Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

17:28:24
01.03.2010
Péďa17
-> Mates: no pokračuji pomalu,protože stále marodím s rukou.jinak ve středu začnu pasovat blatníky a čelo.nevíš jestli je na šrotaku nějaká škodovka???potřebuji pár dílů
17:15:12
01.03.2010
Mates
-> Péďa17: Dík,budu ho potřebovat.Jak ty pokračuješ?
17:13:04
01.03.2010
Mates
-> jarda.u1: Jestli myslíš ty zadní podélná ramena,tak nejsou zkroucená,to klame fotka.

Někdo tam přivařil kusy pasoviny,asi aby je vyztužil.Nechtělo se mi to celé obrušovat,nebo schánět jiné,když jsou zdravé.

Výztuha se kolem toho vyřízla a zavařilo,proto ti to přijde zkroucené.
upraveno 1x, naposled 01.03.2010 17:15:54
17:12:06
01.03.2010
Péďa17
-> Mates: Tak to ti přeju hodně štěstí
17:07:00
01.03.2010
Mates
-> Péďa17: Všechny dveře byly pomačkané i blatníky a na štřeše byla hluboká rýha.Máma,když s ní zajížděla do dřevěné garáže,tak ji pomuchlala.Jedny dvěře mi taky pomuchlali u baráku i na renaultu a hlavně ujeli.pokusili jsme se to srovnat,ale bylo to hodně a ještě mi namíchali špatnou barvu.Ted si ji nechávám míchat v Kt u Zemana,ten tomu rozumí,narozdíl od té ženské v zeleném údolí.

Barvu auta si vyberu až u lakýrníka,ale představu mám,chtěl bych ji nechat nalakovat v létě.Ještě se musí dodělat podvozek,dovařit a opískovat,ale nevím jestli to stihnu.Na auto už mám skoro všechno připravené a nakoupené.

Teď se musí sestavit nápravy a udělat motor.
upraveno 1x, naposled 01.03.2010 17:08:32
12:19:05
01.03.2010
jarda.u1
-> Mates: proc jsi vyztuzoval pokroucena ramena?
11:08:34
01.03.2010
Péďa17
-> Mates: Ahoj zdá se mi to že ba pravé straně byly bouchnuté dveře???Jinak ohledně barvy bych dal bud šípkovou nebo corridu,tyhle odstíny červené se mi líbí
20:29:36
27.12.2009
Mates
-> škodec: Já tam IPU dávat nebudu ani tlumex na spodek,nechám ji opískovat,pak základovku a na ní nějakou vrchní barvu,ale ještě nevím jakou.Chci to mít trochu lehčí,ale asi o moc nebude díky hudbě 8
upraveno 1x, naposled 27.12.2009 20:30:09
19:04:00
27.12.2009
škodec
-> Ultim: mas zrejme namysli klasicky bitumen/nebo asfaltove platy pouzivane pri odhlucnovani auta. -> Mates: Tu IPU by som nedaval je lacna ale ked zhrdzavie podlaha tak ti odpadne cely spodok a budes mat flinstoun auto. Nehovoriac keby sa davala vyvarat nejaka dierka tak kto to bude odlepovat. Radsej to napatli farbou..jednoduchsie a nebudes mat tak tazke auto4
02:17:45
20.12.2009
Péďa17
-> Mates: no ja taky nedelam,nemam na to cas.nekdy me chytne depka ze bych to dal nejrasi do šrotu ale kdyz si vzpomenu kolik mam v tom penez a nehlede ze mam skoro slozenou zadni napravu,tak jí musím dodělat kdybych tak měl dovolenou
15:29:30
17.12.2009
Mates
-> Péďa17: díky,ted se moc na ní nedělá.Táta mi musí přes Vánoce vyztužit nápravy.

Já nic nemůžu dělat,mám problemy s rukou,tak to vypadá že vše už bude dělat táta,pokud se mi to nezlepší 8 .Holt nevyjedu v roce 2011,ale asi později.
upraveno 1x, naposled 17.12.2009 15:29:59
15:13:07
17.12.2009
Péďa17
-> Mates: pěkně ti to jde,je to jenom mít čas,ten bohužel nemám10
21:49:29
19.11.2009
Ultim
-> Mates: No prave tam je ta vyhoda,ze po odstraneni te ochrane folie,je to strasne elasticke,takze to dokaze kopirovat opravdu cokoli. Samozrejme ze neni problem to trochu nahrat horkovzdusnou pistoli. -> Maxx: Ja se prave bojim toho,ze kdyz tam bude stat voda,treba tyden,tak ze to ta vrchni barva ve spojeni se zakladovkou pusti a zacnou se tam delat pupinky. Ony ty platy tam z vybory asi nebyly jen proti vode,aleo jako protihlukova ochrana. Cim je ten plech tezsi,tim min prenasi vybrace. To je jak kdyz vytlumujes auto kvuli zastavbe audia.

Nebo to tak neni?
21:21:40
19.11.2009
Mates
-> Ultim: To je možná lepší IPA,tu rozehřeješ a rozteče se ti krásně přes ty výlisky na podlaze a okraje krásně rozetřeš aby se tam nedostala případná voda.Neříkám že je tohle špatnej materiál,ale nikdy jsem s ním nedělal,tak to nemohu posoudit4 .
21:18:55
19.11.2009
Maxx
-> Ultim: -> Ultim: hele dovnitr na podlahu dej zase zakladovku nejakou kvalitni vice vrstev a na to tak 2 vrstvy vrchní barvy a je to ... vydrží to opravdu hodně...4
21:10:36
19.11.2009
Ultim
-> Mates: No neco jako ipa,ale je to opartene samolepici vrstvou. Normalne jak nalepka na auto,strhnes folii a lepis. Jsem to zkousel jen tak ze srandy na kus rezaveho blatniku,jen tak bez odmasteni a ono to nejde dolu. Jo kdyz se moc snazis,tak to spis rozdelis na dve casti.

www.stavmachem.cz/index.p hp?menu=13&am...

Co dat teda misto Tlumexu napr. gumoasfalt na strechy? ten hned uschne a neroztopi se. Odolny proti vode,takze kdyz ti tam zatece,tak bez problemu...
upraveno 1x, naposled 19.11.2009 21:12:19
20:39:07
19.11.2009
Mates
-> Ultim: Je mi jasný,že tlumex je odolný proti kamínkům,ale než pořádně zaschne,tak se na něj nachytá prach a kamínky.Pod tu barvu dám alespon 2 vrstvy základní barvy a 2 až 3 barvy vrchní,ale ještě nevím jakou.Musím to zjistit u pána co míchá barvu,ten mi poradí,hlavně aby byla odolná a antikorozní.Nejdřív jsem chtěl dát alkyton,ale co jsem se o něm dočet,tak raději ne.Rád se loupe a to ve velké míře,to bych to měl zachvilku orezlé.



Ohledně toho tlumexu do interieru,tak bych ho tam nedával.Já ho ta měl a byla to velká chyba,člověk se chybama učí.Myslel jsem si,že pěkně zaschl,ale jak se auto v létě rozehřálo,tak se přilepil k podlaze koberec a nemluvím o tom smradu co tam byl ze začátku.

Ty pláty myslíš IPU co tam byla v originále,nebo něco jiného??Určite bych pod to dal základní barvu,potom ten plát ,zasilikonovat,aby se tam nedostala vlhkost a celé to přetřít nějakou barvou.



Já do interieru dám bud alkyton a nebo to udělám do barvy vozu.Těd začínám řešit nápravy,pujdou opískovat a asi do konaxitu.
upraveno 1x, naposled 19.11.2009 20:41:22
18:10:02
19.11.2009
Ultim
-> Mates: Ale barvu ti kaminek prorazi/znici,tlumex ne preci?



-> Maxx: Taky jsem si to tak myslel. A dovnitr na podlahu? Radci vrchni barvu,nebo tlumex? Nebo jeste jinak,ja mam nachystane na podlahu,takove samolepici asfaltove platy. Tak si myslim ze by bylo nejlepsi,dat zaklad,pak vrchni,na to platy a spary zatrit tlumexem. ???

Co myslite?
upraveno 1x, naposled 19.11.2009 18:10:42
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...