Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

18:14:14
18.01.2009
Mates
-> MOLSO: Jak píše havlík je to nšco podobnýho jako Spaxe.
18:06:11
18.01.2009
havlik
-> MOLSO: tlumiče GAZ je něco jako spax taky anglická značka
18:02:38
18.01.2009
MOLSO
tlmiče GAZ ? to akoze nejake tvrdšie ? 9
17:06:02
18.01.2009
Mates
5 trochu vyleštěný,ještě čekám až mi přijde pasta na hliník tak ho doleštím a trochu alkytonu.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 18.01.2009 17:06:02
upraveno 1x, naposled 25.01.2009 10:22:34
17:04:39
18.01.2009
Mates
17:03:24
18.01.2009
Mates
09:21:16
11.01.2009
Mates
-> Dave: Já jsem přemýšlel o silnějším zesiku,ale investice pujdou jinam.Jinak ten zesík je fakt za ty prachy dost dobrej.Jeden kluk co se o to zajímá,tak mi řekl,že je jsem koupil dobrej zesilovač.
23:56:21
10.01.2009
Dave - ten pátý
-> Mates: Njn, chtěl bych to vyhnat zase o nějaký ten level výš..4 3 A tak jsem se právě začal zajímat o věci - maličkosti, ale hodně na nich záleží... Tak uvidim, jak to dopadne a hlavně jak to bude hrát.4 Joo a ještě dodatek - to HPBčko je podle mého názoru nej zesik za ty peníze co stojí!
12:30:13
10.01.2009
Mates
Rádo tady jsem ti to vyfotil
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 10.01.2009 12:30:13
12:04:25
10.01.2009
Mates
-> Dave: Jo v pohodě.Ted to stejně budu předělávat,tak udělám kratší kabely.Jinak tu hudbu jsem dělal sám akorát kamarát mi to nastříkal,já jsem si netroufnul,abych to nezkazil.Ještě není hotová,musím udělat lamináty vedle bedny a přes zesilovače,ale až mi přijde ten 4 kanálový carpower.

Koukal jsem u tvýho auta jaký tam chceš dávat kabely,to bude hotová elektrárna 3
10:45:30
10.01.2009
Dave - ten pátý
-> Mates: To ano, k tomu to složí (neber to nejak zle), ale kapacitor funguje jenom, když je umístěn co nejblíže k zesilovači (říká se max cca 35cm) jinak je prý nefunkční a nedělá to, co by měl. Jinak jestli si ty tapeci a bednu dělal ty, tak moc pěná práce! Líbí se mi to...4
08:51:09
10.01.2009
Mates
-> Dave: Ahoj,nevím proč by byl na nic.Mám ho kvuli tomu,aby bateri nedostávala,tak velký šlupky při basování.Většina lidí co mají muziku,tak tam mají kapacitor.
02:09:52
10.01.2009
Dave - ten pátý
-> Mates: Ahoj, muzika pěkná, ale ten kapík tak máš na nic...4
20:19:34
09.01.2009
Mates
20:19:17
09.01.2009
Mates
20:18:54
09.01.2009
Mates
20:18:23
09.01.2009
Mates
Zítra ho očistím a rozeberu karburátor atd.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 09.01.2009 20:18:23
19:47:49
09.01.2009
Mates
Péďa17 09.01.09 11:40:15 napsal:

Tak palubku máš u táty.a gratuluji k motoru 136 rapid
Zatím mi negratuluj,protože nevím jestli nebere olej nebo vodu.Jinak má stočenej setrvák ale bez vyvážení,nová spojka.Ještě jsem k tomu dostal 5q zadara.
11:40:15
09.01.2009
Péďa17
Tak palubku máš u táty.a gratuluji k motoru 136 rapid
Extreme Tyres