Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

00:13:14
31.05.2010
VeTeV
-> Kapřík: jak jsem rikal v Zelivce - 120ka nejede - to je normalni 3
22:14:49
30.05.2010
minno
-> Kapřík: no ale predsa nemáš tlaky, treba s tým niečo robiť3 3
22:07:25
30.05.2010
Kapřík
Jedna taková technická poznámka ze srazu ze Želivi. Sice ještě nejsou zveřejněné výsledky, ale co jsem se ptal před druhou jízdou sprintu, první jízdu jsem zajel za 16.9 s. Což je cca 0,4 sec za celkovým druhým místem Kuryho s nepoměrně lepším motorem (1,4, ostřejší vačka, 4-1 svody). Tak to asi jede3 No ještě počkáme až budou zveřejněné výsledky..
11:42:44
30.05.2010
Kapřík
-> petr s: jj zkusím. Ale měřák má kamarád a čas má jen o víkendu. Teď mi to nevyšlo, tak příští víkend4
11:10:48
30.05.2010
petr s
-> Kapřík: Zkus nalít ten olej do válců
10:42:52
30.05.2010
Kapřík
-> 1560: dík, rád jsem tě poznal4 Tak příště za měsíc v Blansku4



minno 27.05.10 08:18:07 napsal:





→ VeTeV: nemerať, nešahať, jazdiť pokiaľ to ide,

i keď to neťahá :)
to je aspoň řeč chlapa4

-> Vrba: za ventily dává Gemini ruku do ohně, prý je tlakuje vzduchem atd..prý těsnit musí. Ale hrabat se v tom zatím nebudu..nejdřív v zimě když nebudu spokojený
10:21:57
30.05.2010
1560 - zrušená registrace
do oblíbených s tebou :-D
10:37:29
29.05.2010
Vrba
Videl bych to spíše na netěsný ventily.Záběh s kvalitním olejem musí stacit 800 kilometrů a už bych mu dával plný plyn.Ono se stejně říká,že na úpravu je nejlepší dobře zajetý motor.Muj motor měl kolem 35 tisíc.Nic jsem neměnil,písty jsem ani nevytahoval z válců.Po složení a půl hodince volnoběhu už jsem s nim byl zkusit plný výkon a první kopec.Po úpravě už má 35000.Předchozí motor 1.3 po GO jsem už po 500 kilometrech odladoval na plný výkon.
23:19:54
28.05.2010
Fifa
-> minno: To říkáš špatnejm lidem. Pravda je že u Favorita na ježdění to tak mám. Nešahat a jezdit.
08:18:07
27.05.2010
minno
-> VeTeV: nemerať, nešahať, jazdiť pokiaľ to ide, i keď to neťahá :)
15:55:00
26.05.2010
VeTeV
ze bych taky pomeril tklaky po 10tis od GO - taky to nejede3
06:55:00
26.05.2010
Kapřík
-> Fifa: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/2203_2010-05-20_ 15-08-44_69.jpg tohle je můj graf a je stejný jako tvůj z dynamické metody. I je to nahoře napsané. Nicméně měření bylo dle mého obojí podle toho co popisuješ. Jak statické, tak dynamické. Celé měření trvalo dost dlouho a několikrát to vytáčel a držel jen v určitých otáčkách atd. A až nakonec to vytočil do maxima od nejnižších otáček. Každopádně graf jsem dostal jen jeden..ten co je na odkazu. Takže porovnávat nemůžu
23:03:06
25.05.2010
Fifa
Kapřík 25.05.10 20:56:53 napsal:

tohle je pístní sada..moc toho tam vidět není


Zrovna fotka ze špatný strany.

Rozdíl v dynamické a statické metodě je: Dynamicko ti projedou jen zrychlení od nejnižších nastavených otáček do nejvyšších nastavených. Statická metoda je taková že se měří v několika bodech(otáčkách), na nich to chvíli brzda drží, zaznamenají se parametry. Tady mám dva různé druhy měření prakticky ze stejného typu brzdy: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/412_2007-12-10_1 5-25-29_89.jpg

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/412_2007-12-10_1 5-28-49_76.jpg
20:56:53
25.05.2010
Kapřík
tohle je pístní sada..moc toho tam vidět není
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 25.05.2010 20:56:53
08:22:11
25.05.2010
Dušan
-> minno: moje dojmy asi kazi muj spotrebak 3 .
08:17:37
25.05.2010
minno
-> Dušan: jestli to nebude tím, že si si už zvykol aj na tú 1,4 a už aj to sa ti zdá slabé3 Vyrachtanú 105ku na teba!3
08:14:52
25.05.2010
minno
-> Kapřík: ono je to tak či tak práca na aute bez konca. Furt len niečo opravovať a opravovať. A najhoršie je vôbec sa do toho púšťať chcieť niečo na tom spraviť3 To si vtedy človek koleduje o problémy.... Ja už mám tiež na novom laku prasklinu a nenarobím s tým nič.... Akurát že to potom človeka pekne serie.
08:14:13
25.05.2010
Dušan
-> Karel.: sedlo, ale jizdni dojmy porad jak v 1.3
08:11:22
25.05.2010
Karel.
-> Kapřík: nejlepší byl včera Dušan, jak říkal že podle tlaků si to asi dobře sedlo3 Ale pokud se nepletu tak gemini taky tvrdí tomu šlapat4
08:08:25
25.05.2010
Dušan
-> Kapřík: puvodni mam jen pisty a vlozky. Zbytek je new. Samozrejme klika je taky puvodni.
Extreme Tyres