Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

11:41:48
31.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Taky jsem nereagoval na tene, ale na příspěvek Kapříka.4



-> Kapřík faster: V poho, to já jen napsal svůj poznatek. Než ho prohřeješ na 90°to musí běhat v mrazu alespoň 10 - 15min. a to ještě musíš občas přidat plyn, jinak to dle mě ani snad na tuhle teplotu nevyleze. A pro motor je nejlepší nastartovat a ject a ne to nechat běhat bez zátěže.
11:36:14
31.12.2008
Kapřík
-> Tuner#2: pravda4 Bohumil je z Kurvahoši a ten zbytek je Vesničko má středicková (kdy cpe ty vyhořelý sirky zpátky do krabičky - pokud se nepletu) 3 3 Pán je fanšmejkr4 No málo prohřeješ... když je na 90 a pustí termostat a prohřeje se celej vodní okruh, tak už je motor zahřátej dle mého dostatečně4 Teda to jsem si myslel. Ale nebráním se jinému názoru..4 On stejně už ten motůrek toho u mě moc nenajezdí. A příští majitel bude dělat GOčko. Takže je to vlastně jedno..
11:35:44
31.12.2008
havlik
-> Tuner#2: já v zimě nestartuju:) já to startoval jen v letě když sem s tim potřeboval cuknout ven a pak zpátky do garáže
11:29:18
31.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: To byla vesničko má středisková4 a pokud motor jen takhle málo prohřeješ, tak tam zkondenzuje pára a vlhko a je to horší než lepší.



-> havlik: Tak MATTESS kdysi dával do 105tky motor na který asi rok pršelo venku a taky to rozchodil, ale pokud se chceš o ten motor starat jak to nejlépe jde, tak startování v mrazech a beh na volnoběh není to rozumné řešení. Já na to narazil ve fóru, tak na to raději upozorňuji, nic víc.4
11:16:44
31.12.2008
Kapřík
Tuner#2 31.12.08 11:01:53 napsal:

→ Kapřík faster: Bohumile to neděláš dobře s tím

startováním…1







3 Zlaté Kurvahošigutentag3 Teď jsi mi připomněl, že bych si to měl zase někdy pustit4No vidíš, to jsem ani nevěděl. Měl jsem zato, že motoru neuškodí když se proběhne. Neznalost neomlouvá. Už to neudělám předsedo 5 Ono se mi spíš stýská po autě..znáš to. Je zavřený v garáži celou zimu10
11:07:02
31.12.2008
havlik
-> Tuner#2: a kurva me uz motor rok stoji bez protoceni je teda fakt ze pres leto sem s tim parkrat vyjel z garaze ale to bylo vse nevadi stejne tam pujde jinej3
11:01:53
31.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: Bohumile to neděláš dobře s tím startováním...1



Ne a teď vážně, pokud jen auto v zimě nastartuješ při dnešních mrazech a necháš ho třeba 10min. běhat, tak je to pro motor horší, než když stojí. To by jsi musel uject alespoň 20 - 30km, aby jsi ho pořádně prohřál a mělo startování a chod motoru smysl. Jinak doporučuju celou zimu nestartovat a jen jednou za 14 dní/měsíc (já spíš měsíc, jsem lajdák :-) protočit motor jen klíčem za řemenici.
14:35:12
30.12.2008
Kapřík
-> vojticee: díky...5 No snažím se, ale stojí to strašných peněz a času. Hlavně ty peníze schází a stále je co vylepšovat4
01:24:23
29.12.2008
vojticee
-> Kapřík faster: Super auto, líbí se mi že je to upravený jako celek a že se na nic nezapomnělo..Motor podvozek karoserie i intrerier..Moc pěkná prácička...Hodně štěstí a ujetých kilometrů4
18:57:15
25.12.2008
Kapřík
-> libor-nem: 4
18:48:47
25.12.2008
libor-nem
díky moc
13:41:43
24.12.2008
Kapřík
-> libor-nem: jasně4 Jmenuje se to alkyton. A jako základ na hliník se pod to dává galvinol. Takže galvinol a na něj pak 2 vrstvy alkytonu. Plechovka alkytonou 1kg stojí kolem 220 Kč. Používá se i na nápravy atd4
11:52:45
24.12.2008
libor-nem
mužu se zeptat co to máš za barvu na tom motoru jako myslim značku atd... a cenu?
15:14:52
23.12.2008
Kapřík
A máme doma veverku2
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 23.12.2008 15:14:52
21:33:39
19.12.2008
Kapřík
a taky novou hlavu od Geminiho2
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 19.12.2008 21:33:39
17:26:02
19.12.2008
Kapřík
Kapřík má novou hračku2
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 19.12.2008 17:26:02
18:01:33
11.12.2008
Kapřík
-> Reeaper: díky opičáku1 Auto je teď zabalené ve stodole a čeká zase na jaro5
23:16:48
10.12.2008
Reeaper
pěkný, pěkný, jen tak dál, aŤ se mám po kom opičit 1
15:36:52
14.11.2008
Kapřík
-> Karel.: jasně že ne4 Byly děravý a tvrdý jak prase4 Nový jsem dával až když byla vyměněná náprava...pak až sem se tam s tím sukoval3
14:16:28
14.11.2008
Karel.
-> Kapřík faster: ty máš ještě starý hadice a spony na autě??9

skoda-virt.cz/cz/.../7391 3
Extreme Tyres