skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:01:02
06.10.2009
06.10.2009
Hurdis
-> Dušan: Jo, tuhle fylosofii chápu .
20:00:08
06.10.2009
06.10.2009
Dušan
-> Hurdis: ja radsi nikomu nic neskladam. Staci ze si muzu posrat veci sam
19:56:45
06.10.2009
06.10.2009
Hurdis
-> Dušan: Můžu dodat libovolné tituly.
19:55:08
06.10.2009
06.10.2009
Dušan
-> Hurdis: jasne, si muzu klidne otevrit obchod s napisem skladam vse u ruzove zahrady
19:48:45
06.10.2009
06.10.2009
Hurdis
Dušan 06.10.09 12:57:07 napsal:
→ Labros: tak u ruzovky jsem to skladal , ale
dotahl jsem vsechno, protoze na to moc nekoukam
Dobrá metoda, když ti dovezu vyčištěný blok, díly na složení a pár DVD, tak si můžu přijet za týden pro motor?
→ Labros: tak u ruzovky jsem to skladal , ale
dotahl jsem vsechno, protoze na to moc nekoukam
Dobrá metoda, když ti dovezu vyčištěný blok, díly na složení a pár DVD, tak si můžu přijet za týden pro motor?
19:47:20
06.10.2009
06.10.2009
Dušan
-> Labros: tak to jsem proti tobe malej pan. Ja to mel vsechno uz ocisteny a suchy. Pri skladani jsem vse jen krasne mazal
19:44:58
06.10.2009
06.10.2009
Labros
-> Dušan: jj člověk potom musí být trochu nervózní, když takový věci nedělá každej den. Ale o to větší je pak nadšení, když to funguje ;) Nějaký šmatlání motoru naolejovaným štětcem v obýváku Terku určitě nerozhodí, já v obýváku rozebíral poloosy
15:56:57
06.10.2009
06.10.2009
Dušan
-> TT_daniel: to moc rad slysim .
-> Labros: tak neco je novy neco stary, ale usazoval jsem valce a vubec vsechno vsechno presazoval tak to snad bude sedet jak ma. Bojim se jen toho, aby netekla voda pod vlozkama. Jinak nic jinyho. Ale meril jsem to poradne tak to snad bude fungovat.
-> Labros: tak neco je novy neco stary, ale usazoval jsem valce a vubec vsechno vsechno presazoval tak to snad bude sedet jak ma. Bojim se jen toho, aby netekla voda pod vlozkama. Jinak nic jinyho. Ale meril jsem to poradne tak to snad bude fungovat.
15:47:42
06.10.2009
06.10.2009
TT_daniel
-> Dušan: podla mojho si mal najkrajsie auto zrazu,skoda ze si bol v organizacii a nemohol som ti dat body
15:37:12
06.10.2009
06.10.2009
Labros
-> Dušan: Proč by nejelo. Cos tam dal za vnitřek, kliku, písty, vložky, ojnice? Původní z toho motoru, nebo nové?
15:35:41
06.10.2009
06.10.2009
Quest
ty 136 je škoda...
15:33:32
06.10.2009
06.10.2009
Dušan
-> Labros: zaklad mam udelanej. Ted jen dam vacku a hlavu. Pak uz muzu motor zkusit nakopnout. A hlavne se modlit jestli to pojede
13:20:16
06.10.2009
06.10.2009
Labros
a to už máš teda složený? za dva večery?
12:57:07
06.10.2009
06.10.2009
Dušan
-> Labros: tak u ruzovky jsem to skladal , ale dotahl jsem vsechno, protoze na to moc nekoukam
12:50:54
06.10.2009
06.10.2009
Labros
u televize skládáš fábku jo :)) to teda dopadne - při utahování vík kliky zemře nejoblíbenější postava růžový zahrady a už si ani nevzpomeneš, že dvě šály zůstaly volný
11:42:37
22.09.2009
22.09.2009
Dušan
-> Labros: 13 let starej plyn je neprodejnej
10:38:53
22.09.2009
22.09.2009
Labros
-> Dušan: to bylo neprodejný?
09:59:14
22.09.2009
22.09.2009
Dušan
-> Kapřík: davno vyhodil
09:55:26
22.09.2009
22.09.2009
Kapřík
Dušan 22.09.09 09:49:49 napsal:
→ Kapřík: do auta na bezny jezdeni je taky dobry, ale
nevim proc bych to rval na tento motor to souhlasím To LPG máš schovaný z bývalý šáde nebo jsi to vyhodil?
→ Kapřík: do auta na bezny jezdeni je taky dobry, ale
nevim proc bych to rval na tento motor to souhlasím To LPG máš schovaný z bývalý šáde nebo jsi to vyhodil?
09:54:08
22.09.2009
22.09.2009
Labros
-> Dušan: takže turboplyn