skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:50:10
22.09.2009
22.09.2009
Dušan
-> Labros: jo. jedno takovy mam
09:49:49
22.09.2009
22.09.2009
Dušan
-> Kapřík: do auta na bezny jezdeni je taky dobry, ale nevim proc bych to rval na tento motor
09:49:23
22.09.2009
22.09.2009
Labros
-> Dušan: daj se vlastně na LPG předělat i auta s turbem? ;)
09:48:19
22.09.2009
22.09.2009
Kapřík
SOMALECEK (martin120) 22.09.09 07:24:45 napsal:
bude i LPG?LPG je dobrý akorát tak na vaření oběda
bude i LPG?LPG je dobrý akorát tak na vaření oběda
09:45:02
22.09.2009
22.09.2009
Dušan
-> SOMALECEK (martin120): k cemu by me bylo ?
07:24:45
22.09.2009
22.09.2009
SOMALECEK (martin120)
bude i LPG?
07:23:49
22.09.2009
22.09.2009
Dušan
-> Labros: tak novy uz to nikdy nebude
07:23:30
22.09.2009
22.09.2009
Dušan
-> SOMALECEK (martin120): podobnost je tam vice nez velka
07:09:22
22.09.2009
22.09.2009
Labros
joj to je stav nového auta...
07:02:29
22.09.2009
22.09.2009
SOMALECEK (martin120)
diky podvozku a jupiterum už to vypadá jako typický Dušanovo :-)
11:41:15
21.09.2009
21.09.2009
Placko
-> Dušan: suhlasim
21:18:39
20.09.2009
20.09.2009
Dušan
-> Placko: dik, ty dokazou zlepsit vzhled na kazdym aute
-> Kapřík: to se fakt nedalo
-> Kapřík: to se fakt nedalo
21:05:22
20.09.2009
20.09.2009
Kapřík
-> Dušan: ajéé, mistr už tuní
20:57:33
20.09.2009
20.09.2009
Placko
-> Dušan: tie Jupitery jeej mooc slusia
10:54:58
20.09.2009
20.09.2009
Dušan
-> minno: to jde tak poznat ? Jinak bez toho se s tim fakt jezdit nedalo
22:50:02
19.09.2009
19.09.2009
minno
-> Dušan: aaaa tu to už niekto nevydržal a musel fiknúť pružiny :)
13:40:12
03.09.2009
03.09.2009
minno
-> Labros: to bol len joke
12:43:00
03.09.2009
03.09.2009
Labros
-> minno: co je na něm špatného?-> Dušan: co je to za auto SKDOA? Přečti si první řádek popisu
10:47:26
03.09.2009
03.09.2009
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Vrátil ses zas do starých kolejí co?
22:21:48
02.09.2009
02.09.2009
minno
-> Dušan: čím ďalej tým to auto vyzerá lepšie a čím bližšie, tým horšie