havlik 17.09.09 19:35:10 napsal:
→ Kapřík: No to sem na to v sobotu zvědavej si to
konečně prohlídnu taky naživo:)no moc od toho nečekej..je to škodovka s nahovno lakem Ale na lak to nejezdí že
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
19:36:06
17.09.2009
17.09.2009
Kapřík
19:35:10
17.09.2009
17.09.2009
havlik
-> Kapřík: No to sem na to v sobotu zvědavej si to konečně prohlídnu taky naživo:)
08:49:55
17.09.2009
17.09.2009
Kapřík
-> minno: nojo pravda soudruhu z dalekého východu
21:58:16
16.09.2009
16.09.2009
minno
-> Kapřík: ....vždy to začína len červeno bielými lampami....
21:00:49
16.09.2009
16.09.2009
Kapřík
Tak nějaké novinky:
najeto mám cca 2800 km a vše v pořádku, snad už jsou veškeré mušky vychytány
- zadní bílá světla jdou z auta pryč (už se mi taky vůbec nelíbí) a nahradí je ne origo (tak daleko jsem se ještě nedostal), ale ty červeno-bílé světla. Nahoře červené, dole bílé. Značka je to Hirsch (maďaři). Bál jsem se kvality, ale dneska dorazily z OBAutodíly a vypadají dobře. Takže OK. Dál je v plánu během září/října vyměnit zadní čelo (zavařit díry na mlhovky, možná nějaká úprava). Uvidíme....
najeto mám cca 2800 km a vše v pořádku, snad už jsou veškeré mušky vychytány
- zadní bílá světla jdou z auta pryč (už se mi taky vůbec nelíbí) a nahradí je ne origo (tak daleko jsem se ještě nedostal), ale ty červeno-bílé světla. Nahoře červené, dole bílé. Značka je to Hirsch (maďaři). Bál jsem se kvality, ale dneska dorazily z OBAutodíly a vypadají dobře. Takže OK. Dál je v plánu během září/října vyměnit zadní čelo (zavařit díry na mlhovky, možná nějaká úprava). Uvidíme....
18:07:43
09.09.2009
09.09.2009
Labros
u mě byl taky zezačátku pořád na 90st - ale nikdy víc - a neklidně běžel, ale to protože karbec co jsem pokládal za 136 byl ve skutečnosti 105 - jakmile jsem ho vyměnil za karb 120LS, běžel motor klidně. Po týdnu a ujetí prvních asi 100km jsem byl nucen jet na delší cestu s 4mi lidmi v autě, před Benešovem jsme chytli mega kolonu, ale teplota byla pořád na 90, ačkoliv fáčka v pangejtu vařily..
17:06:31
09.09.2009
09.09.2009
Kapřík
-> MiroJ: není zač...ať ti to jezdí
14:01:26
09.09.2009
09.09.2009
MiroJ
-> minno: -> Kapřík: dakujem za odpovede ...
08:20:56
08.09.2009
08.09.2009
minno
-> MiroJ: odpoviem ti aj ja, nech to mas potvrdene :) novy motor v prvej kilometrovej faze nejde pekne plynulo, nejde hladko vo vsetkych otackach a pokial ides do nejakeho strmsieho kopca, ma tendenciu prehrievat sa....
01:08:38
08.09.2009
08.09.2009
Kapřík
-> MiroJ: psal jsem ti SZ
22:29:47
07.09.2009
07.09.2009
MiroJ
-> Kapřík: ahoj , mozem ta poprosit , vedel by si sa podelit zo skusenostami , pocitmi , postrehmi zo zabehu ? ako sa motor choval prvych par km , ci nebol nejak roztraseny , alebo siel hladko vo vsetkych otckach a tak , alebo to malo tendenciu trochu trhat ... postaci aj SZ, dakujem ...
15:18:14
07.09.2009
07.09.2009
Kapřík
-> Karel.: tenhle víkend nemůžu. Máme tu u nás Hody...takže bude moc alkoholu a burčáku
14:40:19
07.09.2009
07.09.2009
Karel.
-> Kapřík: hele a co tenhle víkend Olomouc? my tam jedem s Peťanem
13:47:27
07.09.2009
07.09.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: jojo vím, ale Vyškov jsem zrušil. Místo něj pojedu na Škoda sraz Želiv. Mám to stejně daleko jako Vyškov a aspoň tam budou jen škodovky
13:43:16
07.09.2009
07.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: 18.9. je vyškov
13:25:59
07.09.2009
07.09.2009
Kapřík
-> SOMALECEK (martin120): souhlasím s Karlem. Dalo by se, ale lepší je když se bude AOS motat kolem Brna. Kdyby měl někdo nějaký problém nebo bůhvíco, tak aby nebyl tak daleko..
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ahoj, nene tam se nechystám. Mám toho teď v září dost, takže musím pošetřit peníze. Za dva týdny se chystám na sraz Želiv a pak asi do Brna na Renocar a pak bude Jihomoravák
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ahoj, nene tam se nechystám. Mám toho teď v září dost, takže musím pošetřit peníze. Za dva týdny se chystám na sraz Želiv a pak asi do Brna na Renocar a pak bude Jihomoravák
11:57:22
07.09.2009
07.09.2009
Karel.
-> SOMALECEK (martin120): to dalo, ale když si vezmeš, že tu jsou i lidi co jedou z dáílky, tak si myslím, že tam hraje roly každej km navíc. Navíc by se to komplykovalo, než by se dostalo nazpátek, než odjedeš sprinty, nesmysl
09:48:06
07.09.2009
07.09.2009
OndraKrupi
hele nechceš jet na MS sraz??? viz fórum 2 movavskoslezský
09:21:33
07.09.2009
07.09.2009
SOMALECEK (martin120)
dalo by se přesunout AOSkou