-> Tuner#2: Jak jsi udělal TK,jestli se můžu zeptat,kdyžtak přes SZ.
Mám obavy,aby mi to potom prošlo,když budou vyztužené nápravy.Přední bych vyndal,ale se zadní se nechci dělat.Chci je vyztužit a bych neměl tak velká áčka,už těd jsou trochu velké,a to jsou tam originální pružiny a tlumiče a bez hudby.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
18:20:50
28.05.2009
28.05.2009
Mates
18:11:59
28.05.2009
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Aha, tak i takhle by se mě to líbilo a na STK jen nahodit 13" kola a hurá. Počet osob je zajímavý nápad, to mě ani nikdy nenapadlo. Koukám že seš koumák :-) Já to budu řešit nejdřív za rok a 3/4, protože mám z úterý čerstvou TK. Pak nahodím info.
18:09:16
28.05.2009
28.05.2009
Mates
-> Mates: Ptal jsem se jich jestli by šlo udělat pro dvě osoby.Řekli mi,že asi ne že je to pro 5 lidí a tak to má být,jedině že mi to napíše na úřadě a oni to jen omrknou,ale musí se změnit i váha a možná ještě něco.Když jsem se ptal dřív na úřadě,tak mi řekl,že by to šlo,ale raději mám dávat na STK dozadu sedačky.Chtěl bych to udělat kvůli hudbě,abych to nemusel pořád vyndavat.Nevíš náhoudou jestli by to šlo udělat.
18:02:18
28.05.2009
28.05.2009
Mates
-> Tuner#2: Mám tam napsáno motor 742.136,nápravy a brzdy ze škody 130 a můžu tam mít pneu 185/70 R13
17:58:54
28.05.2009
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 28.05.09 17:44:09: Cože to taky jde? Rád bych aby se změnil typ auta, ale nechci řešit jiné papíry a řezat VIN atd. Mě šlo o to, aby tam byli i nápravy, brzdy "legálně" ale budu se teda muset poptat jak by to šlo řešit a raději to začít honit dřív před koncem technické. Díky za info.
17:44:09
28.05.2009
28.05.2009
Mates
-> Tuner#2: Tak jsem se splet,není to přestavba.V techničáku mám škoda 120 s motorem 742.136.
13:12:23
28.05.2009
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Tak to asi příští STK prubnu. To by neměl být problém.
13:07:59
28.05.2009
28.05.2009
MATTESS
-> Tuner#2: řekl bych, že úředník vidí jen protokol z STK, Ti už k autům nechodí
12:56:21
28.05.2009
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: JJ mám celej motor - sice před smrtí, ale blok OK a myslím, že by blok na STK nebyl problém ani ten co mám - nemám tam vůbec typ motoru (to by se dalo zařídit aby to na STK nevadilo) ale nekouká na to i nějaký úředník?
10:54:58
28.05.2009
28.05.2009
petr s
-> Tuner#2: Ty máš blok 742/136?
10:33:44
28.05.2009
28.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Aha. Jaký je vlastně postup při přestavbě? Uvažuju že by žlutka taky nebyla 105tka, ale 136tka. Kam musíš zajít napřed a jak to postupuje, když jsi to teď taky dělal budeš vědět nejvíc. Díky.
19:31:43
27.05.2009
27.05.2009
Mates
-> Tuner#2: Protože mi to řekl na uřadu,aby mi tam schváli ten motor.Myslel jsem že udělám jen evidenčku.
18:41:50
27.05.2009
27.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: A proč jsi teda byl na STK, když máš značky v depu? Moc tu legislativu nesleduju, ale není to blbost?
18:31:12
27.05.2009
27.05.2009
Mates
-> Tuner#2: Nechali mě projít,stejně to ted nebude jezdit,SPZ jsou v depozitu.
Tak to gratuluji.Spíš mám vetší obavy až to postavím,aby to prošlo,kvůli podvozku.
Tak to gratuluji.Spíš mám vetší obavy až to postavím,aby to prošlo,kvůli podvozku.
18:14:28
27.05.2009
27.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: A jak si dopadnul? Já byl včera a úspěšně na dva roky :-)
21:49:53
12.05.2009
12.05.2009
TheronBB_130LR
-> Mates: nehovori mi to meno nic eeeste sa tak nevyznam robi to ale urcite za peniaze no ake plany mas take zrealizuj videl som ako taky motor pekne jazdi neviem ci aj gemo tak nezacinal no ale to je stary fachman... on aj z 1203 urobi delo chystas sa stym aj dade do kopcov?
20:06:00
12.05.2009
12.05.2009
Mates
-> TheronBB_130LR: Já bych,ale chtěl dát vnitřnosti z fábie do bloku 742.136,dělá to Saky.
18:17:59
12.05.2009
12.05.2009
TheronBB_130LR
-> Mates: no treba vychytit havarku fabie a odkupit motor ak sa nato vidis financne ale da sa aj ako pises ako zatial docasne riesenie... nam tiekla voda zpod hlavy na zaklade prerazeenho tesnenia pretoze otec zle zalozil.. a preseklo sa