

Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec



Kola:

Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13

Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50

Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13

Ementály 6jx13 na mokro

Brzdy:



současný stav:

Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren

Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky





Motor:



Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)

Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5

Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo

nebo Dellorto 40 dhla,trumpety

Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič

Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)

Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60

Převodovka:



1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9

2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22

3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44

Lamela z dvanácettrosky



VIDEO





Brno 8.5.2016
AMD Brno best laps


Šímasprint Břevenec
Šíma sprint Břevenec 4.9.2016 Petr Vorlík ml. Škoda 105l




Fejsbůůk

www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall

Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:

21:28:52
19.11.2009
havlik
-> Maxx: jj máme stejnej typ škodovky:D
21:28:14
19.11.2009
Maxx
-> havlik: to chapu a sylysel jsem ze budem mit neco stejnyho ale nechci nic prozradit ty ses takovej tajnuskar 4 1
21:25:42
19.11.2009
havlik
-> Maxx: pokud myslíš na turbu tak to je ted někde na pozadí na příští sezonu už je plánů až až s normálnim motorem. Hlavně bych chtěl pokročit na tom litru co mam opískovanou kastli
21:24:39
19.11.2009
Maxx
-> havlik: koukej makat....
21:23:06
19.11.2009
havlik
-> petr s: Nemyslim si :) jestli turbo tak jedině stříkačka pak:) ale to bůh ví jestli se k tomu eště někdy dostanu4
21:22:39
19.11.2009
havlik
-> jarda.u1: taky pravda ale tak mam těch 5ti kanálů tedka víc4
21:19:47
19.11.2009
petr s
-> havlik: A budeš je krmit turbem?
21:19:28
19.11.2009
jarda.u1
-> havlik: dyt budes mit petikanal,ne.To by ti stacil jeden1
21:17:39
19.11.2009
havlik
-> petr s: já ci taky dellorta:D4
21:09:43
19.11.2009
PetrDNX
-> petr s: 30,benzín 130, vzduch 180.Kromě vzduchu stejné jako na Solexech.Tam byl jen 160.-> jarda.u1: Gumy sou na hadry(doslova)ale stím se počítalo4
21:01:42
19.11.2009
jarda.u1
-> PetrDNX: moc hezky se na to kouka4 Gumy asi dostaly co proto,vid?3
20:56:10
19.11.2009
Maxx
-> PetrDNX: ¨hm je to opravdu znat4
20:55:21
19.11.2009
petr s
-> PetrDNX: Kolik jsou difuzéry ?
20:54:10
19.11.2009
PetrDNX
-> petr s: Tak tak,docela mně to příjemně překvapilo,mám z toho velikou radost.4
20:52:15
19.11.2009
PetrDNX
-> Maxx: je to vidět na tom videu v popisu,prostě doleva tomu v půlce kruháče došel dech1
20:45:30
19.11.2009
petr s
-> PetrDNX: Hlavně chtějí všeci webry ale dellorta prý nic moc
20:38:27
19.11.2009
Maxx
-> PetrDNX: luxus a kdyz se to ulejvalo jak to vypadalo jake priznaky to melo?ide ti to velmi pekne
20:32:03
19.11.2009
PetrDNX
20:28:36
19.11.2009
PetrDNX
Tak sem nasadil Dellorta a už se to neulejvá ani na jednu stranu.Tady je důkaz3
skoda drift 09 2.
09:50:49
11.11.2009
Eidy
-> PetrDNX: Jo, takovej zamrzlej rybník je maximální legrace 1
Extreme Tyres