Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

18:32:36
12.04.2015
Nwkt
-> Mates: Já myslím že na ebay je to jistější než ve speedpru 3 akorát je nemůžou posílat letecky, takže si chvilku počkáš no
18:31:26
12.04.2015
Mates
-> m8rinek: To tedy jo, co jsem četl od Tčka. Budu se muset nejspíš stavět v Plzni a vezmu rovnou olej.



Nejvíc mě štve, že je mají už jen u Kalmara a o dost drahé, ikdyž něco na nich musí trhnout, když je objednají z Anglie, tak je mají za min. 4000,-



Chtěl jsem je objednat na ebay, ale mám obavy aby dorazily.



Nejspíš budu jezdit se starýma 1
18:29:42
12.04.2015
Nwkt
-> Mates: Ještě pár stížností a pudeš na blacklist a nic ti neprodaj 47
18:23:42
12.04.2015
m8rinek
-> Mates: Máš kliku, že Tě ještě po mailu neposlali do prdele, jak mají ve zvyku...
18:19:20
12.04.2015
Mates
Mám dotaz, neobjednával si někdo nedávno nebo někdy tlumiče Gaz ze Speedpra. Za jak dlouho je dodali? Na rukavice jsem čekal měsíc a už jsem ani nečekal, že dorazí a najednou přijela pošta s balíkem.



Volal jsem jim a bylo mi řečeno, že zrovna všechny prodaly a mám počkat až přijde další zásilka. Bylo mi řečeno, že do 2 týdnů je mají, jenže realita je jiná a já na tlumiče čekám skoro 2 měsíce. Po 2 mailech píší, že čekají zásilku skoro 3 týdny.



Už mi dochází trpělivost 8 8 a asi je budu muset sehnat jinde, brzy jsou srazy a tlumiče nikde.
10:56:15
04.03.2015
Mates
-> MajoLR: Já nemám teplo v garáži 8, ale potřebuji stíhat sezonu, tak jsem musel makat i v mrazech.
17:28:17
03.03.2015
MajoLR
-> Mates: ...a ja to udelám ako ty4 , len nech už je teplo!!!111 V garáži mám väčšiu zimu ako je vonku!39
15:50:15
03.03.2015
Mates
-> havlik: To je taky pravda, ale udělám to jako Ondra, to bude pro mě stačit. Ještě dám ty podložky nebo silentblok na pístnici pod domky, abych trochu zmenšil dráhu tlumiče o cca 1cm, potom bude asi zhruba uprostřed své délky,ale nevím to jistě, uvidím až podle nového.
15:40:50
03.03.2015
havlik
-> Mates: to bys spíš musel do nápravnice.
15:22:41
03.03.2015
Mates
-> havlik: To bych musel navařit držák na podběhy a to se mi už nechce. Udělám to, jako to má Ondra na Rosničce, jde mi hlavně při zvedání auta.
upraveno 1x, naposled 03.03.2015 15:23:00
21:46:27
02.03.2015
Čokin
-> Tuner#2: Tu spodní podložku tam vůbec nedáš..... tím klesneš silentem až na plastový kryt. Ted nevím jestli jsem dokonce spodní silent neřezal na polovinu tl.
upraveno 2x, naposled 02.03.2015 21:49:52
21:43:54
02.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rOMAN 02.03.15 21:05:18: Stále nechápu, osazení na tlumiči je přece stejné, max co vyhodíš je těch pár mm tloušťky plastového krytu tlumiče.
21:40:47
02.03.2015
Čokin
-> rOMAN: Když slova nestačí....pošli MMS 4



Trochu se ,,přemrdá" ta díra v silentu a je to. Pak dáš bud rozpěrnou trubičku, nebo já dal dva silenty na sebe.



upraveno 2x, naposled 02.03.2015 21:44:58
21:05:18
02.03.2015
rOMAN
tahle je to ulozeny normalne

img8.rajce.idnes.cz/d0803 /.../2014-04-23_22-02-04_7 05.jpg?ver=0



a "my" to usadime primo dolu co je pod tym modrym krytem.



img8.rajce.idnes.cz/d0803 /.../2014-04-23_22-24-55_5 39.jpg?ver=0
20:49:35
02.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 02.03.15 20:32:13: Nějak nechápu co tím vytáhnutím myslíte? U HP mám na pístnici osazení kam prostě dosedne podložka a na ní silentblok, takže jediné řešení aby byl chod tlumiče na sníženém autě tak jak má být by bylo přesoustružení pístnice. Proto nechápu jak to z GAZu jde vytáhnout víc nahoru?
20:32:13
02.03.2015
Čokin
-> Tuner#2: Já to vytáhl nahoře až nad rozpěru, takže tak 12 mm k dobru + M10 matky mezi držákem a ramenem zespod (řešení na prasáka, ale funguje to). Ideální stav převařit domky v kufru, ale u mě je to v plánu už 2 roky a furt nic.......
20:25:21
02.03.2015
Petrson
-> Vrba: taky by mě to zajímalo
20:00:40
02.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 02.03.15 14:15:35: To horní předělání nějak nechápu, můžeš být konkrétní a nebo třeba foto?
18:55:32
02.03.2015
havlik
-> Mates: podvaž rameno
18:37:49
02.03.2015
Mates
-> Vrba: Už mám předělané domky, zvýšil jsem je o 5cm,akorát dám asi 3 podložky pod silentblok, aby to nebylo zase moc, aby se při prověšení nepoškodil a dám jiný doraz horního ramene.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 02.03.2015 18:37:49
Extreme Tyres