Petr DNX./Škoda 105l Petr DNX./Škoda 105l

komentáře | popis | fotky | PetrDNX | 04.08.20 22:56 | 470x v oblíbených
Typ auta: Škoda 105l

Rok výroby: 1984

O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!



Karoserie:



současný stav:

Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků

Alu nádrž v kufru

Okna Makrolon

Zavíráky kapot



Interiér:



současný stav:

Odstraněny odhlučňovací hmoty

Sportovní volant

Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp

Ochr. rám Amd Dlouhý

Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka



Podvozek:



Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm

Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec



Kola:

Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13

Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50

Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13

Ementály 6jx13 na mokro

Brzdy:



současný stav:

Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren

Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky





Motor:



Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)

Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5

Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo

nebo Dellorto 40 dhla,trumpety

Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič

Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)

Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60

Převodovka:



1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9

2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22

3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44

Lamela z dvanácettrosky



VIDEO





Brno 8.5.2016
AMD Brno best laps


Šímasprint Břevenec
Šíma sprint Břevenec 4.9.2016 Petr Vorlík ml. Škoda 105l




Fejsbůůk

www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall

Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:

22:43:32
14.10.2008
PetrDNX
-> Tuner#2: JJ,je to on.Co má za motor nevím,ale myslim,že s tím jezdí republiku,ale jistej si nejsem.Je to fakt nářez,trochu jiná liga než ty naše chudinky.
22:36:53
14.10.2008
PetrDNX
-> deathcat: Vy nás ale zásobujete,pane Karfík!!!Dík.
22:00:41
14.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Teda ten pick up to je nátěr, ono je to vidět i na výsledkách pokud je to ten z 5. místa před EVO IX. Tam je origo free-style 1,5 motor?
21:33:13
14.10.2008
deathcat
Takže tady je ještě jedno videjko z nedělního Záskalí



Sestřih CWC Záskalí 12.10.2008
22:43:07
13.10.2008
PetrDNX
-> havlik: Po první jízdě,nakonec 17
22:42:39
13.10.2008
havlik
-> PetrDNX: 47
22:41:58
13.10.2008
PetrDNX
-> havlik: Při mojí momentální fin. situaci tak maximalně v kalhotech!
22:41:08
13.10.2008
havlik
-> PetrDNX: místo 16té?
22:39:28
13.10.2008
havlik
-> PetrDNX: a nebo tak můžeš začít stavět
22:38:50
13.10.2008
PetrDNX
-> havlik: Spíš by to chtělo špajz
22:38:01
13.10.2008
PetrDNX
-> Tuner#2: www.cwc.cz/index.html

Jinak si to vystihl přesně4
22:36:13
13.10.2008
havlik
-> PetrDNX: tak musíš eště poladit motor no:D
22:35:16
13.10.2008
PetrDNX
-> havlik: Ne ne,to je spíš12
22:34:27
13.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX 13.10.08 22:29:06: Jo to znám, když jezdí kamarád po vsi. To je pořád a jóóóóóóó´a nééé a joóóóóóó a nééé a jóóóóóó3



A teď k věci, parádní video. Jsou někdy výsledky ať to nemusím hledat?
22:30:06
13.10.2008
havlik
-> PetrDNX: 3
22:29:06
13.10.2008
PetrDNX
-> havlik: Za tou první pravou bylo za 4,ale jinak dvojka,trojka.Jak na fichtlu do kopce.
22:26:23
13.10.2008
Tommyk
-> havlik: já tam viděl i 4ku 4
22:20:45
13.10.2008
havlik
-> PetrDNX: no tim líp:) aspon to bude pak eště větší podívaná:) a zdá se mi to nebo si jel maximálně na 3ku?
22:19:06
13.10.2008
PetrDNX
-> havlik: Díky,ale ještě sou velikánský rezervy,jak v autě tak v jezdci1
21:58:38
13.10.2008
havlik
-> deathcat: -> PetrDNX: pěkné pěkné
Extreme Tyres