Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

21:32:20
31.10.2009
Mates
-> DEAtH ROLL: Díky,zatím to nevypadá jako auto,ale už se to pomalu rýsuje.
upraveno 1x, naposled 31.10.2009 21:32:39
21:14:24
31.10.2009
DEAtH ROLL
Fuha tak to vyzera inac luxusne2
06:21:25
21.10.2009
Mates
hany 20.10.09 20:49:08 napsal:

→ Mates: no ale prohlídni si ty jeho blinkry… budu mít

úplně stejný i když to je moje práce :-D
Na to se vykašli,chlavně že je to tvoje práce a to je hlavní5
20:49:08
20.10.2009
hany
-> Mates: no ale prohlídni si ty jeho blinkry... budu mít úplně stejný i když to je moje práce :-D
18:31:12
19.10.2009
Mates
-> hany: O tom rapidu vím,je nádhernej.

Ohledně těch světel,nemyslím si že jsi je okopíroval a i kdyby,tak je to tvoje práce a to je hlavní4 .Kdybych řekl že jsem nikdy nic od nikoho neokopíroval,tak bych kecal.Někdo přijde s nějakou novinkou a druhejm se to líbí,tak to udělaj podobně. 4
18:45:00
18.10.2009
hany
nehledě na to že si teď připadám že je to jenom kopírka světel co má tommi na rapidu... i když jsem je měl vymyšlený dávno 8
18:43:03
18.10.2009
hany
-> Mates: dnes jsme je dali s lakýrou do plniče 4
21:33:28
10.10.2009
Mates
-> hany: Už jsem si zvykl,musím udělat jenom palubku,zadní plato,okolo bedny a přes zesilovač a kapík1.

Ty tvoje světla jsou nádherné5 ,za tu práci to stojí.
19:29:22
10.10.2009
hany
-> Mates: ty lamináty ti nezávidim 4 já nemám ani chuť dodělávat ty moje přední světla 8
21:15:18
08.10.2009
Mates
-> Vencars: Díky
20:46:02
08.10.2009
Vencars
moc pěkný jen tak dál chlape 4 4 4 4
20:38:39
02.10.2009
Mates
-> hany: Jak víš ze své zkušenosti,tak to pár let trvá.Myslím si že v roce 2011 by mohla být hotová,ale záleží to na penězích a času.Nejhorší práci bych mohl mít za sebou,ještě musím obrousit podvozek,ale tam už toho moc nebude,podlaha bude z části nová.Na jaře se vrhnu na lamináty,to bude taky hrozná práce.
upraveno 2x, naposled 02.10.2009 20:39:32
20:10:27
02.10.2009
hany
už aby to bylo, děláš to výborně 1
18:40:04
26.08.2009
Péďa17
-> Mates: Uvažuji docela dost o tom že bych nechal vyměnit podlahu,stejně u řidiče a za řidičem to vypadá že se bude muset vyměnit,jak jsem se na to dneska díval.
18:34:12
26.08.2009
Mates
-> Péďa17: Sundaval jsem to dlátem,vrtačkou a flexou jak to bylo orezlé tak to šlo špatně.Podlahu jsem dělal nejdéle a nakonec se asi vyřežou zadky.Ted na ní čekám abych si vzal dovču a s tátou jsme se na ní vrhly.
18:20:33
26.08.2009
Péďa17
-> Mates: Čím si sundaval tlumex na vnitřní podlaze???
10:32:12
26.08.2009
Péďa17
-> Mates: No dělal jsem noční,protože mám dovolenou,už takhle dělám několik dní a jde to.No přes den jsem očištěná místa obrousil vrtačkou.No špachtí to jde pěkně,takhle jsem už dělal přední podběhy.
18:58:08
25.08.2009
Mates
-> Mates: Ty to bereš spachtlí,to jde asi špatně ne??Já to beru dlátem,kde je velká vrstva(tlumexu,plastizolu a základovky)tak používám odstranovač starých nátěrů.Bral jsem tím podběhy a je to paráda.
Extreme Tyres