skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
22:33:07
10.03.2010
10.03.2010
minno
-> Kapřík: no konečne poriadna expanzka :) To bude teraz inač chladiť pááááni A motorový priestor celkovo, ako ináč, ako super :)
17:33:27
10.03.2010
10.03.2010
Kapřík
-> MIC: o tom nepochybuj, tohle bude mít ty pravý volty
17:31:37
10.03.2010
10.03.2010
MIC
-> Kapřík: no to bude dobrota
15:58:13
10.03.2010
10.03.2010
Kapřík
Dnes jsem vytvořil přepad z expanzky. Bude-li někdo mít zájem, rád dám na nějakém sraze ochutnat koktejl z tého plechovky
16:50:25
09.03.2010
09.03.2010
Kapřík
Tak dneska jsem konečně namontoval výfuk, upravenej držák výfuku, novej levej krycí plech motorového prostoru..je to v cajku...
15:51:43
09.03.2010
09.03.2010
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý:
12:26:08
09.03.2010
09.03.2010
OndraKrupi
-> Kapřík: mam to doma draku.... babička vyzvedla...
11:46:40
09.03.2010
09.03.2010
Kapřík
-> minno: původní plastový plyn přijde do poloviny uřiznout, tak tam ta kapsička na bláto nebude tak velká
10:55:34
09.03.2010
09.03.2010
minno
-> Kapřík: alebo bude malý priestor na zaschnuté blato medzi plastom pôvodného plynu a ohnutým plechom
09:54:56
09.03.2010
09.03.2010
Kapřík
-> rolls: ale zas takovej zázrak to není. Trvalo mi to ani ne 2 hodiny práce. Nejvíc času zabralo rozměřování kde budou díry. Jinak to byla brnkačka
Uvidíme jak se to osvědčí, zatím to není odzkoušené. Je možné, že bude třeba trochu upravit naohýbání atd...to se pozná časem
Uvidíme jak se to osvědčí, zatím to není odzkoušené. Je možné, že bude třeba trochu upravit naohýbání atd...to se pozná časem
09:40:38
09.03.2010
09.03.2010
rolls
-> Kapřík: si mal vyrobit rovna dva kusy
09:17:40
09.03.2010
09.03.2010
Kapřík
minno 09.03.10 09:07:03 napsal:
→ Kapřík: Dierky budú vhodné na oškrabávanie blata
z topánokdíky Taky mě to napadlo, když jsem díry vrtal
→ Kapřík: Dierky budú vhodné na oškrabávanie blata
z topánokdíky Taky mě to napadlo, když jsem díry vrtal
09:07:03
09.03.2010
09.03.2010
minno
-> Kapřík: to sa bude teraz šľapať Inak pekná práca... Dierky budú vhodné na oškrabávanie blata z topánok
17:36:42
08.03.2010
08.03.2010
Kapřík
Dneska jsem vyráběl nášlap na plynový pedál. Toto je zatím polotovar. Chybí díry na uchycení k původnímu pedálu a ještě proběhlo zkrácení spodní části o 2 cm. Finální produkt jsem již nefotil.. Snad to bude funkční..
Materiál nerez 2mm vyleštěná
Proč jsem nevyráběl origo škoda nášlap? Protože se mi nelíbí a jdu proti proudu
Materiál nerez 2mm vyleštěná
Proč jsem nevyráběl origo škoda nášlap? Protože se mi nelíbí a jdu proti proudu
15:38:50
15.02.2010
15.02.2010
Kapřík
-> havlik: zatím ještě ne, nejsou love... ale do budoucna jsou v plánu Speedliny (15 nebo 16tky - viz obrázek) samozřejmě v bílé barvě. Ale letos to asi ještě nebude..
15:37:03
15.02.2010
15.02.2010
havlik
-> Kapřík: a budou nějaký hezčí kola?
15:34:39
15.02.2010
15.02.2010
Kapřík
Dneska dorazily duralové podložky na změnu rozteče na zadní nápravu o šířce 35 mm a váze 1,4 kg/kus. Nahradí původní železné podložky na zadní nápravě o šířce 25 mm a váze 3,6 kg/kus. Ano byly těžké jako prase
Takže až se mi bude chtít, nahodím to na auto, nasadím výfuk a celkově to poskládám. Ale nějak se mi do toho nechce, su línej
Takže až se mi bude chtít, nahodím to na auto, nasadím výfuk a celkově to poskládám. Ale nějak se mi do toho nechce, su línej
15:32:04
03.02.2010
03.02.2010
Kapřík
minno 01.02.10 22:59:47 napsal:
→ Kapřík: to sa povie, on obalil zvody ponoškou
Nechaj si to tak ako to je, bude to mať dobrý zvuka to není jen nějaká ponožka, to je 14 dní nošená ponožka. Kvalitní, drží tvar. Motor bude mít lepší spalování. Jen mám strach aby nehořela Škodovkou jsem ještě bez výfuku nezkoušel jezdit, ale zvuk by byl určitě perfektní Co jsem zkoušel tak sundat výfuk z pionýra a jezdit tak. To byl panečku zvuk. Skoro jako Harlej Davidson
-> Sp4rc0: Doksy nevím. Záleží jaké bude počasí a jak na tom budu s časem. Ještě se uvidí. Ale nikdy jsem tam nebyl, takže bych se rád podíval. No na mém autě toho zas tak moc neuvidíš
→ Kapřík: to sa povie, on obalil zvody ponoškou
Nechaj si to tak ako to je, bude to mať dobrý zvuka to není jen nějaká ponožka, to je 14 dní nošená ponožka. Kvalitní, drží tvar. Motor bude mít lepší spalování. Jen mám strach aby nehořela Škodovkou jsem ještě bez výfuku nezkoušel jezdit, ale zvuk by byl určitě perfektní Co jsem zkoušel tak sundat výfuk z pionýra a jezdit tak. To byl panečku zvuk. Skoro jako Harlej Davidson
-> Sp4rc0: Doksy nevím. Záleží jaké bude počasí a jak na tom budu s časem. Ještě se uvidí. Ale nikdy jsem tam nebyl, takže bych se rád podíval. No na mém autě toho zas tak moc neuvidíš
23:36:32
01.02.2010
01.02.2010
Sp4rc0
Jedeš na Doksy v kvetnu? rad bych videl tvyho mazlicka na zivo