Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

15:28:51
20.05.2010
jarda.u1
-> Kapřík: myslim,ze bys musel merit na uplne stejne brzde,abys mohl porovnavat s T2.4
15:28:17
20.05.2010
Kapřík
-> minno: najeto je tam 4000 km 4
15:26:12
20.05.2010
minno
-> Kapřík: koľko už má motor najazdené? optimálny výkon / spotreba paliva sa dostáva pri normálnom zábehu až okolo 10 tis. km
15:25:50
20.05.2010
Kapřík
-> Gemini: no hlavu jsi snižoval ty.. řekl jsem ti k jaké to bude vačce a podle toho jsi snižoval
15:25:18
20.05.2010
Kapřík
-> Gemini: výfukové svody jsou sériový litina, výfuk tento na fotkách img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/2203_2010-01-25_ 10-54-25_2.jpg
15:21:47
20.05.2010
Gemini
-> Kapřík: otackova charakteristika je v pohode ale kroutak je fakt nizky, chcelo by to KP 10,6:1 k tej vacke....btw.....zmeraj kompresne tlaky tepleho motoru a uvidime na com si.......vyfukove zvody mas ake ? a tlmic ?
15:20:08
20.05.2010
Kapřík
-> Trax: taky mě to překvapilo..
15:19:24
20.05.2010
Trax
-> Kapřík: Zajimavý, že tam máš nějak málo kroutáku oproti třeba tunerovi2, kterej ma stejnou vačku...



EDIT: psal jsem jeste před tvým příspěvkem...
upraveno 1x, naposled 20.05.2010 15:20:23
15:12:53
20.05.2010
Kapřík
Takže max výkon 57,4 KW v 5985 otáčkách, nejvyšší kroutící moment 99,6 NM v 4975 otáčkách..



Výkon tedy 78 koní. No čekal jsem víc. Ale tak Gemini mi říkal že to bude kolem 80 koní. Takže ok. Co mi ale není jasné proč je tak nízký kroutící moment? Sériový motor má mít 100 Nm přece.
upraveno 2x, naposled 20.05.2010 15:16:00
15:07:23
20.05.2010
Kapřík
Takže graf z brzdy...
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 20.05.2010 15:07:23
15:04:43
20.05.2010
Kapřík
Hotovo obdržděno5
17:53:08
14.05.2010
Kapřík
Tak se mi ten bazmek hnusnej podělal8 Večer všechno šlo normálně, ráno jsem ho měl vyndanej, dopasovával jsem ho do toho novýho panelu, pak jsem ho zkusil znovu zapojit do PC jen pro kontrolu a on přestal fungovat! Hotovo konec ukazuje jen nesmysly8 Podotýkám že je zapojen pořád stejně bez úprav čehokoliv. Prostě odešel hajzl8 Horší je že mám vyrobenej panel, nachystaný to v autě a teď nemám display3

-> stika87: máš ten stejnej? Koupím4
09:20:02
14.05.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Kapřík: tak to pekne odskousej taky tu jeden mam 3
07:32:38
14.05.2010
Kapřík
-> stika87: ještě jsem to nevyzkoušel... snad dneska4

-> minno: tak Minno taky rád pikačovinky1 Uvidíme co to bude dělat3
23:22:26
13.05.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Kapřík: s tema prodlouzenyma kabelama to merilo stejne ?
22:07:36
12.05.2010
minno
-> Kapřík: super, som zvedavý ako to tam zakomponuješ :) takéto pikačoviny ja mám rád, hlavne aby to dobre fungovalo :)
20:53:11
12.05.2010
Kapřík
Takže připraveno k montáži do auta4 2 hodiny práce a panel byl hotový
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 12.05.2010 20:53:11
12:11:39
12.05.2010
Kapřík
-> havlik: mně tohle ukazovalo v PC celkem přesně..teda aspoň se mi to zdálo..pokojovou teplotu to ukazovalo taky přesně. Tak snad to bude OK. Ale vyzkouším to až to sestavím4
12:06:47
12.05.2010
havlik
-> Kapřík: O tom vubec nemluvim:) to vim že bios ukazuje eště něco jinýho ale v místě kde když sem šáhnul na chladič div sem se nespálil to ukazovalo asi 39°C mě nepřišlo moc přesný3
11:57:13
12.05.2010
Kapřík
-> havlik: v kompu ti to ukazuje jinou věc než BIOS a ostatní měřící softwarové programy. BIOS a software měří teplotu pomocí termických čidel které jsou umístěné přímo uvnitř čipu/procesoru, kdežto tyhle snímače měří teplotu tam kam je dáš. I když je položíš přímo na procesor, nemůže tam být měření úplně objektivní, protože uvnitř ta teplota bude vyšší. Takže zde pramení ty rozdíly v hodnotách..



Druhá věc ohledně prodloužení kabelů. Řešil jsem to v sekci "elektrika" a Klubko mi tam psal a přikládal i nějaký článek/manuál o podobných čidlech a odpory by tam měly být natolik naddimenzovány, že prodloužení přívodního kabelu by se nemělo projevit..

Ale strach z toho trošku mám, takže si to pohlídám...změřím teplotu venkovního vzduchu s krátkým kabelem a dlouhým kabelem..a uvidí se. Pokud budou obě měření totožná, mělo by to být vpořádku
Extreme Tyres