-> Kapřík: z učňáku lakovaný auto, z Brna vyhrálo tunincup, takže bych takový obavy neměl
takže budeš pořizovat jinou kastli?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
14:22:10
02.07.2010
02.07.2010
Karel.
14:14:05
02.07.2010
02.07.2010
Kapřík
-> Karel.: přesně jak píše Vrba, líp bych to nenapsal. Dělat znovu auto, dám klidně 30 za kvalitní lak. Lak dělá auto a je to věc kterou máš na pořád. Nějaký prskání atd. po garážích, učňácích a další pokusy už nee... ty peníze bych tomu fakt obětoval. Ale to jsou jen plané řeči, o laku neuvažuji ani náhodou. Na tuhle kastli by to nemělo smysl..
10:58:12
02.07.2010
02.07.2010
Vrba
Ja nevim.Nez delat kazdej rok novej lak ,kterej je stejne zaprasena slintavka,tak dam radsi tech 30k a budu mit lak jednou pro vzdy a se zarukou.Stejne kdyz si to ve vysledku spocitas,tak te to vyjde jeste levneji a je to udelany poradne.Nehlede na to,ze resis porad dokola tu samou vec.
10:52:30
02.07.2010
02.07.2010
Karel.
-> Kapřík: ty dá se to udělat i daleko levnějc, když se zeptáš na nějakým učňáku, kde jsou lakýři, tak třeba kolem 10tis
10:41:18
02.07.2010
02.07.2010
Kapřík
-> Karel.: když už bych někdy dělal novej lak, tak jedině profesionální..žádný garáž pokusy. Takže 25 a víc tisíc. Na to nejsou a nebudou peníze. Takže tohle zavrhnuju. Na tomhle autě už by to nemělo smysl. Ostatní věci co píšeš jsou pod kolonkou "nedostatky o kterých všichni víme" Na to se dostane snad letos v létě..
10:32:19
02.07.2010
02.07.2010
Karel.
-> Kapřík: být tebou, tak udělám new lak, oddělám tlumex ze zadních lemů a dopasuju spoilery, když už je tam chceš mít a oddělej ty vruty
10:21:28
02.07.2010
02.07.2010
Kapřík
-> minno: ale joooooooo...z mé strany bude tohle asi všechno. Maximálně opravím pár nedostatků o kterých všichni víme, ale nic radikálního a zásadního už se zřejmě dít nebude
-> VeTeV: asi tak nějak.. prostě jsem dosáhl svého pomyslného stropu (alespoň prozatím)
-> VeTeV: asi tak nějak.. prostě jsem dosáhl svého pomyslného stropu (alespoň prozatím)
09:58:07
02.07.2010
02.07.2010
VeTeV
-> minno: to je jedine rozumne reseni - to ty neznas co? .-))
ja jsem si dal stop na cerveny a mam novou metu - stribrny postupne pochopit jako skodku :-))
ja jsem si dal stop na cerveny a mam novou metu - stribrny postupne pochopit jako skodku :-))
22:10:07
01.07.2010
01.07.2010
minno
-> Kapřík: ale noooo.....
20:54:31
01.07.2010
01.07.2010
Kapřík
-> Gemini: neměřil jsem už nic. Nechám to být. Dokud jsem nic neměřil, byl jsem se vším spokojený. Na sprintech to jezdí dobré časy, takže to nebudu řešit a budu jezdit Jsem spokojený a to je hlavní. Nechce se mi do toho už vrtat..
10:58:17
01.07.2010
01.07.2010
Gemini
uz si to pomeral ? ake su vysledky ?
08:48:03
30.06.2010
30.06.2010
itchy
-> Tuner#2: asi ako kaprik, bolo fajn len tie 2 veci ma nahnevali dost
08:41:06
30.06.2010
30.06.2010
Kapřík
-> Tuner#2: ale tak nějaká ta chybička se našla, ale jinak to byl fajn sraz
16:22:11
29.06.2010
29.06.2010
MiroJ
-> Tuner#2: ale bol ...
00:05:18
29.06.2010
29.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> itchy: -> Kapřík: Když to tady čtu, tak že by to nebyl až tak dokonalý sraz jak bylo prezentováno?
14:53:42
28.06.2010
28.06.2010
itchy
-> Kapřík: ono chalan je to tazko, 150m pri koncovej rychlosti vyzera ovela menej, ja som siel a videl som sa motat kopec ludi, seriem 3s aby som tam niekoho trafil, len to nebolo trosku organizacne doriesene, ked sa chystali odstartovat dalsie auto islo tam BMW s vozikom, keby sme na casomieru nezakricali nechcel by som vidiet co sa mohlo stat
14:27:10
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> minno: no já to taky nějak nechápal. Odjel jsem sprint, dojel jsem na tu křižovatku, postavil jsem auto na krajnici abych nikomu nezavazel a čekal jsem na přítelkyni až přijde pěšky A v tom vidím jak na mě měřič sprintu mává abych si přišel pro čas..tak jsem tam dobrých 200 metrů musel jít nechat si zapsat čas. Pak jsem přišel k autu, ale slabší baterka, hodně zahřátý motor udělaly svoje a nenastartoval jsem. Proto jsem musel auto rozjet na zpátečku. No a tady jsem zřejmě zavazel Itchymu. I když nerad, ale nedobrovolně. Každopádně jsem byl ale pořád dost daleko od cíle sprintu..
14:24:09
28.06.2010
28.06.2010
minno
-> Kapřík: btw. to bola nejaká novinka na tomto ročníku, že pre zápis výsledku šprintu si bolo treba ísť osobne k cieľ-stopujúcemu človeku? Som to doposiaľ nezažil a to som bol snáď už na 4. ročníku. Veď preto ani nemám záznam z výsledku šprintu
14:24:06
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> minno: nenene Ale byli naštěstí taky vpohodě
14:21:30
28.06.2010
28.06.2010
minno
-> Kapřík: možno to boli tí istí